E33 Gallun virranjakajan asento? merkit?

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
tuli täss mieleen että mihinkähän asentoon toi
jakaja pitäisilaittaa? jakaja ollu irti kokonaan...

eikös ruiskun asentotunnistinkin oo jakajassa?
aatelin että jo se on pilessä esim 180ast. niin
ruiskuhan lykkää bensaa aina väärään pyttyyn...
??? kertokaas...

mä asetin tänään (ku vaihdoin koneen) siten
että "huora" on alas päin jakopään merkkien ollessa kohdalla... sitten alimmasta lähtien 1-3-4-2 tulpanjohdot
jakajassa jotain uria juuri alhaalla...

auto käy mutta jotenkin voimaton... tai tuntuu ainakin...
vaikka pitäs olla samanlainen kone ku enneminkin (G64:nen) :p
 
Onkos se hampaalla pielessä..se jakaja? koitapas.. ittellä ainakin kun se ratas meni hukku asento.. ja koneen merkit ei pitäny kutiaan.. niin kokeilemalla hammas hampaalta löytyi oikea väli..
että semmoista.. ei siinä kauaa mene ainakaan 4g63ssa on neet 11 hammasta.. eli 12 asentoa vaan täytyy koittaa ;D

jos on oikea väli niin se jaksaa käydä kunnolla. tyhjäkäyntii..säätöasennosta huolimatta. sitten säätöä niin ettäå käy tosi tasaisesti.. ja ihan pikkusen takaisin.. ;) sillai ainakin mä olen aina saanut sytkän kohdilleen..

kun homma tehty sitten olen antanut aina ammattimiehen tsekata tarkan sytytyksen.. kunhan vaan se on kerinnyt..
 
joo pitänee vielä kokeilla... ;) mut on G64.. ;) ;D no sama jakaja :)

kyl se käy mutta nykii 2500rpm ajossa pienellä vaihteella 4 tai 5 niin ok tasaisesti...

btw... olikos tossa se automaatti ennakon säätö
"pois pelistä" sillä että maadottaa sen yksinäisen latta liittimen(naaras) rintapellissä tehostimen vieressä?

ja mites toi kampuran asento tunnistin? toihan on 4-piste ruisku?.... kyllähän se bensaa lykkää ja pysyy käynnissä mutta... mutta.. ???
 
siis millainen liitin alkoi kiinnostaa ;) pistätkös kuvaa missä piuha, vai onko se vaan joku 4g64 jutska?

Mullakin oli sellaista tasaisella käynnillä soutamista aluiksi.. mutta säätelin (ei saisi koskea, mutta ainakun nään ruuvin on sitä pakko ruuvailla ;D) sitä tyhjäkäynti? moottorin jousitasaus ruuvia niin parani.. mikä sittenliekin sen tarkjoitus? hehheh.. mutta eipä kuullosta samanlaiselta ominaisuudelta, kuin sulla..

Luulisinpa kuitenkin että jos se kampuran asento katsotaan kuin kuvittelen, sillä reikä levyllä.. niin tulee se ennakko olla täysion balannssissa.. kait.. sellaista piuhaa mulla ei ole ainakaan muuten kytketty..

Mutta huomasin että' käyntiin vaikutti myös se konkka.. vaikka en sen tarkoitusta ymmärrä tuollaisessa ns. tyhmässä jakajassa. edellisessä ei moista ollut..
mutta ks.piuhaa kummastalinkin jo aiemmin mihin kuuluu ja sopi se tuossa uudessa siihen konkan liittimeen..
 
ööö... kaiketi se on jompi kumpi joko kaks napanen(yks johto) tai sitten se yksittäinen latta liitin jarru tehostimen vieressä... luin jostain Doch koneen topikista tätä juttu... mun pitänee varmistaa...

toinen o bensapumpun virran tarkistus (kaiketi ???)

vai miten se meni.... ???

kokeillaan :eek: zap! ;D ei ollu toi... ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom