Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
okok, no tuo ehkä selittää sen miks se hieman kovemmassa vauhdissa lähtee ensin hieman puskemaan mutta jos uskallusta riittää sen saa siitä vielä leveään luisuun.veikka81 sanoiVakio kolmonen on 50/50
Eli toisin sanoen etuvetoisen ja takavetoisen huonot puolet löytyy ;D
Alustan ja jousituksen säädöt vaikuttaa myös aikalailla. Viskolla kestää omissa puuhissaan myös hetki.sesse sanoiokok, no tuo ehkä selittää sen miks se hieman kovemmassa vauhdissa lähtee ensin hieman puskemaan mutta jos uskallusta riittää sen saa siitä vielä leveään luisuun.
sesse sanoiokok, no tuo ehkä selittää sen miks se hieman kovemmassa vauhdissa lähtee ensin hieman puskemaan mutta jos uskallusta riittää sen saa siitä vielä leveään luisuun.
Tää auto tosiaan vaatii kuskilta pokkaa viedä autoo ihan tosissaan, jos rupee nynnyilee niin se tuppaa yleensä vaan puskemaan. Agresiivisesti vaan niin aina mennään komiasti kylkiedellä ja vielä kun muistaa oikasta auton kaasulla eikä takavedon tapaan kaasua keventämällä niin hommahan sujuu kuin tanssi.(vaikken kyllä osaa tanssiakaan ;D)
Vaikuttaa ainakin mielenkiintoselta tuotteelta. Millähän tuo on toteutettu? Torsen?Bosch sanoiOnkohan kellään mitään kokemusta/tietoa kyseisestä möhkäleestä. Tulee ehkä jossain vaiheessa omaan kokeiltua tuota.
http://www.race.fi/product_details.php?p=237
veikka81 sanoiSiinäpä se kaiken a ja o onkin ;D
Taitoa löytyy kuin Kankkuselta ;D mutta puuttuu vaan se uskallus :-[
No hiljaa niin hyvää tulee :driver
Bosch sanoiOnkohan kellään mitään kokemusta/tietoa kyseisestä möhkäleestä. Tulee ehkä jossain vaiheessa omaan kokeiltua tuota.
http://www.race.fi/product_details.php?p=237
Bosch sanoiwhen any of the four tires starts to slip. all the torque will be sent to the spining wheel and you 'll get no traction.