Hakutulokset

  1. W

    Pajero 3,2 did vm.2000 polttoainesäiliön irroitus

    Vs: Pajero 3,2 did vm.2000 polttoainesäiliön irroitus Tommonen tuli kirjoteltua joskus kun samaisen jumpan tein: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=50324.msg414333#msg414333
  2. W

    -02 pajeron neliveto ei kytkeydy

    Vs: -02 pajeron neliveto ei kytkeydy Siihen pitäs syttyä ne etupyörien valot palamaan hetkeksi käynnistyksen yhteydessä. Siitä voipi päätellä polttimon toiminnan. Lisäksi sen eturenkaiden valon pitäisi vilkkua nelivedon kytkeytymisen aikana. Neliveto ei juuri normaalisti kuulu / tunnu, mutta...
  3. W

    Pajero 3,2DI-D 2001 Takajarrut

    Vs: Pajero 3,2DI-D 2001 Takajarrut Olikohan luokkaa 120 eur joku vuosi sitten Savon Dieseliltä.
  4. W

    3,2 DiD ilmamäärämittari

    Vs: 3,2 DiD ilmamäärämittari Eikös noissa uudemmissa commonrail koneissa ole tuo ilmamäärämittari. Commonrail koneet tais tulla vuoden 2005 tienoolla ellen väärin muista.
  5. W

    Pajero 3,2 DiD -01 käy karkeasti lämpimänä

    Vs: Pajero 3,2 DiD -01 käy karkeasti lämpimänä Se on kiinni 2 pannalla joissa 2 pulttia/panta. Lisäksi päistään kiinni pulteilla. Irroittamista ja kiinnittämistä varten on autoa hyvä saada ylös hieman että saa työtilaa. Myös vaihteiston poikkipalkkia pitää löysätä että etupää sopii tulemaan...
  6. W

    Pajero 3,2 DiD -01 käy karkeasti lämpimänä

    Vs: Pajero 3,2 DiD -01 käy karkeasti lämpimänä Kannattaapi tyhjentää tankki kerran sitä kertyy tuota tahtia. Samalla selviää onko tankkissa muuta roskaa. Polttoainesuodatin myös kannattaa vaihdella säännöllisesti. Itse olen aina syksyllä vaihtanut suodattimen. Jäänesto ei enää tuossa...
  7. W

    Työvalot kolmoskoppaseen Pajeroon

    Vs: Työvalot kolmoskoppaseen Pajeroon Maadotus koriin siinä tavaratilan oikeanpuoleisen kotelon takana. Sähköt uitettu verhoilujen alla oikeaa laitaa pitkin eteen jossa 3 asentoinen kytkin. (pois-kytkeytyy pakki päällä-> aina päällä)
  8. W

    Työvalot kolmoskoppaseen Pajeroon

    Vs: Työvalot kolmoskoppaseen Pajeroon Näin ne on mulla: https://lh3.googleusercontent.com/-OvgG6O5WsOE/UF60_bfMwdI/AAAAAAAAAE8/YI1uTpAUbkI/w1272-h954-no/20120731_124722.jpg Kiinnityspaikkana hyödynsin tuon takaspoilerin kiinnityspultteja. Tein sinne väliin lattaraudasta kiinnikkeet johon nuo...
  9. W

    3.gen Pajeron tuulilasi

    Vs: 3.gen Pajeron tuulilasi Mulla on lämmitettävällä tuulilasilla tuo. Lasin vaihdolle tuli muistaakseni hintaa noin 700 euroa jokunen vuosi sitten. Ja lämpölasin tosiaan tunnistaa kytkimestä siinä vaihdekepin edessä.
  10. W

    pajero 3.2did automaatti 2001

    Vs: pajero 3.2did automaatti 2001 Ainakin akut irrottamalla tuntu nollantuvan.
  11. W

    pajero 3.2 did -00 neliveto kytkennät kusee

    Vs: pajero 3.2 did -00 neliveto kytkennät kusee Siitä saapi myös vikakkoodin irti siitä jakovaihteiston toiminnasta... Saattas auttaa siinä ongelman etsinnässä. Muistaakseni sai vilkuttelemaan koodit ulos kun diagnostiikkatöpselistä pinni 1 maadoitetaan, Sen jälkeen vilkuttelee keskilukon...
  12. W

    3 G Pajeron sähköantenni

    Vs: 3 G Pajeron sähköantenni Tarkoitatko sitä muovivaijeria mikä sitä antennia käyttää, se tulee siinä antenniosan mukana.
  13. W

    3 G Pajeron sähköantenni

    Vs: 3 G Pajeron sähköantenni Sen voipi vaihtaa sen antenniosan erikseen siihen koneistoon. Ei muistaakseni ollu ees pahanhintanen, ja vaihtokin onnistui ilman isompia ongelmia.
  14. W

    2002 3.2 DI-D Pajero starttauttaa pitkään

    Vs: 2002 3.2 DI-D Pajero starttauttaa pitkään kyllä tuo oma lähtee heti avainta starttiasennossa käyttämällä. Ei tarvii startilla hangata edes pakkasesta. Hehkujen toiminnat ja polttoainejärjestelmän tiiveyden ehkä ensimmäisenä tarkistasin jos pitkään starttauttaa.
  15. W

    gen3 pajero rakenne ja tekniikka

    Vs: gen3 pajero rakenne ja tekniikka 8-11 l/100 km tuo meikän 3,2 did tomaatilla on vieny. Maantiellä pääsee lähemmäs 8l/100km. Ja talvella mennään nelikko päällä.
  16. W

    pajero -00 3.2 did neliveto 4h/4hlc

    Vs: pajero -00 3.2 did neliveto 4h/4hlc Yleisvinkkinä suosittelisin ensimmäisenä rengaskaupoilla käyntiä. Neliveto kun ei kesää tee jarrutuksissa eikä äkkitilanteissa. Tämä varsinkin jos kärryn kanssa tarvii temuta. Kyl sen pitäs mennä 4h asennolla normaali talviolosuhteissa. Hyvillä...
  17. W

    sc-varoitusvalo

    Vs: sc-varoitusvalo Ajonvakautuksen valo taitaa olla (Stability Control).
  18. W

    Pajero gen 3 takatukivarsien puslat

    Vs: Pajero gen 3 takatukivarsien puslat milneroffroadilla ainakin tais olla puslasarjoja noihin. Kotimaisista vois kysellä esim cros4wdn kautta.
  19. W

    Pajero 3.2 DID ostamassa

    Vs: Pajero 3.2 DID ostamassa Kyllähän tuota itekkin pystyy laittelemaan kohtuumukavasti. Noissa 01 mallisissa on muuten jotenkin vääränlaiset anturit jakolaatikossa joka aiheuttaa sitten noita häiriövilkutteluja (enimmäkseen kosteilla keleillä). Jossain oli huoltotiedotekin aiheesta. Itsellä...
  20. W

    pajero 3.2did vm.02 tehot hukassa?

    Vs: pajero 3.2did vm.02 tehot hukassa? Ahtopainemittari voisi valottaa tilannetta tuolta osaa. Onko muuten joku kokeillut evoscannia näihin pajeroihin. Käsittäkseni tuosta mitsubishin omasta diagnostiikasta (MUTT) pitäisi löytyä ahtopainetietokin?
Takaisin
Ylös Bottom