Ajovalojen pesulaitteen nesteen loppumisen varoitusvalon johto irti?

J

Juippi

Guest
Osaaxs kuka sanoo ku 89vm mitsun niist merkki valoista kojelaudas oikeas alalaidas? Ku sellanen merkki valo joka varottas jostain nesteen loppumisest...?
Osikohan tää niiden lamppujen pesu laitteen merkki valo tai joku sen tyyppinen?
Ni mikäs johto pitäs repiii irti et se saatanan valo ei palas!! Tai mist se löytys... Muuten ku kojelautaa purkaamal?

Edit:eek:tsikko kuvaavammaksi
 
Re:Tarttis saada johto irti?

"Ajovalojen pesulaitteen nesteen loppumisen varoitusvalo" lukee käsikirjassa. Onko sinulla nestettä siellä? Täytetään maskin ja syylarin välissä olevasta täyttöaukosta.
 
Todennäköisesti se ei muuten onnistu kuin purkamalla mittaristo ja ottamalla merkkivalon polttimo pois. En ole tutustunut sen tarkemmin Lancerin mittaristoon mutta veikkaisin että kaikki johdot tulevat yhteen liittimeen mittariston taakse. Tässä tilanteessa on hankala arvailla mikä johto on se oikea eli taitaa olla helpompi ottaa vain se polttimo pois.
 
Minä otin Galantista pesurit pois, enkä jaksanut alkaa kaivelemaan mitään antureita, joten helpoin - ja myös nopein - homma oli ottaa polttimo pois, kesti vajaa 5 min...
 
Jooo kyl mä tiedän mist sin nestet pistetäään!!!
Et tarkotin sit vain ku ne pesu laitteet ei kuitenkaa pelaaa ja toisexs en mä tollast toimintooo autossani kaippaa..
Et jaxsan viel ajel Esson Baariiin sohii siel ne valot puhtaix.,... ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom