Grandiksen jakkarat

kitebum

New Member
Liittynyt
3 Marraskuu 2004
Mitenkä onnistuu Grandiksen etupenkkien vaihto?

Onko kiinnitys jotenkin yleismallinen vai häh?

Mitähän tapahtuu istumistunnistimen kanssa?

Oliko penkeissä airbagit?
 
Vs: Grandiksen jakkarat

Eikös noissa ihan tavallinen kiinnitys ole, mut mites noita saa vaihtaa ku mun mielestä niissä bägit on?
Käyny kyllä itselläkin mielessä vaihtaa eteen ja keskelle jotku asialliset recarot :)
 
Vs: Grandiksen jakkarat

Jani T sanoi
Eikös noissa ihan tavallinen kiinnitys ole, mut mites noita saa vaihtaa ku mun mielestä niissä bägit on?

Bägejä saa poistaa, jos samasta mallisarjasta löytyy versio joka on tyyppihyväksytty ilman bägejä.
 
Vs: Grandiksen jakkarat

pexi sanoi
Bägejä saa poistaa, jos samasta mallisarjasta löytyy versio joka on tyyppihyväksytty ilman bägejä.
Joo näinhän se on mut mä kyllä uskoisin että semmosta versiota ei näistä löydy ??? (Näähän ei tietysti mitään uskonasioita ole joten... ;D)
 
Vs: Grandiksen jakkarat

Jani T sanoi
Joo näinhän se on mut mä kyllä uskoisin että semmosta versiota ei näistä löydy ??? (Näähän ei tietysti mitään uskonasioita ole joten... ;D)
Epäilen kanssa löytyykö tuollaista versiota, mutta ainahan voi koittaa etsiä jotain mallia. Jos ne bägit on mainittu otteessa, niin sitten on aika heikkoa löytää. Yleensä mainintaa ei ole, jos ei ole tyyppihyväksynnän takia ns. pakollinen varuste.
 
Takaisin
Ylös Bottom