Hakutulokset

  1. H

    Outlander 2gen takajousitus

    Vs: Outlander -09 takajouset Tuo kurasuojan yläreunan ja renkaan välinen rako, etu ja takapäässä, vaihtelee hyvinkin paljon automerkistä/ mallista riippuen. Esim. Hondan CRW-ssä näyttää olevan kutakuinkin yhtäsuuret, Citikan C5:ssa on etupäässä hiukan isompi rako kuin takapäässä (vaikka on...
  2. H

    Outlander 2gen takajousitus

    Vs: Outlander -09 takajouset Minulla on -09 ja 86.000 km:ä ajettu Outlander. Olen kuskannu isojakin kuormia ja vedellyt asuntovaunua (aisapaino n.70 kg) ympäri Eurooppaa, mutta ei silti mielestäni perä ole alhaalla. Piti oikein mittanauhan kanssa käydä mittaamassa ja perä näytti olevan...
  3. H

    Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon?

    Vs: Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon? Tuo MMCS ei ota kuin yhden levyn kerrallaan, mutta se sisältää kovalevyn johon voi tallentaa aika moisen kasan levyjä (en nyt muista kokoa). Sillähän voi myös katsella DVD-elokuvia. Näin on ainakin omassa Instyle mallissani...
  4. H

    Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon?

    Vs: Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon? Ensinäkin Outlander ei ole maasturi, vaan "ns" katumaasturi, joka kannattaa aina ottaa huomioon. Maavarahan on tässä kuitenkin suurempi kuin useassa kilpailijassa. Itselläni tuo rengasmelu on kovempi kesärenkailla (18"), kuin...
  5. H

    Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon?

    Vs: Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon? C5:ta ja Outlanderia ei voi ihan täysin verrata keskenään. C5:n on mielestäni paremmanpuoleinen perheauto ja Outlander taas paremmin tällainen remseä maasturimainen auto. Joskin itselläni vaihtoa helpotti tuo Instylen korkea...
  6. H

    Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon?

    Vs: Outlanderia 2008 ostamassa, mitä pitäis ottaa huomioon? Itse siiryin reilu kaksi vuotta takaperin C5 Break AT dieselistä (-07) uuteen Outlander DI-D Instyle Navi (-09) malliin ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Mainio peli varsinkin näillä keleillä. Instyle mallihan on varustelluin...
  7. H

    Outlander vm. 2009 jarrulevyjen kuluminen

    Vs: Outlander vm. 2009 jarrulevyjen kuluminen Minulla on -09:n Outlander ja oli tuossa elokuussa 80.000:n huollossa, eikä jarruille tarvinnut tehdä mitään. Muutenkin ainoa mitä on tehty tähän mennessä, normaali huoltotoimenpiteiden lisäksi, oli juuri tuossa 80:n huollossa laittoivat oikealle...
  8. H

    Outlanderin automaatti-ilmastointi

    Vs: Outlanderin automaatti-ilmastointi Näin näköjään todellakin on. Kun kääntää lämpötilasäätimen max. kylmälle (15 asetta) ottaa se autom. ilman sisältä, toisessa suunnassa se ei sitä tee. Joskaan, vaikka omaan aika moisen kokemuksen ja erittäin vilkkaan mielikuvituksen, en ole keksinyt syytä...
  9. H

    Outlanderin automaatti-ilmastointi

    Vs: Outlanderin automaatti-ilmastointi Mitsun ohjekirja sivu 5-10 Tärkeää Käytä normaalisti ulkoilma-asentoa, jolloin tuulilasi ja sivuikkunat pysyvät puhtaina ja huuru poistuu nopeasti tuulilasista.'Jos haluat voimakasta jäähdytystä tai jos ulkoilma on pölyistä tai muuten likaista, käytä...
  10. H

    Outlanderin automaatti-ilmastointi

    Vs: Outlanderin automaatti-ilmastointi Yleensä ilman ottoa auton sisältä käytetään vain äärimmäisissä olosuhteissa, kuten hiekkamyrskyssä tms. Näin mainittiin joskus aikoinaa jonkun autoni ohjekirjassa. Omassa Mitsussani (Instyle Navi -09) ei ole ollut mitään tarvetta sisäiseen kiertoon...
  11. H

    Hankkimassa outlander 2007 2.4 mivec CVT

    Vs: Hankkimassa outlander 2007 2.4 mivec CVT Joko olet hankkinut auto. Jos, niin onnitelut hyvästä valinnasta. Ellet, niin ota yhteyttä, voisin tarjota sinulle auton, johon ei tarvitse rattia vaihtaa, eikä mitään muutakaan. terv. haki48@gmail.com
  12. H

    Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

    Vs: Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense) Minä annoin Vehon asentaa ne auton varusteluvaiheessa paikoilleen. Joskin olen joutunut irroittamaan sen muutamaan kertaa. Ei siinä tarvitse irroittaa niitä metallin värisiä kiskoja, vaan kalteri tulee niihin kiinni, tai...
  13. H

    Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense)

    Vs: Onko kokemuksia Outlanderin turvakalterista (Vm 2007 Intense) Alkuperäinen on hyvä ja tukeva. Siitä huolimatta sen saa irroitettua helposti ilman työkaluja (käsin väännettävät ruuvit). Kalteri tulee takana oleviin "kiskoihin" kiinni. Kai sinne saa asennetua jonkun tarvike kalterin, mutta...
  14. H

    outlander vm.2010

    Vs: outlander vm.2010 Normaalin käynnistysavaimen kohdalla on vääntönappi, joka toiminta on samanlainen kuin tavallisen virta-avaimen. Siinä ei vaan tarvitse kaivaa taskusta tms. tuota älyavainta esiin. Joskin sen tarvitsee olla kohtalaisen lähellä (oliskohan < 0,5 m), sama ovia avatessa...
  15. H

    outlander vm.2010

    Vs: outlander vm.2010 Älyavain on äärettömän kätevä. Aamulla kun laittaa sen taskuunsa, ei sitä tarvitse sieltä pois ottaa koko päivänä, ajat autollasi siten miten tahansa (itse liikun aika paljon eri pituisia matkoja päivän mittaan). Auton ovea avatessa se "haistaa" taskussasi olevan avaimen...
  16. H

    outlander vm.2010

    Vs: outlander vm.2010 Ei kai tuo PSA:n kone mikään hullumpi ole. Itse ainakin olisin siitä kiinnostunut (hiukan vääntöä lisää nykyiseen) ja ennenkaikkea automaatista. Ajoin aijemmin Citikan C5:lla (2.0 HDI Autom.) kuusivuotta ja nyt Outlanderin 2.0 D-ID ja manuaalivaihteisella vuoden verran (n...
  17. H

    Talvirenkaat Outlanderiin (mitkä & mistä)?

    Vs: Talvirenkaat Outlanderiin (mitkä & mistä)? Minulla on CMS C4 7x16 + Nokian HKPL SUV 5 215/70-16 ja hinta taisi olla jossain 1400 tienoilla. Otin ne Veholta alle asennettuna (marraskuu -09). Renkaita tuohon valitessa (ja samoin vanteet), ei mikä vaan henkilöauton rengas/ vanne käy, vaan...
  18. H

    Talvirenkaat Outlanderiin (mitkä & mistä)?

    Vs: Talvirenkaat Outlanderiin (mitkä & mistä)? Hyvää ja halpaa ei taida olla olemassakaan. Tai jos jostain löytää merkkirenkaat huomattavasti normaalia halvemmalla kannattaa tarkastaa valmistumisvuosi. Itselläni on Outlanderissa (viime vuuonna ostetussa) Nokian 215/70-16 talvirenkaina ja olen...
  19. H

    Mitsubishi Outlander 2,2 HDI

    Vs: Mitsubishi Outlander 2,2 HDI Minulla on <½ v. vanha Outlander (joskin 2.0:n koneella, mutta sillähän ei ole merkitystä, autohan on muuten sama). Laitoin pääsiäisenä auton mukana tulleet uudet japanilaiset 18" kesärenkaat alle. Ylätyin, ihan hyvät, eikä äänikään ole mahdoton (nyt ajettu jo...
  20. H

    grandiksen lämmitys

    Vs: grandiksen lämmitys Minulla on lokakuussa ostettu Outlander. Halusin siihen heti Webaston kellolla, jotka luovutushuollossa asennettiin. Tuo Mitsujen talvipaketti on käsittääkseni vahvemmat ovien tiivisteet (!??), maskisuoja ja jotain tuollaista, mutta ei mitään lämmitintä. Monessa...
Takaisin
Ylös Bottom