Grandis korisarjat

Vs: Grandis korisarjat

Ootkos jotain tiettyä hakemassa?

Sen tiedän et yksi (selvitän ku en muista) firma tuottaa japanista halutessa (Kenstylen muistaakseni)
mutta hinta paloi kiinni tonne aivon perukoihin, 1800€ :p ja siin oli pelkästään eteen spoileri (siis vakiopuskimeen kiinnitettävä) taakse helma samalla tavalla ja sit sivuhelmat... Laatu olis kyllä ihan viimesen päälle hyvää mutta...

Tulin siihen tulokseen et teen itse :peukku
 
Vs: Grandis korisarjat

Ei oo mitään tiettyä mallia kiikarissa.
Bongasin tuossa vasta jostain sivustolta muutamia kuvia, mutta kun en enää muista mistä.
Tahtoo vaan olla poskettomia hintoja.
Taitaa olla paras,että muokkaa itse. Eipähän tule toista samanlaista vastaan.
Voihan tilata Streettuningcarilta toisen auton puskurin ja käyttää sitä aihiona. Sieltä löytyy edullisestikkin.
Myös muutamia yleismallin helmalevikkeitä, eikä ole hinnankirossa.
Hommasin sieltä rouvan Lagunaan puskurin ja yleismallin helmat.
 
Vs: Grandis korisarjat

Ootteko jo väsäilly puskureita? Voipi olla, että ei raaskikaan vaihtaa Grandista pois nyt kun alustaakaan ei kerenny peruuttaa. Eihän sitä tietystikään tarvis asentaa kiinni mut voipi tulla vaan aikas hyvännäkönen peli sopivasti madallettuna. Aikasemmalta omistajalta oli jääny aika hyvät "vauhtiraidat" puskureihin niin vois ehkä värittää auton ja siinä samassa ehkä viritellä jotain korista nyt kun muutenkin "säästäisin" rahaa jos ei vaihtoa tapahdu. Se on ku laittas rahaa pankkiin =)

Mites ootko joutunu lokareita muokkaamaan kun on tontitettu ja isommat kiekot? Mulla ainakin etupyörät rahisee vieläkin peruuttaessa vaikka vähän kuumailmapuhallinta näytinkin viime keväänä. Kai ne kohta kuluu puhki ni loppuu se meteli =)
 
Vs: Grandis korisarjat

Ei tässä vielä oo kerinny mitään puskureita tohon tankkeriin valmistaa, ku toi toinen projekti vie kaiken ajan ja tilan :)

Ei mulla kyllä ota mihinkään kiinni noi isot pyörät, eikä mihinkään oo kuumailmapuhallinta tarvinnu käyttää ??? :)


Tässähän näitä korisatseja olis jokunen ;) :

DAMD
Garson
G-corporation
Topline

Tarkoitus olis täs ehkä lähitulevaisuudessa tekasta noita luomia nyt ensialkuun, tai ainakin itselleni teen, mut jos kiinnostusta löytyy niin ehkä voisin harkita pienimuotoista massatuotantoakin samassa :)
 
Vs: Grandis korisarjat

Millaset luomet oot aatellu väsää, onko sulla jotain kuvaa tms?

Kuis leveet kumit sulla on? Mulla 235 ja otti heti alkuun hiukan kiinni ja painelin muutaman muoviulokkeen sisemmäksi niin ei ota enää ku pakittaessa. Vähän outoo ett rengas pääsee liikkumaan vaakatasossakin suunnan vaihtuessa mut joku sano ett ihan luonnollista ni meitsihän usko :peukku
 
Vs: Grandis korisarjat

Ei oo kuvaa ku ihan omassa päässä ;) Ajattelin kahta eri versiota kokeilla, mut tosiaan vasta kunhan toi coltiainen on liikenteessä :)

Mulla on 235 renkaat ja 245 on kanssa kokeiltu eikä kummillakaan ota kiinni, vanteen offsetti on eri ku sulla todennäköisesti ???
 
Vs: Grandis korisarjat

Jees, päissään noita onkin paras pitää ja sit vaa alkaa tekee. Kunhan saan päätökseen tän autonvaihto/autonpito- päänvaivan ni vois ehkä alkaa iteki ropailee puskurihommeleita kunhan pahimmat työkiireet hellittää. Mistähän sais esim mällättyjä tms vähän tuhoutuneita puskureita puoli-ilmaseks?
 
Takaisin
Ylös Bottom