Hakutulokset

  1. T

    tn2k jzz30 95 man (ei oo mitsu)

    automalli . toyota soarer 92 5mt alkuperäinen mottori 1jz 2.5tt alusta vakio kori vakio äänentoisto 0 tulevaisuus . olen riisunut auton ja moottori nostettu pois. tilalle ajattelin pistää 1.5jz 3.1 stoker single turbo greddy t88 . moottori ohjauksena toimisi toistaiseksi hks fcon . mutta...
  2. T

    Moottorisaha kokemuksia.?

    Vs: Moottorisaha kokemuksia.? tosiaan mullakin on toi saha tallissa . tosiaan 5v kesti eikä maksanu ku 100e (siis sähkösaha) sitten tuli sinistä sauhua . mutta oli tosiaan kevyt ja näppärä peli kotona mutta ei se jatkuvaa menoa kestä ... no toisaalta ei taida mikään kestää jatkuvaa menoa :D
  3. T

    Varaosa-auton tuonti Japanista

    Vs: Varaosa-auton tuonti Japanista nohhh mutta niin kuin sanonta menee . jotkut tykkää muhkummasta :) ... siis ihan rallia varten jos pääsis harjoittelee . ei perse oikein enää kestä maksaa valtiolle sakkoja. mielummin ajaa suljetuilla sorateillä evon kanssa :D tyylinsä toki kullakin käyttää...
  4. T

    Moottorisaha kokemuksia.?

    Vs: Moottorisaha kokemuksia.? sthil on ollu käytössä ja asiansa ajanu teki sitten klapeja tai hirsi kirvesmiehen töitä . rankka laita rankkaan käyttöön :)
  5. T

    Varaosa-auton tuonti Japanista

    Vs: Varaosa-auton tuonti Japanista ei juu jotain jänniä mielessä ;P
  6. T

    Varaosa-auton tuonti Japanista

    Vs: Varaosa-auton tuonti Japanista eli minkä firman kautta minun kannattaisi tuoda jos haluisin auton japanista ? maksoin taannoin supran tuonnista 2800 elbooo tällä kerralla voisin tulla itse hakemaan auton hankosta yms hoitaa tullaukset jne . osaatteko sanoa halvimmat ? en mielellään maksais...
  7. T

    Auto tuonti saksasta

    niin olisi sellainen kysymys nytten onko ketään tuonut itse autonsa saksasta ? etsinyt lähtenyt paikanpäälle ja ajanut itse takaisin suomeen . harkitsen ite sitä mutta minkälaiset kulut siinä on ? kannattaako ylipäätänsä hakea ? kannattavat reitit ja laivayhtiöt olisi myös kiva tietää . saksasta...
  8. T

    89 galant 1.8 vaihtokone

    Vs: 89 galant 1.8 vaihtokone kiitoksia jälleen kaikille teistä on ollut enemmän kuin paljon apua :) mallikasta toimintaa täällä ;)
  9. T

    89 galant 1.8 vaihtokone

    Vs: 89 galant 1.8 vaihtokone juu kaasarikone
  10. T

    89 galant 1.8 vaihtokone

    Vs: 89 galant 1.8 vaihtokone Kiitoksia Nikolle ja mystille erittäin paljon ja muillekkin hyvää alkavaa ajokautta :driver nähdään jos joskus ehkä iskee vielä mitsukuume ;) :peukku tosiaankin harmittaa koska auto oli juuri katsastettu samalla viikolla ilman mitään moitteita myyntiä ei vielä...
  11. T

    89 galant 1.8 vaihtokone

    Vs: 89 galant 1.8 vaihtokone miten tuo mitsubishi Colt 84-90 1.5 12V 4G15B kone menis paikalleen ? tosiaan ei ole mitään kokemusta näistä mitsuista ja olisiko jollain jotain vihjeitä missä sopuhintainen motti löytyisi ?
  12. T

    89 galant 1.8 vaihtokone

    niin tota olis tämmöinen eukon 89 galantti . siitä kaiketi loppui oljyt ja kesken matkan sanoi jakopäähihna ittensä irti kone meni solmuun ja tuli täysin käyttö kelvoton . tuli semmoisia kysymyksiä vaihtokonetta etsiessä mieleen että mikä laatikko tossa 89 galantissa on ja mitkä motit menee...
Takaisin
Ylös Bottom