jmk-galant.82
Galant sigma -77 6G72TT
- Liittynyt
- 1 Tammikuu 2005
- Sijainti
- Pirkanmaa, Tampere
Linkki keskustelu osioon: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=31505.0
Harvoin kerekän tekemään mistään projekteista minkäänlaista päiväkirjaa.
Nyt ajattelin kuitenkin saada tehtyä yhdestä joka päiväisistä projekti kohteistani esille ja yleisön nähtäväksi sekä arvosteltravaksi.
Projektin kohteena on siis viimeinen takaveto galantin malli, joka on ollut minun ensimmäinen mitsu ja siitä tämä mitsu-häiriö on sitten saanut alkunsakkin.
Galantista löytyy kuvia clubin "jäsenet" autojen joukosta (J.Karlsson) kuvat on 5-vuotta vanhoja.
Löysin auton 13 vuotiaana vanhan mitsu-servicen pihalta seisomasta Galantti oli silloinkin todella hyvässä kunnossa lukuun ottamatta hometta ja jarrujen jumittamista, mutta isä ei meinannut millään taipua asian suhteen , että tuo galantti tulisi meidän pihalle. pitkän itkun ja viikkojen vonkaamisen jälkeen auto haettiin. ja siitä saakka se on ollut mun suojelun kohteena ja aina on ollut tarkoitus projektoida auto sellaisksi kun itse haluan...
Nyt on suunnitelma vaihtunut sen verra, että on saatava astetta vanhempaa kori sarjaa oleva -77 glantti, josta myöhemmin tulisi se pää-projekti.
Tälle Galantille oli siis keksittävä jotain muuta käyttöä. ja 2-viikoa sitten 18.1-10 työ kaveri kauppasi minulle BMW 728 tekniikkaa joka on ajettu vähän ja muutenkin hyvässä kunnossa ja kaupaan sisältyi kaikki apulaiteet..boxit ..puola...vaihdelaatikko ym.
SIITÄHÄN SE AJATUS SITTEN LÄHTIKIN
Tässä projektissa ei yritetä saada pysymään lima klönteillä kaijuttimia tuulilasin kulmassa. vaan tämä on oikea lattarauta projekti.
Kysymykset ja kommentit tänne: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=31505.0
Harvoin kerekän tekemään mistään projekteista minkäänlaista päiväkirjaa.
Nyt ajattelin kuitenkin saada tehtyä yhdestä joka päiväisistä projekti kohteistani esille ja yleisön nähtäväksi sekä arvosteltravaksi.
Projektin kohteena on siis viimeinen takaveto galantin malli, joka on ollut minun ensimmäinen mitsu ja siitä tämä mitsu-häiriö on sitten saanut alkunsakkin.
Galantista löytyy kuvia clubin "jäsenet" autojen joukosta (J.Karlsson) kuvat on 5-vuotta vanhoja.
Löysin auton 13 vuotiaana vanhan mitsu-servicen pihalta seisomasta Galantti oli silloinkin todella hyvässä kunnossa lukuun ottamatta hometta ja jarrujen jumittamista, mutta isä ei meinannut millään taipua asian suhteen , että tuo galantti tulisi meidän pihalle. pitkän itkun ja viikkojen vonkaamisen jälkeen auto haettiin. ja siitä saakka se on ollut mun suojelun kohteena ja aina on ollut tarkoitus projektoida auto sellaisksi kun itse haluan...
Nyt on suunnitelma vaihtunut sen verra, että on saatava astetta vanhempaa kori sarjaa oleva -77 glantti, josta myöhemmin tulisi se pää-projekti.
Tälle Galantille oli siis keksittävä jotain muuta käyttöä. ja 2-viikoa sitten 18.1-10 työ kaveri kauppasi minulle BMW 728 tekniikkaa joka on ajettu vähän ja muutenkin hyvässä kunnossa ja kaupaan sisältyi kaikki apulaiteet..boxit ..puola...vaihdelaatikko ym.
SIITÄHÄN SE AJATUS SITTEN LÄHTIKIN
Tässä projektissa ei yritetä saada pysymään lima klönteillä kaijuttimia tuulilasin kulmassa. vaan tämä on oikea lattarauta projekti.
Kysymykset ja kommentit tänne: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=31505.0