Android Auto

Pertti.O

New Member
Liittynyt
1 Helmikuu 2024
No niin näin Outlanderin uutena omistaja pitää heti kysyä enemmän asioista perillä olevilta henkilöiltä seuraavaa.
Ostin tosiaan eilen Mitsun Outlanderikn vm -20. Aloin yhdistämään siihen puhelinta tuolla Android auto versiolla.
Onko niin että siinä pitää olla kaapeli kiinni joka kerta kun autoon tulee? Youtubesta katsoin eri videoita ja sikäli kun ymmärsin englannin kielestä niin Bluetoothin kytkeytyessä myös Android auto pelaa ilman kaapelia. Mitä tein väärin kun ei toimi niin ja mitä pitäisi tehdä että sen saisi pelittään oikein?
Auuttakee uunoa:(
 
Olen melko varma, että AA vaatii langallisen USB-yhteyden myös MY20:ssä. Näin on ainakin MY19:ssä.

Jos langattomasti haluaa AA:ta käyttää, tarttis investoida kolmannen osapuolen valmistamaan AAWireless mokkulaan tai vastaavaan.
 
Kiitos vastauksesta! Eipä tarvi enää sitten noitua että miksei tämä langattomasti toimi niinkuin automyyjä sanoi
 
Lainaan tätä, onko jollakin kokemuksia tuollaisesta Android Auto-mokkulasta? Oma auto on Outlander vm. 2018 ja mielellään voisi langattomasti operoida. Joku Motorolan kapine erikseen mainostaa ettei toimi Mitsujen kanssa.
 
Minä mielelläni operoisin myös langattomasti. Nyt pitää piuha laittaa aina kiinni. Ym20.
Voisiko joku laittaa vaikka kuvan semmosesta mokkulasta.
 
Laitoin tuon AAWireless laitteen ja alkoi toimiin heti kerrasta!!
Mutta heräsi semmoinen kysymys että whatsapp viestejä kuunnellessa "auto" kysyy saksaksi että haluatko vastata. Ja jotain muuta saksan kielellä jota en ymmärrä. Pystyykö kieltä vaihtaan Suomen kielelle? Tietääkö kukaan? Entä pystyykö puhumalla lähettään whatsapp viestiä?
Muuten olen tosi tyytyväinen ollut outlanderiin 3000 ajetun kilometrin jälkeen.
 
Minä tilasin tuolloin kysellessäni kokeeksi Kiinasta tuollaisen:

Tuli yllättävän nopsaan ja toimii kuin unelma. Mulla kyselee viesteistä englanniksi, tuo on mielestäni puhelimen Android autosta säädettävissä, mutta Suomea ei näyttäisi vielä olevan. Eli itse jos vastaan niin pitää sanella englanniksi että tuossa viestissä jotain tolkkua olisi eli ei ihan vielä käytettävässä jamassa.
 
Takaisin
Ylös Bottom