Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Malibudha

New Member
Liittynyt
17 Elokuu 2011
Sijainti
Vantaa
Kävi niin, että moottorin vikavalo syttyi eilen ja kävin luetuttamassa vikakoodit, niin kertoi, että ykkös lambda rikki. Camskillin tarjontaa kun katsoin, niin löytyi vain evo 7 ykkös lambda (76 puntaa taisi maksaa) eikä kasiin mitään. Onko seiskassa ja kasissa kuitenkin sama lambda, että käykö se seiskan lambda kasiin, vai onko niissä jotain eroa? Jos on eroa, niin mistä sopivasti kasiin orkkis lambda?
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Kyl siellä on kasin/ysinki lambda mun mielestä
Seiskas on sama mut pidemmäl johdolla :D
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Elikkä Evo 7:n etunmainen lambda käy Evo 8:n?

Oletteko itse hommannut mistä lambdan yleensä? Camskill vai ihan suomesta?
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

aNttiM88 sanoi
Elikkä Evo 7:n etunmainen lambda käy Evo 8:n?

Oletteko itse hommannut mistä lambdan yleensä? Camskill vai ihan suomesta?

Suomesta, foorumilta löytyy kyllä se osan nro.
Katso haulla vaikka "lambda" ja kirjoittajana" ast" tai minä.
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Syksyllä tilasin ihan tuosta kylän omasta varaosaputkasta.Olisikohan ollut jonkun 120€.Paljon edukkaampi kuin se orkkis (300€).En vaan juuri nyt muista merkkiä ja mallia.
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Denso DOX-0314, saatavilla varaosaliikkeistä kautta maan. Anturiosassa samat merkinnät kuin alkuperäisessä, johto vähän pidempi kuin useimmissa alkuperäisissä jotta "tarvikkeella" pystyy kattamaan isomman valikoiman yhdellä anturilla. Liitin on siis suoraan auton johtosarjaan sopiva.
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Vasemmalla evo 8 lambda,oikealla denso dox0314.
Muuten samat mutta densossa johto n.30 cm pidempi
 

Liitetiedostot

  • Lambdat.jpg
    Lambdat.jpg
    179.5 KB · Lukukerrat 753
  • Lambdat 2.jpg
    Lambdat 2.jpg
    174 KB · Lukukerrat 734
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Itse ostin myös evo 6 ton denson. Varaosaliikkeessä suoraan hyllystä ja hintaa 70e. EI mielestäni paha.
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Täällä on kans sama Denso käytössä.
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

cubeqtio sanoi
Itse ostin myös evo 6 ton denson. Varaosaliikkeessä suoraan hyllystä ja hintaa 70e. EI mielestäni paha.

Neljään Turkulaiseen varaosaputkaan otin yhteyttä ja hintahaitari oli 129-170 euroa.
Jos jostain saa vielä alle satasella niin saa vinkata. :)
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

JaniB sanoi
Neljään Turkulaiseen varaosaputkaan otin yhteyttä ja hintahaitari oli 129-170 euroa.
Jos jostain saa vielä alle satasella niin saa vinkata. :)
Jos sulla on tarve saada pidempi lambdan johto niin jatkojahan myydään ainakin muutamassa netti kaupassa.
Jos lambda on rikki niin siinä ei kyllä jatkot auta ;D
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Hä?
Tarve on siis saada uusi lambda rikkinäisen tilalle, mutta mielummin halvemmalla kuin 400€ OEM...
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

JaniB sanoi
Neljään Turkulaiseen varaosaputkaan otin yhteyttä ja hintahaitari oli 129-170 euroa.
Jos jostain saa vielä alle satasella niin saa vinkata. :)

Onhan tuokin jo PALJON halvempi kuin alkuperäinen? Pari vuotta sitten ostin itelle ton kasiin niin maksoin Kajaanissa tuosta jotain n.100€ mutta siihen kait tulikin "puoli tutun" alennus jo. elikkä varmaan hyvinkin voi ton 129€ maksaa.
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Juu, kyllä minäkin sen 129 ihan mielellään maksan mutta kunhan nyt kysyin että jos jostain saisi vielä halvemmalla.
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Itsekin maksoin parivuotta sitten sen 120-130€
 
Vs: Evo 7 ykkös lambdan sopivuus evo kasiin.

Hienoa ja suositeltavaa toki kannattaa Suomalaista kauppaa jos on lompakossa löysää mutta maailmalta saa yleismallin Laadukkaita lambdoja parilla kympillä kappale. Johtoliittimen voi ottaa vanhasta jos ei ole suoraan oikeaa liitintä. Ntk ja Denso näissäkin, muut kannattaa jättää kauppaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom