Hakutulokset

  1. [elle]

    O: Evo 9 ilmastointi kompura

    Saattaa silti toimia.. löysin yhden, kokeilen nyt ensin sillä. Otan yhteyttä jos on vielä sen jälkeen tarvetta!
  2. [elle]

    O: Evo 9 ilmastointi kompura

    Alkuperäinen oli MN185573
  3. [elle]

    O: Evo 9 ilmastointi kompura

    Olisi (taas) Evo ysin ilmastointi kompuran tarvetta… Tarve on Pietarsaaressa mutta postin/ matkahuollon kyydissä nämähän mahtuu.. (ellei sattuisi olemaan asiaa suuntaan tai toiseen, että voi viedä / hakea) YV:llä tai whatsapilla mua tavoittaa 0400-854164
  4. [elle]

    Tyhjäkäynti ongelma Lancer -07

    Hei! Voiko olla kytkin / kytkimen painelaakeei?
  5. [elle]

    Ostetaan: Evo 9 turbo

    Hei! Lisäsin otsikkoon ”Ostetaan” niin käyttäjät tietävät heti, että on osto-ilmo. Lisäätkö vielä millä tavalla sua tavoittaa :) Kiitoksia (Säänöt)
  6. [elle]

    #pelastakaamitsuklubia

    #pelastakaamitsuklubia
  7. [elle]

    HUOM! TÄRKEÄ TIEDOTE!

    Paras tapa auttaa tässä tilanteessa, on liittyä jäseneksi (eli maksava club member) Kaikki maksaa.. ja myös foorumin ylläpito. Jäsenmaksu on tällä hetkellä 20€, eli vaikka epävarmoja aikoja ei taida olla kohtuuton hinta. #pelastakaamitsuklubia
  8. [elle]

    Mitsujen räjäytysohjekuvakirjoja -70-90 väliltä

    Löytyykö vielä? Ja onko mitään Colt A15 kirjallisuutta?
  9. [elle]

    Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

    oukii... meilläkin flexin koneet.. Hyvät koneet, mutta tulos olisi parempi jos niitä käyttäisikin :rolleyes:
  10. [elle]

    Missä olet yrittänyt kysyä? En löydä sun kirjoittama viestejä mistään..

    Missä olet yrittänyt kysyä? En löydä sun kirjoittama viestejä mistään..
  11. [elle]

    Hyvinkään raketti projektipäiväkirjan keskustelu

    Auuu! Mikä myllytyskone? Mikä talla? Ikä? Oliko ollut ”oireeton” tähän asti ja sitten yhtäkkiä hajosi?
  12. [elle]

    Vanha Sigma 29 v. tarkassa katsastuksessa

    Toisesta ketjusta löysin tämän: se ei auta mua millään tavalla kun Sigmat mulle tuntematon alue...
  13. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    No et(te) tietenkään voi tietää kun en ole kertonut. Kirjoitan tästä asiasta jossain vaiheessa (kun ehdin/ jaksan) päivityksen mun projektipäiväkirjaan niin keskustelu mun auton vioista voi jatkua siellä.
  14. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    Ja täällä vielä kuva siitä paljonko syö virtaa
  15. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    Ei se varmaan mahdotonta on.. ehkä maadoituksessa?
  16. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    Uskotteko ihan oikeasti että emme ole yrittäneet mitata? x) Konstit loppumassa. Siksi kysyin täältä. Laturi testattu jo helmikuussa... silloin oli kunnossa... (katso liite) Ja voisitteko kertoa mulle miksi se akku joka toiminut isännän autossa hyvin yhtäkkiä ei toimi mun autossa? Sähkö on...
  17. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    Ja tähän vielä tarkennus että mulla ei ole yhtään tietoa paljonko oli virta akussa kun mä otin napa irti.. On siis mahdollista että siinä oli vaan tuo -10 V silloin. Jopa todennäköistä.
  18. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    Eli mulla olisi siis ollut kolme viallisia akkuja? Ja yksi niistä ”ehjä” / ”kunnossa” niin kauan kun se oli isännän autossa? Hihna (ja kiristin) vaihdettu samalla kun akku vaihdettiin ”eka kerta” uuteen. Eli konerempan jälkeen. Ennen sitä oli toisen tyyppinen akku ja sekin oli aika huonossa...
  19. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    Mjooo... no tämä on nyt kolmas akku joka käyttäytyy tällä tavalla... Ensimmäinen oli uusi.. Toinen oli käytetty isännän autossa yli 3 vuotta (ja siinä toiminut moitettomasti!) Ja tämä kolmas on siis uusi. Isännän autossa on identtinen akku, sekin uusi, ja se käyttäytyy normaalisti. Tiedä...
  20. [elle]

    Evo IX akku tyhjenee??

    Mullakin se näyttö käytössä mutta ei ole tullut ajossa seurattu miten käyttäytyy..
Ylös Bottom