Hakutulokset

  1. T

    Kallistuksen vakaajan kiinnitys ulommat.galant glsi 2.0l -90

    Kävin katsastuksessa.,,,mm, kallistuksen vakaajan kiinnitys ulommat. Välyksellinen:Edessä vas ja oik korjauskehotus.Mitähän toi nyt meinaa,riittääkö kiristely vai pitääkö vaihtaa jotain osia. Oli pari muutakin korjauskehotusta ja hitsattavaa.
  2. T

    lukittu aihe

    Mitä toi lukittu aihe ,,,eli lukon kuva viestin perässä meinaa,kahlasin ohjeet läpi,en mistään löydä selitystä.
  3. T

    Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennon tunnistin

    auto siis Galant glsi 2.0 l -90 nokka-akselin asennontunnistin pitäis tutkia,lienee virranjakajassa.ottaisin virranjakajan irti,lähteekö helposti,.Sen asennontunnistimen kuulemma voi mitata onko kunnossa,eli mitähän ohmeja pitäs näyttää?
  4. T

    Galant glsi 2.0l -90 ecun toiminta

    Tosta ecun toiminnasta kysyisin,kun mulla on se itse tehty kahen johdon välis ledvalo.Auto on sammuillut kesken ajon ajoittain,ja hetken päästä taas kulkenut.Nyt vaihdoin bensa suodattimen,vasta 20km ajettu toimii toistaiseksi.Itse kysymys siis,jos esim,bensapumpun johdot ajoittain ei toimi...
  5. T

    Ecun toiminta Galant glsi 2.0L -90

    Tosta ecun toiminnasta kysyisin,kun mulla on se itse tehty kahen johdon välis ledvalo.Auto on sammuillut kesken ajon ajoittain,ja hetken päästä taas kulkenut.Nyt vaihdoin bensa suodattimen,vasta 20km ajettu toimii toistaiseksi.Itse kysymys siis,jos esim,bensapumpun johdot ajoittain ei toimi...
  6. T

    Galant GLSI 2.0l -90 Bensapumppu

    Pääseekö takakontin kautta jostain luukusta käsiksi Bensapumpun piuhoja tutkimaan,auto siis Galant Glsi 2.0l -90
  7. T

    Moottori sammuu kesken ajon Galant glsi 2.0l -90

    Kolme päivää sitten Gallun moottori sammui laakista,ilman mitään rykimisiä nopeutta noin 80km .Avaimesta kun käänsi niin "lupas"noin puol sekunttia kävi.Bensa oli vähis,ootin pari minuuttia starttasin pääsin satametriä ja sammu.Kaveri toi Bensaa ja taas mentiin,kävin tankilla,ja kotio 10km,ei...
  8. T

    Aurauskulman säätö

    Vaihdoin kuskinpuolen raidetangonpään.Tais jäädä likaa kierteisiin,meni isoilla putkipihdeillä kaveri piti vastaan raidetangosta toisilla pihdeillä.Auraus ei ole enään paikallaan.Ratti alakeskikohta jos ois kello 6 on nyt klo 7.Kysymys,koska raidetangon pää tuskin irtoaa kierteistään,jos otan...
  9. T

    ovien irroitus.galant glsi 90 2l

    Mistä noi sähköpiuhat on viisainta ottaa irti ,jotka tulevat kojelaudalta ovikoteloon,(keskuslukitus,ikkunanostimet,pitäs ottaa ovet irti,ois helpompi tehdä ovien ruosteremppaa
  10. T

    GALANT.2.0 glsi -90.Käsijarru.

    Käsijarru jumissa apumiehen puoli.Siis ei pidä.Miten edetä ettei hajota koko satulaa.Siel kuulema joku kiertomäntä jumis?Tai neula.?Sen verran katoin et sen pystyjousen alaa oleva vipu oli (vaijeri vedetty aivan pohjaan).Sitä vipua sen jousen alla sain "herkisteltyä" ees-taas rostoffilla ??
  11. T

    galant glsi 2.0 vm 90 vesipumppu vuotaa

    Onkohan jollain kokemusta vesi pumpun vaihdosta galant glsi 2.0 vm 90.Tos on ilmastointi,joka ei toimi,voisko sen hihnan katkasta siitä, turhana edesä,jos sais vinkkii ja kuva linkkii kyseisestä hommasta.kiitos :-*
Ylös Bottom