Hakutulokset

  1. J

    Mielipiteitä "avustavasta" 4wd:stä

    Vs: Mielipiteitä "avustavasta" 4wd:stä Tuolla sivustolla noita nelivetotekniikoita on selostettu: http://totuusnelivedosta.com/ss_pages.php?sivu=14
  2. J

    Mielipiteitä "avustavasta" 4wd:stä

    Vs: Mielipiteitä "avustavasta" 4wd:stä Odottelen talvikelejä, jotta pääsen näkemään miten 08 Outlanderin neliveto talvella toimii. Toisetaiseksi mitä hiukan olen testaillut, näyttäisi toimivan hienosti.
  3. J

    Uusi 2008 Lancer

    Vs: Uusi 2008 Lancer saakohan tuon äänieristyksen päivityksen myös uudelle Outlanderille?
  4. J

    Uusi 2008 Lancer

    Vs: Uusi 2008 Lancer No periaatteessa. Mutta tuo manual lukema ei nollaannu ennenkuin käyt sen itse nollaamassa. Eli kun käyt tankkaamassa ja nollaat tuon manual lukeman, niin kun tankki on tyhjä ja katsot tuon manual lukeman, niin se näyttää oikein keskikulutuksen.
  5. J

    Uusi 2008 Lancer

    Vs: Uusi 2008 Lancer Vaikka sen laittaa manuaalille, niin se palautuu aina automatic asentoon, jos virrat on ollu neljä tuntia pois päältä. Myöskin se automatic nollautuu aina jos virrat on ollu pois 4 tuntia tai enemmän. Eli sitä manuaali asetusta ei saa pysymään päällä esim yön yli. Tuo on...
  6. J

    Outlander käyttökokemuksia

    Vs: Outlander käyttökokemuksia moi, onko kenelläkään kokemuksia 2.4 bensakoneesta ja cvt automaatista? Mulle on muutaman viikon päästä tuollainen Outlander tulossa ja olisi hieno kuulla muiden kokemuksia kyseisestä pelistä.
Takaisin
Ylös Bottom