evo 9 alalippa

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Mun pitäis nyt tilata uusi alalippa etupuskuriin rikkimenneen tilalle. Sen oon jo päättänyt, että hiilarinen siihen tulee, mutta vaihtoehdot ovat MR/FQ-tyylinen ja Ralliart-tyylinen. Onko niin, että tuo MR/FQ-tyylinen on tavallaan ihan alkuperäinen lisävaruste ja ainakin ollut saatavilla "alkuperäisosana"? Eikös esim. JP:n autossa ole tämä korinväriseksi maalattuna ja sitten noissa FQ-malleissa näyttäisi olevan maalaamaton hiilari.

Mulla kun on canardit puskurissa, niin Ralliart-tyylinen lippa voisi sopia paremmin (kun ei viitsisi niitä poistaakaan ja jättää reikiä itse puskuriin), mutta tuo MR/FQ miellyttää enemmän silmää. Ja jotenkin ajatuksena olisi kivempi laittaa edes etäisesti alkuperäistyylinen lippa.
 
Vs:

Mistä olet aatellut hommata? Miulla olisi kanssa tarvetta uudelle alalipalle ysiin.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
 
Vs:

*SS* sanoi
Mistä olet aatellut hommata? Miulla olisi kanssa tarvetta uudelle alalipalle ysiin.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Ebaysta varmaan, näyttäs olevan ainakin Xtreme Carbonin valmistamana molempia malleja..
 
Vs: evo 9 alalippa

nahkuri sanoi
Onko niin, että tuo MR/FQ-tyylinen on tavallaan ihan alkuperäinen lisävaruste ja ainakin ollut saatavilla "alkuperäisosana"? Eikös esim. JP:n autossa ole tämä korinväriseksi maalattuna ?

Mulla on OEM JDM MR (olipas lyhenne...?) lippa , saa suoraan tehtaalta korin värisenä. Hiilikuituisena ei saa orkkista , lähinnä samanlainen on Ralliart , joita ei saa enää kuin käytettynä.

Toki löytyy sitten muiden tekeleitä , samanlaisia/samanmallisia.

Alla värit + osanumerot mitä tehdään tai on tehty :
 

Liitetiedostot

  • lippa.JPG
    lippa.JPG
    20.6 KB · Lukukerrat 407
Vs: evo 9 alalippa


Joo, no se ei haittaa, että on ns. tarvikeosa. Plus että haluan sen hiilikuituisena. Sulla kun JP on toi MR-mallin lippa, niin viittitkö arvioida, meneekö toi canardi siihen samassa kulmassa (ettei mene sen lipassa olevan "syvennyksen" päälle):

4-photo.jpg


Silmämääräisesti arvioituna vois jopa mennä. Eri asia on sitten, miltä mahtaa näyttää luonnossa..
 
Vs: evo 9 alalippa


Hitto, kääntyykö toi MR-lippa kuitenkin hiukan ulospäin, kun taas OEM alalippa jatkuu "samassa kaaressa" itse puskurin kanssa.. Näissä Rexpeedin sivujen kuvissa on ainakin canardit otettu pois, tosin voihan se olla, että ihan muustakin syystä (esim. ulkonäöllisistä).

http://www.rexpeed.net/2012/en/product_detail.php?serial=184
 
Vs: evo 9 alalippa


Kyllä noi kuvat saattaa hieman valehdellakin, esim. edellisen postauksen ylemmässä kuvassa näyttää, että canardi menis heittämällä, kun taas alemmassa näyttää, että lippa ulkonee helvetisti.

Varmaan totuus on, ettei se canardi istu yhtä hyvin, kuin OEM-lippaan, mutta kaipa sen jotenkin siihen saa. ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom