Did 2.2 4n14

H.T.L

Member
Liittynyt
12 Toukokuu 2019
Tietääkö kukaan arvon jäsenistä kertoa kyseisen moottorin pakosarjan varaosanumeroa? Jos kattelin ulkomailta halvemman vaihtoehdon.
 

JSO

Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2016
Catcar tai Partsouq ja sieltä vin numerolla. Mulla sama kone ja antoi 1555A958. Suosittelen tarkistamaan vielä.
 
Viimeksi muokattu

H.T.L

Member
Liittynyt
12 Toukokuu 2019
Numero täsmää kyllä, ei vaan löydy osaa hyvin. Marmorilla sano maksavan 500€, luulis löytyvän netistä vähän huokeammalla.
 

Mitsupitsi

Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2021
Sijainti
Oulu
Numero täsmää kyllä, ei vaan löydy osaa hyvin. Marmorilla sano maksavan 500€, luulis löytyvän netistä vähän huokeammalla.
kerrohan jos onnistaa, nimittäin täällä kans pakosarja vuotaa. Onkohan noita onnistuneesti hitsattu kuntoon? Joskus nuorempana hitsattiin Kadett 1.2N koneen pakosarja ja hyvin toimi
 

JSO

Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2016
Joku kertoi tälläkin palstalla omansa hitsatun ja netistä löytyy kuvia hitsatuista/vahvistetuista. En tosin tiedä onko se juuri tuo kohta joka useimmiten vuotaa.
 

Liitetiedostot

  • $_59.jpeg
    $_59.jpeg
    69.8 KB · Lukukerrat 175
Viimeksi muokattu

Mitsupitsi

Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2021
Sijainti
Oulu
Joku kertoi tälläkin palstalla omansa hitsatun ja netistä löytyy kuvia hitsatuista/vahvistetuista. En tosin tiedä onko se juuri tuo kohta joka useimmiten vuotaa.
joo, mahtaa olla just tuo sama paikka mistä se mullakin tuhisee läpi. Se kuskinpuolimmainen pakosarjan pääty. Tuohon on lisätty oikein tuollaiset vahvikkeet, kestää varmasti paremmin kuin uusi. Ei ois periaatteessa kallis remontti jos selviäisi pelkällä uudella pakosarjantiivisteellä ja askartelulla. Tosin noin kauniita vahvikkeita turha toivoa minun tallista putkahtavan :giggle:
 

JSO

Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2016
Tuon kuvan nappasin joltakin Saksalaiselta sivulta. Jos oikein ymmärsin niin toimivat vaihtolaite periaatteella. Tilaamalla saa korjatun ja maksaa samalla pantin, jonka saa takaisin kun lähettää heille rikkinänäisen. En tutkinut onnistuisko Suomeen. Jos tähän osioon laittaa hakusanaksi tampereella, niin löytyy juttua pakokaasusta sisällä jossa mainittu korjaamo joka noita vissiin tekee. Itse en tuosta tiedä mitään.
 
Viimeksi muokattu
Ylös Bottom