H.Nevanperä Mitsubishi L200 -87

Liittynyt
25 Kesäkuu 2008
Kai sitä pitää omastakin kulkineesta pistää vähän tietoja näkyviin, eli projekti alkoi keväällä 08 kun tuli aika vaihtaa vanha fiasko
PICT0006.JPG

luotettavanpaan kulkupeliin joka löytyikin sitten kajjjaanista joten sieltä haettiin seuraava peli
11052008.jpg

11052008%2802%29.jpg

sitten alkoikin se varsinainen ropeltaminen
mitsupisi.jpg

mitsupitsi2.jpg

mitsupitsi.jpg

mitsupitsi3.jpg

mitsupitsiii.jpg

tässä se kesä menikin ja lopputulos näytti syksyllä tältä
Kuva%20019.jpg

Kuva%20021.jpg

molemmat jalkatilat uusittu, kaikki hytin nurkat kunnostettu, toinen helma vaihdettu, ovia hitsailtu, runkoa paikkailtu, taka jarruputket noin 5kpl vaihdettu sisältää ne kaks pitkää keulasta perään, takapyörän laakeri vaihdettu, laatikon, perän ja moottorin ölpät uusittu, maalattu. Lisäksi niin paljon pikkuhommia ettei kaikkea enää edes muista.

kommenttia saa antaa.
 
Vs: H.Nevanperä Mitsubishi L200 -87

No niin nyt on sitten tullut aika valmistautua talven saapumiseen joten ensinnä hieman valoja keulalle
IMG_3759.JPG

sitten taakse
IMG_3762.JPG

kevyttä sisustan siivousta
IMG_3761.JPG

talvivanteet hiottu ja maalailtu (vieläkö sais niille kumit)
IMG_3763.JPG


kuvissa myös näkyi laan laa kalustoa jolla päivystelen kanavilla 20,7 tai 31 kutsulla "5" alueesta riippuen joten voi kokeilla huutaa ja puhkua aalloilla
 
Vs: H.Nevanperä Mitsubishi L200 -87

jep. viikonlopun saldo on seuraava:
talvipyörät alle
05112008014.jpg

etuikkunaan lippa
05112008010.jpg

takalasiin hieman kalvoa
05112008012.jpg

unohtamatta tuulettimenmoottorin vaihtoa
05112008018.jpg

johan loppu se hermoja vihlomut tirinä
 
Vs: H.Nevanperä Mitsubishi L200 -87

tää on ollut ihan hanurista tää projekti ku ei oo tarttenut teherä muutako päästellä menemään :driver :driver

no termari pitäis vaihtaa mutta siinäpä se 8)

entiseen kulkineeseen olis varmaan pitänyt syytää niin paljon uutta osaa ettei tiedä olisko siinä ollut enemmän vanhoja vai uusia osia ;D ;D
 
Vs: H.Nevanperä Mitsubishi L200 -87

no tulihan sitä remppaa ku suututti timantti jumalan noilla puheilla ettei mitään tartte teherä.

kurkkasin sitte paisariin tossa ensimmäisenä kunnon pakkas päivänä (eka kerta tälle vuodelle yli 15 astetta pakkasta) niin siellähän oli vastassa mehujää ja kun tiedossa oli että kylmenevää on luvassa niin tuli muuten meleko kiire vaihtaa mottiin uudet nesteet ja samassa tuli vaihdettua se termostaattikin, onneksi tuli katottua mitä sinne kuulu ennenko tartti ruveta tekemään isompaa remonttia.
 
Vs: H.Nevanperä Mitsubishi L200 -87

no tuli sitte nuolastua tuota mehujäätä aikaisemmin kuin ois pitäny, sillä nyt on vesipumppu rikki vuotaa siitä reiästä mikä siinä on alapuolella siihen malliin että pummu on vaihdettava. en tiedä hajosko tuo vanhuuttaan vai oliko tuolla mehujää hommelilla siihen vaikutusta mutta ei muutako varaosaa hakemaan ei onneks ollu kovin pahan hintanen siinä 50->xxx€
 
Vs: H.Nevanperä Mitsubishi L200 -87

noniin nyt tuli sitte vaihdettua se visipumppu ei mennyt kuin vaivaset seitsemän tuntia ja 5 kuppia kahvia. eli ihan perus suoritus.

sitten vaihtu myös löpösuodin, nyt pysyy käynnissä myös kylmästäkäynnistyksen jälkeen ja vastaa jopa kaasuunkin jos antaa jalkaa. vanha suodin oli jo varmaan täynnä saissea ja vettä ja vesi anturikaan ei varmaan ole toiminut ku oli johtoki poikki
 
Takaisin
Ylös Bottom