Hakutulokset

  1. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Voihan! Tulin talleilta just ja kerkesin purkamaan auton atomeiksi asti ja taas kasaamaan. No eipä vuoda ahtopuoli... Lukasin forumia huomasin, et Mittaaja oli laittanu ton kommentin. Laitoin Muovikiinnikkeet siihen torveen ja kävin...
  2. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Noniin. Suuret kiitokset cubeqtiolle kun jaksoit vaivautua ihmettelemään vikaa. Softa/ecu puoli ok. Ei rajoitteita. Seuraavaksi ahtovuotojen perusteellinen testaus. Ekaks 2 baril ja sit jos ei löydy vuotoja ni 2.5 baril. Infoa pistän...
  3. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Noniin. Juuri poistuin auton alta. Catti oli kuin olisi pakasta vedetty. Eli ei mitään vikaa. Takaisin lähtöpisteeseen...
  4. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Joo ei ole muita catteja ku toi yks... 3" rosteriputkisto turbolta taakse. Se isoin catti mikä on vakioputkes ni on otettu toho putkistoon mukaan...
  5. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Jees! Olen 80% varma et olis catti vika. Olen lueskellut jo 2h eri forumeilta cattivian oireista ja tuntuisivat vastaavan täysin oireisiin. Ja tosiaan putkessa on 1 catti ennen kardaanin jatkosta ja takavaimennin. Olen joskus...
  6. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Joo sieltä se tuli hommattua. Niin ja toi catti homma vois hyvinki aiheuttaa tän kaltast vikaa... Ei kyl heitä vikavaloa ku katin jälkeinen lamda on toiminnassa. Tai en tiedä onko ecust säädetty pois. Perhana ku kerkesin poriin asti ni...
  7. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Timo.H Entinen omistaja. Kuulostaako tutulta?
  8. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Sekin vielä, että tiedän kyseisen autoliikkeen josta ostin evon, niin he lunastavat autoja aikast paljon maksukyvyttömiltä. Eli en tiedä onko evo sellaiselta. En viitsi paljoa soitella entiselle omistajalle jos se vieläkin maksaa kyseistä...
  9. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Kyl sen entisen omistajan nimi lukee tossa auton huoltokirjassa kohdassa eka omistaja... Kuis sillee?
  10. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Käytiin tossa kaverin kanssa koittamassa suorituskykyä. Kellotettiin 0-100 aika ja se oli 8,1 Kiihtyy helvetin mukavasti 1 vaihteella ja 2 jonkin matkaa sitte n 80-100km/h kiihtyminen tippuu etanavauhtiin... Esim 80-120 kolmosvaihteella 4,5...
  11. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla No voeha mahoton ku kävi tuuri! Pistän tulee yv:tä
  12. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Koko päivän selvitellyt mikä mahtais olla vikana... Ei vielä ole löytynyt mitään mekaanista vikaa. Sellanen perskutina, että taitaa vetää suuremmilla kierroksilla sytytysennakon ihan poskilleen (johtuen sitten putkistosta ja paineista?)...
  13. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Itse asustelen turussa päin jos kiinnostusta löytyy tulla ihmettelmään... Huomenna olen ottamassa suuntaa poriin päin loppuviikoksi joten jos asustelet lähellä näitä alueita niin ei muutakun infoa jos kiinnostusta olisi... Kävin äsken...
  14. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Vs: Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla Jees. Sitä itsekin ajattelin. 6 vaihteella kun 120km/h pistää kaasun pohjaan niin nostaa ahdot hetkellisesti 1,7 baariin. josta tippuu 1,3. En tiedä onko autoa säädetty jossain pajalla koska hommasin auton tosiaan liikkestä niin en ole ollut...
  15. T.Urbo

    Evo9 ahtojen raju tippuminen kovilla kierroksilla

    Terve. Tuli tuossa muutama kuukausi sitten hommattua evo9 jossa oli vain 12tkm mittarissa... En ollut koskaan ajanut millään evolla aikaisemmin joten ajattelin, että auto toimii normaalisti. Kuitenkin tossa olen ihmetellyt miksi evo hyytyy suuremmilla vaihteilla ja kovemilla...
Takaisin
Ylös Bottom