Hakutulokset

  1. Juhokaren

    L200 5gen - teholastut

    Vs: L200 5gen - teholastut Minkälainen tilanne on 5gen L200 :sen lastumarkkinoilla? Valmistaako Sttemtec enään Mitsulle? Onko muita oikeasti hyviä valmistajia?
  2. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Myöhäinen vastaus. Kiirettä pitänyt. Keskikulutuksen näytössä olen nähnyt A kirjaimen. Oletan tämän osoittavan, että kulutusnäkymää voi jotenkin muutella, mutta en tiedä miten. Olen kokeillutkin. Oman L200:sen kulutus on nuppina sekalaisessa ajossa 6,8L/100km. Traileri täynnä...
  3. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Klapikauppias on ilmeisesti vanhempaa sukupolvea, ja sen mukaan ajatteluissa ihannoidaan montaa erilaista vanhan ajan asiaa. Olenpa huomannut tämän omasta suvustani. Urautumista tapahtuu. Omistan myös Landrover Defenderin, jossa on kait oikea neliveto, mitä sillä hinnalla saa...
  4. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Sinun Klapikauppias olisi kannattanut ostaa se oikea nelivetoinen Pro-malli. Ymmärrän - missä olemme samaa mieltä - , että tämä auto on miellyttävä ajaa. Näin se onkin. Jos keskustellaan taas siitä järeydestä, niin varmasti se on tehty/valmistettu/rakennettu niin, että se täyttää...
  5. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Olen samaa mieltä, että Mitsu on hyvinvarusteltu ja pirteällä koneella. Kuitenkin ajatukseni eroaa mielipiteestä näistä yhdestä taas (joka on typeräkin), että uuden L200:sen voimansiirto on kuin citymaastureissa. Olen eri mieltä. Se on yhtä kätevä lähes tulkoon kuin...
  6. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Dupolle: vaihda Nissan Navaraan.
  7. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Aloitammeko keskustelun nyt uuden L200 tehoista ja voimista, ja niiden vajavuudesta? Tässähän on käyty läpi ainakin ilmastoinnin ongelmat, nelivedon ongelmat ja liekkö ollut kolmattakin. Seuraavaksi voisi olla nämä suorituskyvyt. Ja omasta mielestäni tämä auto on varsin hyvä ja...
  8. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 ^Amen
  9. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Minulle tämä 5gen L200:sen neliveto on oikea neliveto. Tosi jämyn oloinen oikea neliveto.
  10. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Ymmärtäneekseni Klapikauppiaan ajatuksen mielestäni hänen pitäisi vaihtaa Pro-mallin L200:seen. Olen koeajanut aikaisemman generaation L200:sta hieman, ja omaan käteeni tämä uusi on ehdottomasti "must" tähän mennessä, kun vertaa 5gen ja 4gen, jos vain kestää kuten tähän mennessä.
  11. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Tein kyselyä Delta Auton Mitsubishin tekniseltä asiantuntijalta, joka vastaa tämän auton teknisistä seikoista. Hän kertoi seuraavaa: 1. 5 generaation (eli tämän uusimman mallin) nimenomaan Magnum-versiossa on kiinteä keskilukko 2. ajo-ominaisuuksia 'hoitaa' elektroniikka kuten...
  12. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Kätevämpi ja vähintään yhtä pelaava neliveto tässä on kuin vanhemman korin Hiluxissa. Jospa autossasi on jotain vikaa kuin täällä joillakin aikaisemmilla.
  13. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Minulla on tapana laittaa lukkoperä tavalla, että kun tiedän kohteen (joka on vaikka huono kuntoinen tie) olevan tulossa, niin laitan aikaisemmalla tienpätkällä vankemman vedon päälle eli vaikka neliveto tai lukkovahvisteinen (eli jäykempi). Ajelen noin 1500 rpm kierroksilla...
  14. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Minulla Mitsun lavakaukalo. Otanpa mitan takarenkaiden kohdalta jossain välissä. ;) Toiset samanlaisen auton omistajat voivat vahvistaa tai korjata sitten kertomani. Eduardin kärryn sain. On eri painavan tuntuinen kuin Muulin jarruton. Hienosti kuitenkin jaksaa vetää. Kärry...
  15. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Hienoa kertomaa mitsu2000:lta! 8) Alleviivaan nämä kaksi faktaa tästä 5gen Tritonista/L200:sta: 1. ovat rajun puoleisia vetureita (näin kokemuksena verrattaen vm. 2008 Hiluxiin) 2. kulutus on kohtuullinen monessa tilanteessa Itselläni on tulossa 2700 kg Eduardin traileri ja...
  16. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Ole hyvä. En muista kovin tarkkaan lukemia, mutta vajaat 27 000 km.
  17. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 No, ainakin tässä topickissa on ollut kantaa kahteen suuntaan ja täten vänkäämistä, onko toimiva kampe tämä uusi 5gen L200/Triton. Omalla kokemuksellani uusi Triton on huomattavasti parempi kuin uutena oli vuosimallin 2008 KD-sarjan Hilux. Ainakaan vikoja ei ole ilmennyt yhtään...
  18. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Kuvasi kärry klapeineen näyttää äkkiseltään noin 3000 kg kärryltä?
  19. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Ihan asiallista tekstiä sinulta Klapikauppias. :) En osaa suuremmiten tulkita, miksi sinulla on juurikin tuo 9 L/100km kulutus, mutta minulla se on ollut 1-1,5 L/100km vähemmän. Olen ainakin säästellyt tuota suuremmilta rasituksilta ensimmäisillä 10 000km aikana. En halua...
  20. Juhokaren

    Uusi L200

    Vs: Uusi L200 Vastaan äkkiseltään. 9,2 L/100km kärryn kanssa vaikuttaa aika realistiselle. Itselläni on ollut kärry (jarruton isollakin kuormalla ja välillä pienellä) perässä toisinaan ja useimmiten ei. Kulutus on mittariston mukaan harpannut 6,6 aina sinne 9,5 tietämille. Siihen voitaneen...
Takaisin
Ylös Bottom