Hakutulokset

  1. V

    Legnumiin voimaa?

    Vs: Legnumiin voimaa? Teboilin 98 on osoittautunut hyvin tasalaatuiseksi, sillä pärjännee jo melko pitkälle. Esim. ABC:n vastaavasta on kuulunut huonoa palautetta mm. tuolta Saab-kerhon puolelta. Itse olen Teboililta tankannut dynoon ja esim. kiihdytys- ja ratatapahtumiin. Normiajossa tankkiin...
  2. V

    vr4 galanttiin perä

    Vs: vr4 galanttiin perä Noh, tuohon ei näköjään vastausta saa >:( Eipä siinä, on mulla toinenkin kysymys koskien VR-4:n voimansiirtoa yleisesti. Minkälaista ääntä voimansiirto pitää teidän Leguissa ja Galluissa esim. 120 km/h nopeuksissa? Oman kokemuksen mukaan sellainen melko selkeä...
  3. V

    Legnum talvikäytössä

    Vs: Legnum talvikäytössä Tuleeko Kapulalle tomaattiaski? Mistäs ecun ja lootan tilailit?
  4. V

    Legnum talvikäytössä

    Vs: Legnum talvikäytössä Tällainen on saatava talvikäyttöön jo ihan ominaisuuksiensa puolesta. Ruostesuojaus tuntuu tätä nauhaa lukiessa pieneltä investoinnilta kun katsoo kokonaiskuvaa. Tosiaan niistä ominaisuuksista. Huh, että nelikolla ja napakalla alustalla on kiva laskea menemään. Olen...
  5. V

    Legnum talvikäytössä

    Vs: Legnum talvikäytössä Kiitokset rehellisistä vastauksista. Vähän ajattelinkin, että kaukana idässä ajatellaan autojen suojauksesta eri tavoin. Summa summarum: Etelä-Suomen suolatiet syövät suojaamattoman pohjan ja helmat hitsauskuntoon jopa yhdessä talvessa, suojatunkin parissa, ellei...
  6. V

    Legnum talvikäytössä

    Vs: Legnum talvikäytössä Meneekö hyvin pidetty ja käytännössä ruosteeton Japanintuonti VR-4 Gallu/Leguaani (96-99) ilman ruosteensuojauskäsittelyä haperoon kuntoon ympärivuotisessa käytössä Suomessa? Esimerkiksi tilanne, jossa autoa säilytetään puolilämpöisessä hallissa käytännössä aina kun...
  7. V

    97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..?

    Vs: 97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..? Tähän kaivataan nyt selvyyttä! Kertokaas muutkin mitkä valot teillä siellä palaa vai palaako. Oliko nyt niin, että tuon VR-4:n tapauksessa AYC:n öljyt tulisi vaihtaa noin 8000 kilometrin välein joka tapauksessa - vaikka mitään ongelmia ei olisikaan?
  8. V

    97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..?

    Vs: 97 vr4 Leggun ayc valo jää palamaan..? Mites toi AYC:n valo; jos pelkkä teksti "AYC" palaa mittarinäytössä normiajossa, ei Level-palkit, onko kyseessä vika?
  9. V

    vr4 galanttiin perä

    Vs: vr4 galanttiin perä Oliko tällä tarinalla onnellinen loppu?
  10. V

    Mistä ajovalot -94 GTO:hon?

    Vs: Mistä ajovalot -94 GTO:hon? Onko siis myös Galant VR-4:ssä mahdollisesti E-hyväksytyt valot keulalla?
Takaisin
Ylös Bottom