Hakutulokset

  1. Basbarduu

    M: Evo X / Ralliart korin osia

    Osat on uusia ja käyttämättömiä. Etupuskuri 500€ (sis. kiinnikkeet ym. kuvassa näkyvä) Etulokarit 250€/kpl tai 400€ pari (vasen ja oikea) Etupalkki 120€ Jäähdyttimen palkki 120€ Sumarin kehykset 30€/kpl tai 50€ pari (vasen ja oikea) Konepelti 400€ Sijainti: Hyvinkää Yhteyden saa YV:llä tai...
  2. Basbarduu

    Juttu N-ryhmän Evo ysistä

    https://tekniikanmaailma.fi/lehti/1a-2023/mk-valmis-vauhdin-maailman-klassikkokilpuri-mitsubishi-lancer-evo-ix-ryhma-n-vm-2007-harmittavasti-hopeaa/
  3. Basbarduu

    Yleistä keskustelua sähköautoista

    Tässä langassa voi keskustella kaikesta sähköautoiluun liittyvästä. Koitetaan kuitenkin pitää mallikohtaiset ja tekniset asiat omissa keskusteluissaan.
  4. Basbarduu

    P1012 V.V.T. intake camshaft position

    Tulisiko kenellekään mieleen mikä voisi olla pielessä kun auto antaa vikakoodin P1012? Olen tarkastanut johdot ja kytkennät eikä niissä pitäisi olla vikaa. Olen koittanut kahta eri anturia ja molemmat ovat toimivia. Signaali tulee anturilta ECUlle mutta jostain syystä saan vikakoodin. ECU on...
  5. Basbarduu

    Eclipse Cross PHEV

    Tähän lankaan yleistä höpinää tänään julkaistusta Eclipse Cross PHEVistä.
  6. Basbarduu

    O: Evo IX turbon öljyn paluuputki

    Tarvetta olisi Evo 9 turbon öljyn paluuputkelle. Tarjoa. Ostaja Hyvinkäällä. Yhteyden saa YV:llä tai O4O 55O1797
  7. Basbarduu

    Evo 7-9 Downpipen donitsitiiviste

    Mistä saa 3'' sisähalkaisijalla olevia Evojen 7-9 joustolaippaan sopivia donitsitiivisteitä? Löytyykö keltään tietoa? Guuglatkaas muuten tolla donitsi tiivisteellä...
  8. Basbarduu

    M: 4D56 keinuvipuja

    6kpl imuventtiileille 3kpl pakoventtiileille Hinta: 25€/kpl Sijainti: Hyvinkää Yhteyden saa YV:llä tai O4O 55O1797 Isommille määrille halvempi hinta.
  9. Basbarduu

    Säilytysratkaisuja

    Tuntuu että kaapit täyttyy vaikka minkälaisista kaapeleista, johdoista, muistitikuista, powerbankeista jne. Onko joku löytänyt jonkin käytännöllisen säilytysratkaisun näille atk rojuille? Myös muita hyväksi havaittuja säilytysratkaisuja saa kertoa esim. talliin ja varastoon. Nykyään mulla on...
  10. Basbarduu

    Outlander PHEV vs. Ampera/Volt

    Vertailua kyseisten autojen välillä. Outlander +Korkea -> parempi näkyvyys +Neliveto +Maavara +Pikalataus +Vetokyky +Tilavuus -Ruoste? -Joidenkin yksilöiden ajoakkujen heikko kunto Ampera +Hieman suurempi ajoakku +Ajoakut yleisesti suhteellisen hyvässä kunnossa? -Ohjelmistopäivitys pienentää...
  11. Basbarduu

    Keskustelua toimenpiteistä jolla voidaan vaikuttaa ajoakun kapasiteettiin.

    Tänne höpöstelyt koskien ajoakun kalibrointia, BMU (Battery Management Unit), balansointia jne.
  12. Basbarduu

    Keskustelua ajoakun kunnosta

    Yllättävän tasaisesti jakaantuneet vastaukset. Hyvä ettei kenelläkään vastanneista ole sentään alle tuon 65%.
  13. Basbarduu

    O: Evo 4-6 takapenkki

    Turha kuvitella rikastuvansa koska en aio maksaa paljoa mutta Evo 4-6 takapenkin istuinosalle olisi tosiaan käyttöä. Mahdollisesti myös CK-korimallin Lancerin istuin voisi sopia. Tarjoa YV:llä tai O4O 55O1797. Ostaja Hyvinkäällä.
  14. Basbarduu

    Outlander PHEV ajoakun kunto

    Kaavoitetaan hieman missä kunnossa ajoakut ovat. Kerro kommenteissa: Auton vm: Ajetut km: SOH: Max Ah: BMU reset:
  15. Basbarduu

    Maksullinen lataus

    Tänne yleistä keskustelua maksullisesta latauksesta. Mitä tägejä sinulta löytyy? Käytätkö maksullista latausta, mitä palveluntarjoajia? Vaikuttaako ilmainen tai maksullinen lataus asiointipaikan valintaan?
  16. Basbarduu

    Ladakin on näköjään nykyään osa Mitsubishi-Renault-Nissan konsernia

    https://group.renault.com/en/our-company/our-brands/lada/ Mitäs mietteitä tämmönen herättää?
  17. Basbarduu

    Videokamerat

    Millaisia kameroita käytätte videokuvaukseen? Mitkä ovat niiden vahvuudet ja mitkä heikkoudet? Linkittäkää esimerkkivideoita. Itse olen kuvannut croppikennoisella järkkärillä, Nikon D3400:llä. Selkein miinus tulee kuvan vakaimen puutteesta. Mulla on yksi putki joka on varustettu vakautuksella...
  18. Basbarduu

    M: 1G Pajeron pakoputki

    Tämä on välitetty ilmoitus enkä tunne myyjää enkä ole nähnyt tuotetta. "Minulla oli Pajero pitkä malli V6 bensa, vm-1990. Muuttaessamme noin vuosi sitten löysin varastostani Pajeron käyttämättömän pakoputken.Putkessa on tarrat joista selviää, että putki on ostettu Helkama-autosta 120402...
  19. Basbarduu

    Maaliruiskut

    Olen aikeissa hankkia jonkin maaliruiskun. En tiedä niistä mitään enkä ole koskaan käyttänyt moista. Kaikki vinkit ovat tervetulleita mutta enemmän olen kiinnostunut edullisemmista malleista koska käyttö tulee todennäköisesti olemaan suhteellisen vähäistä. Ensiksi aikeissa olisi maalata tuo...
  20. Basbarduu

    Eroaako tuonti i-MiEV lämmityslaitteen osalta Suomiautosta?

    Ystäväni on aikeissa hankkia keski-Euroopasta tuodun i-MiEVin tai sitä vastaavan PSA tuotteen. Voiko näissä olla jotain puutteita talvivarusteiden suhteen?
Takaisin
Ylös Bottom