Hakutulokset

  1. R

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) Tuon lambdan lisäksi olisi tarvetta myös moottorin lämpö-anturin joka siis antaa eculle tietoa.. ei hajuakaan varaosanumerosta.
  2. R

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) Mulla c68A.. mitsu liikkeestä tarjos mulle tollasta numeroa: MD136309.. ei osannut sanoa et onko 1 vai 4 johdin anturi. kone 4G67
  3. R

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) Terve! Löytyykö -92 1.8 Gti lanceriin lambda-anturia.. olen yrittäny löytää sellaista mutta mulle tarjotaan aina 1 johtoista anturia vaikka mun anturissa on 4 johdinta.
  4. R

    Lancer 1.8 Gti -92 90A Laturi kyrvähti!

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 90A Laturi kyrvähti! No ehkäpä vois olla hyvä mutta aiheuttaako kuluneet hiilet sen että laturi kuumenee niin paljon että se alkaa haisemaan?
  5. R

    Lancer 1.8 Gti -92 90A Laturi kyrvähti!

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 90A Laturi kyrvähti! 60 Ah:n akku siinä on.. en mene varmaksi sanomaan oliko siinä saman kokoinen akku ennen. Mutta todennäköisesti.
  6. R

    Lancer 1.8 Gti -92 90A Laturi kyrvähti!

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 90A Laturi kyrvähti! Kiitos tästä :) Laturin otinki jo irti.. ei muuta ku motonettiin huomenna.
  7. R

    Lancer 1.8 Gti -92 90A Laturi kyrvähti!

    Sen verran vanhoja juttuja katselin että kyseistä laturia ei pystyisi korjaamaan kun siinä on sisäinen propelli.. eli on ilmeisesti aika tiivis paketti??? No mutta.. vaihtolaturia metsästämään.. kysymys kuuluukin että tarviiko sen olla just tuo 90A vai käykö siihen esim 75A motonetista?
  8. R

    Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori Kyllä se mulla aukikin oli mutta näytti ku olis pakasta vedetty.. Näyttää kyllä silti siltä että uus mun täytyy joka tapauksessa ostaa. Lueskelin tuolta että joku on semmoisen tilannu jostain ulkomailta.. olis kiva tietää mistä?
  9. R

    Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori No juu.. eipä kai putsailuista haittaa ole.. Se moottori oli myöskin irti otettuna ja samanlaista pärinää piti. Mietin vaan että onko se vika vai oire jostain muusta viasta ::)
  10. R

    Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

    Osaiskohan joku kertoa mistä johtuu ku heittää virrat päälle ni tyhjäkäyntimoottori alkaa päristä ku emännän dildo??? Lähetin sen kyllä jo Eskulle tsekattavax mut siitä on jo 3 kuukautta ja kaveri ei vastaa viesteihin :'(
  11. R

    Etujarru jumissa...

    Vs: Etujarru jumissa... Kiitos tuosta=) Taidankin lähteä hakemaan parit stefat ku täytyy vaihtaa levyt molemmin puolin :peukku
  12. R

    Etujarru jumissa...

    Vs: Etujarru jumissa... Pikaista vastausta kaivataan tähän seuraavaan kysymykseen: Mulla tosiaan tuo Lancer -92 ja piti pieni jarruremontti tehdä kunnes huomasin että täytyy vaihtaa jarrulevyt.. Korjausoppaasta katsoin mitä pitää purkaa et pääsen levyn vaihtamaan.. Nyt se kysymys.. Onkos tuo...
  13. R

    Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti?

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti? Jaahas.. Tämmöinen pikainen kysymys asiantuntijoille: Mitäs tommone jakopään hihna remppa mahtaa kustantaa ja mitä kaikkea kannattaa samal vaihtaa ku se moottori täytyy dynamiitilla räjäyttää auki? :peukku Vesipumppu? Joku kiristin/rulla? Joku...
  14. R

    Etujarru jumissa...

    Vs: Etujarru jumissa... Aiheeseen liittyen kun etujarru jää mulla laahaamaan Lancerissa.. Huomasin että se mäntä jumittaa.. kurkkasin sinne suojakumin sisälle ni siäl oli jos mitä pas... kakkaa. Onkos tuo satula helppo purkaa, putsata ja laittaa kasaan? Uusi tiivistesarja siihen varmaan...
  15. R

    Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti?

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti? Jaaaaaa.. Mikäs siihen mahtaa sitte vaikuttaa et jako hyppää hampaalla? Ite en ole vaihdattanu jakopään hihnaa eikä edellinen omistajakaan.. Voisko se vaikuttaa?
  16. R

    Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti?

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti? Just just.. Mahtaakohan vaikuttaa asiaan et auto on maannu viikkoja kunnes olen ajanu sil taas muutaman päivän ja sit taas maannu? Autolla ajettu kuitenki vaan 186tkm.
  17. R

    Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti?

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti? Eipä ketään kiinnosta auttaa.. :'( Mutta mutta.. Kokeilin tossa piruttani ottaa tps piuhan irti ja se anto sen vikakoodin hetken kuluttua ku käynnistin auton. Mutta ku otin lambdan piuhan irti ni ei mitään.. Pitäiskö sen edes antaa vikakoodia siitä?
  18. R

    Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti?

    Vs: Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti? Se tossa tuli kaverin kans puheex. Eix sen Lambdan voi jotenki mitata? Aattelin vaan et aika törkeen hintainen oli ku kävin kyselemäs. Ja tommonen tuli mieleen ku lueskelin vanhoi keskustelui et ilmamäärämittari voi olla likainen.. Tai kaasuläppä...
  19. R

    Lancer 1.8 Gti -92 Epätasainen tyhjäkäynti?

    Elikkäs tollane lankku ja vika. CO ja HC arvot n.2,5 kertaa sallitun arvon yli päästömittauksessa. Revittelin motaria pitkin konttorille joten luulisin et kone oli aikast lämpöinen. Ilmansuodatin, Polttoainesuodatin ja tulpat vaihdettu. Vikakoodilukijakaan ei näyttäny mitään :'( Enkä nähny...
Takaisin
Ylös Bottom