Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
tauno85 sanoisellainen vika olis, että tyhjäkäynnillä, että ajaessa tai ihan miten vaan, kun kone on käynissä seokset ovat aivan älyttömän rikkaalla. evoscanilla katottu,sieltä ei näytä mitään velkeää vikaa?..
mikä voisi tämän aiheuttaa?
tauno85 sanoiharri k
sama auto kyseessä josta sulle on soiteltu! juu näin on, paitsi ei oo hks tattisuodatin vaa joku muu vapari?.. Autossa on laajakaistalamda ja sen mukaa menee rikkaalla! Auto ahtaa 0,8-0,9 bar. Tulpat on vaihdettu kuukausi sitten eikä silloin anaka ollu mitenkään oudon näköisiä?
tauno85 sanoien oo vaihtanu ilmanputsatria, evoscvanin mukaan kaikki arvot oli kohillaan, kun kaveri sen kävi lävitse. vertailtiin toisen mitsu evo4 arvoihin myös ja samanlaisia arvoja näytti siinä
Millä toisella, nelosen vakiolla vai 5/6 ja mitkä säädöt olivat käytössä tässä kokeilussa?tauno85 sanoion tosiaan kokeiltu jo toisella eculla eikä ollut vaikutusta ainakaan parempaan suuntaan.
Pietari sanoiMillä toisella, nelosen vakiolla vai 5/6 ja mitkä säädöt olivat käytössä tässä kokeilussa?
Harri K sanoitoisella nelosen boksilla (tai onko sekään nelosen boksi kun siinä kyseises autos taasen on vitosen kone ;D ) Mut sillä se meni vielä paksummalle.
kyllä, juurikin niin.Pietari sanoiNiinhän se menee kun nelosen suuttimet pienemmät.
tauno85 sanoituli tässä töissä puheeks et jos olis se taaempi lambda sökönä, ni kuinka se vaikuttais koneen käyntiin?
tauno85 sanoipensan paietta ei mitattu, mitenkäs se ois helpoin todeta että onko paluu tukossa? voiko sinne paluuputkeen vain puhaltaa?
Nohnoh..MitsuEvo3 sanoiOmakohtanen kokemus Evo III, öljy nimittäin kulkee kuumalangalle ja se on tietääkseni tuossa 100c asteen paikkeilla, niin hyvin on kärähtänyt kiinni.
MitsuEvo3 sanoiTuli mieleen, että mitä se vaikuttaa jos on ahtovuoto ilmamassamittarin jälkeen siihen itse imm anturin tunnistamaan ilman määrään? Eikös se mittaa sen tulevan ilman eikä enään sitä menevää? Joten omakohtasesti sanosin ennemminkin, että imm rikki ja mennyt varotilaan ja näinollen rikastanut konetta.
ST sanoiNohnoh..
Mitsu käyttää Karmann-Vortex-tyyppistä IMM:ää,joka ei perustu kuumalankaan vaan ultraääneen,eli sen puolesta teoriasi täysin väärä.
P.S.Jos öljyä kulkeutuu filsusta ylipäätään eteenpäin,niin silloin on öljyäjässä vika.Eli öljyn kanssa ei tartte lotrata.
MitsuEvo3 sanoiJa tuosta öljyämisjutusta niin olet siinäkin oikeassa, tosiaan tuo HKS Mushroomi ei ole mikään hyvä suodatin...
ast sanoiHarva niissä enää taitaa käyttää vanhaa öljyttävää suodatinta, kuiva kolmikerroksinen on parempi ja menee suoraan siihen paikalleen. Paitsi että usein näkee järkyttävän likaisella suodattimella autoja, onko se sitten ihme jos ei oikein suodata kun pinta on lähinnä musta? Uusi suodatin ei mahdottomia maksa.