Hakutulokset

  1. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Vs: Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella. Semmosenaan meni paikoilleen tulpat. Meinaatko että olis kärkiväli jotain muuta ku pitäs..
  2. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Vs: Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella. Miepä tutkin illan hämärässä tuon puola homman. Tosiaan tulpat ok. 6 entistä oli ok näköisiä, nyt 6 uutta..
  3. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Vs: Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella. Joo. 6 tulppaa vaihdettiin. Ja tosiaan 5000-7000 rpm onnistuu askin manuaalipuolella. Pikkasen röpöttää putkessa mut ei toivottomasti. Automaatilla hankala päästä tuon "huonon" kohdan yli. Ahdot nyt 0.6-0.7 bar. Eikä ole tarkoitus...
  4. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Vs: Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella. Eiks tps ole kaasuläpän asentoanturi? Voiko sitä testata? Pitää huomenna ajella ilmamäärämittarin anturi irti ja kattoo mitä vaikuttaa.
  5. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Vs: Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella. Tulpanjohdot suht uuden näköiset. Niille ei ole tehty mitään. Nuo puolat pitää tsekata. Nyt ois pimeetä mut kuumeessa ei viiti räntäsateeseen mennä. Mut ilmamäärä mittarin pitäs antaa vika koodi. Ainaki joku paikallinen evo jannu...
  6. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Vs: Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella. Mikä on imm?
  7. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Vs: Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella. Sorry. Kirjallinen ulosanti oli/on huono. Eli rauhallisella/varovaisella kaasunkäytöllä menee ton 3500-4500 rpm kierrosalueen yli suht nätisti. Siis käsinvalinnalla. Autohan oli automaatti. Sitten kun reippaasti tai kaasupohjassa...
  8. S

    Legnum kärsii huonosta käynnistä n.3500-4500 rpm alueella.

    Joo. Hakua käytin mut ihan ei natsannut. Eli tälläinen ihme tuli vaihdossa. 2000 mallia ja 150 tkm. Automaatti. Käy mäyisti niin joutokäyntiä kuin normi ajossa. Sit kun pikku piru iskee ja kaasua tarjoaa enemmän niin hyvin vetää n.3500-4500 rpm. Sit alkaa röpellys ja meno tukehtuu. Jos maltilla...
  9. S

    89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta.

    Vs: 89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta. Olihan sitä se hiukka vajaa -30 astetta.
  10. S

    89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta.

    Vs: 89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta. Pakkanen laski kymmeneen ja auto tulille.. Sieltähän se lähti vaikkei lämppäriä nyt paikoillaan. Lämpimänä ei vuoda nestettä. Eikä edes tiputa. Nesteet ok, samoin öljyt. Ei kupli jäähdytinnesteet. Normaalisti tekee painetta...
  11. S

    89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta.

    Vs: 89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta. Kaikkihan on tietysti mahdollista. Ei kai siinä muuta kuin tutkimaan mistä neste tulee. Muutakin tekemistä olis..Kuitenkin öljyt ok ja samoin pakokaasut. Että jos vika kannessa niin ulospäin vain kusee.
  12. S

    89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta.

    Vs: 89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta. Auto parkissa keula alaspäin. Ja kallellaaan vielä että vänkärin puoli matalammalla. Luulen takaa vuotavan. Kun tulee laatikkoa pitkin putken päälle. Pakkasten takia en ole edes käyntiin laittanut että vuotaako käynnissä. Nyt...
  13. S

    89 v6 pajero valuttaa jäähdytinnestettä koneen takaosasta.

    Nyt pakkasella (-26) tällä hetkellä, ko. auto tiputtaa aika lujaa vauhtia jäähdytinnestettä koneen takaosasta. Meneekö siellä muita letkuja kun lämppärin? Alakautta ei näe tarkkaan ja ylhäältä kurkkiessa pitäisi ottaa konepelti pois että pääsee silmäileen. Ulkona ei oikein tarkene..Tippuu...
Takaisin
Ylös Bottom