Hakutulokset

  1. T

    Uudeltamaalta ruostehitsaajia

    Vs: Uudeltamaalta ruostehitsaajia Löytykö niitä hitsareita uudeltamaalta
  2. T

    Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin

    Vs: Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin Ajoittain alkaa ajaessa nykiminen,mittasin silä itse tehdyllä led valolla sarjaportin liittimistä.Vikakoodi oli 23 joka on nokkaakselin asennontunnistin.Voishan niitä liittimiä yrittää putsata,kun löytäis.Joissain malleissa se on...
  3. T

    Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin

    Vs: Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin Ei auttanut pyörijän ja kannen vaihto, :seinanokka-akselin asennontunnistin,,,missä!
  4. T

    Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin

    Vs: Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin Virranjakajan kannen sisällä oli pieniä "murusia" vaihdoin kannen ja pyörijän alta 10e toistaiseks toimii.Edelleen selvittämättä missä nokkaakselin asennon tunnistin?Jos ei ookkkaan sellasta!
  5. T

    Kallistuksen vakaajan kiinnitys ulommat.galant glsi 2.0l -90

    Kävin katsastuksessa.,,,mm, kallistuksen vakaajan kiinnitys ulommat. Välyksellinen:Edessä vas ja oik korjauskehotus.Mitähän toi nyt meinaa,riittääkö kiristely vai pitääkö vaihtaa jotain osia. Oli pari muutakin korjauskehotusta ja hitsattavaa.
  6. T

    Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin

    Vs: Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin Kyllä,,onko nokka-akselin asennon tunnistin virranjakajassa? Galant Glsi 2.0-90 top dead center sensor yläkuolokohdan tunnistin,,,,monta nimitystä,,,
  7. T

    lukittu aihe

    Vs: lukittu aihe Kiitti varmistuksesta,löysin just tuolta kyseisen ruudun jos haluaa lukita,vähän oon tän netin kans kömpelö.Täytyy vaan ootella jos joku vastais. :peukku
  8. T

    Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin

    Vs: Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin :peukku
  9. T

    lukittu aihe

    Vs: lukittu aihe Kiitos vastauksista,tosin tämänkin kysymykseni perässä oli lukon kuva?kuitenkin saitte vastattua?en nyt tiedä miten edetä,,,oiskohan mahdollista että omissa asetuksissani olisin jotenkin asentanut ton lukituksen.Kehnoo katsastusaika menos umpeen,,,,
  10. T

    lukittu aihe

    Mitä toi lukittu aihe ,,,eli lukon kuva viestin perässä meinaa,kahlasin ohjeet läpi,en mistään löydä selitystä.
  11. T

    Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin

    auto siis Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennontunnistin pitäis tutkia,lienee virranjakajassa.ottaisin virranjakajan irti,lähteekö helposti,.Sen asennontunnistimen kuulemma voi mitata onko kunnossa,eli mitähän ohmeja pitäs näyttää?
  12. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Vs: Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta Jatkuu toisessa osiossa.
  13. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Vs: Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta Eilen siis nollasin ecun,eli otin akun kengäirti tunniks,äsken laitoin koneen käyntiin ja sitten sammutin.Mittari eli ledvalo sarjaporttiin ja nyt se vilkuttaa tasasesti lyhyttä jatkuvaa valoa.Saattaa siis olla kunnossa,mistä lie aikasemmat lukemat,onhan...
  14. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Vs: Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta Onko mahdollista itse korjata,mul ois kaveri joka vois osata,jos sais jotain kuvaa/kaaviota kyseisestä piiristä?
  15. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Vs: Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta Okei,nyt ymmärsin,nollasin eli otin akun navan irti ja katon viel huomen jos antaa samaa lukemaa.
  16. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Vs: Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta Vikakoodilistan mukaan 12 olisi ilmamääränmittari.Tosta tyhjäkäynnistä ei lue mitään vikakoodilistassa,oisko jollain muulla nimikkeellä.? Unohdin mainita,säädin ennen mittausta kaasuvaijeria sieltä konehuoneessa olevasta jousellavarustetusta...
  17. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Vs: Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta Kiitos,löytyihän se vähän ylempänä nippusiteellä hupussa.Antoi lukemia 12 13 15 23 25, eluikä auto sammuili muutaman kerran ajossa,joten vaihdoin ensin polttoaine suuodattimen,Nyt lyhkäsiä ajoja vasta takana (15km) ja neljä noin kilometrin pätkää)...
  18. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Vs: Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta En kyllä löytänyt Diaknostiikkaporttia,sulakerasian vieressä pitäs olla.Luin tuolta jostain Vanhemmman kirjoituksen jossa 91 colt eimyöskään löytynyt Diaknostiika porttia ,asiantuntia neuvoi mittaamaan suoraan ecun määrätystä keltaisesta...
  19. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Tosta ecun toiminnasta kysyisin,kun mulla on se itse tehty kahen johdon välis ledvalo.Auto on sammuillut kesken ajon ajoittain,ja hetken päästä taas kulkenut.Nyt vaihdoin bensa suodattimen,vasta 20km ajettu toimii toistaiseksi.Itse kysymys siis,jos esim,bensapumpun johdot ajoittain ei toimi...
  20. T

    Moottori sammuu kesken ajon Galant glsi 2.0l -90

    Vs: Moottori sammuu kesken ajon Galant glsi 2.0l -90 Tosta ecun toiminnasta kysyisin,kun mulla on se itse tehty kahen johdon välis ledvalo.Auto on sammuillut kesken ajon ajoittain,ja hetken päästä taas kulkenut.Nyt vaihdoin bensa suodattimen,vasta 20km ajettu toimii toistaiseksi.Itse kysymys...
Ylös Bottom