- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Kuten tiedetään näissä on haamunakua mutta toisaalta taas kartat on oikeasti JDM mallissa ihan laittoman kireät. Laitan tähän ekaan viestiin karttavertailun jota voi kommentoida jos kokee omakseen.
Itsellä nousee ecun kuulema naku WOT tilanteissa juurikin 3000-3500 tienoilla, ja en ole aivan varma että oiskohan tämä haamunakua vai ei.. Mielestäni nuita karttoja vois ehkä hivenen laimentaa.. kuitenkin yläpäässä miltei 20 asteen ero
Tietoa taulukoista:
E931 Cust = 1G AWD Eclipse, jonkun fanipojan omat kartat, näyttäs olevan oikeasti tosi laimeet.
E931 1G AWD Eclipse vakiokartta
E941 200HP jenkki VR-4 vakiokartta
E952 240HP JDM MadTyteYo VR-4 vakiokartta
Loadit taas kuvaa Ecun näkemää laskennalista ilmamäärää.. uskomus on että siinä missä jenkkikartat loppuu vajaaseen baariin että JDM kartat jatkas vielä hieman pitemmälle. (koska 4 load pointtia enemmän, USDM käyttää näissä viimesintä pistettä kokoajan) Lisäksi ei kannata huolestua nuista notkahduksista parissa viivassa yläpäässä, oikeasti mitsubishia on vaan laiskotuttanut ettei oo tehnyut nuita karttoja "loppuun asti", vaan nuissa tapauksissa käytetään nimenomaan aina sitä korkeinta arvoa loppuun asti. (ns 6500 load point)
Tuota taulukkoa ecu siis käyttää laskemaan lopullista ennakkoa jota se antaa.. nuista luvuista voi sen 10 astetta vähentää koska ecukin sen tekee sen kättelyssä.. + oktaaninkorjaus
Itsellä keskimäärin nakuttamaton veto on semmonen 25-28 asteen tienoilla, ja kun naulaa se vetäseekin sitten sen 10 astetta lisää pois (12-15 astetta or so)
Eli jos kenelläkään on mittään mielenkiintoista jaettavaa, näkemyksiä, kokemuksia, niin please share.
Itsellä nousee ecun kuulema naku WOT tilanteissa juurikin 3000-3500 tienoilla, ja en ole aivan varma että oiskohan tämä haamunakua vai ei.. Mielestäni nuita karttoja vois ehkä hivenen laimentaa.. kuitenkin yläpäässä miltei 20 asteen ero
Tietoa taulukoista:
E931 Cust = 1G AWD Eclipse, jonkun fanipojan omat kartat, näyttäs olevan oikeasti tosi laimeet.
E931 1G AWD Eclipse vakiokartta
E941 200HP jenkki VR-4 vakiokartta
E952 240HP JDM MadTyteYo VR-4 vakiokartta
Loadit taas kuvaa Ecun näkemää laskennalista ilmamäärää.. uskomus on että siinä missä jenkkikartat loppuu vajaaseen baariin että JDM kartat jatkas vielä hieman pitemmälle. (koska 4 load pointtia enemmän, USDM käyttää näissä viimesintä pistettä kokoajan) Lisäksi ei kannata huolestua nuista notkahduksista parissa viivassa yläpäässä, oikeasti mitsubishia on vaan laiskotuttanut ettei oo tehnyut nuita karttoja "loppuun asti", vaan nuissa tapauksissa käytetään nimenomaan aina sitä korkeinta arvoa loppuun asti. (ns 6500 load point)
Tuota taulukkoa ecu siis käyttää laskemaan lopullista ennakkoa jota se antaa.. nuista luvuista voi sen 10 astetta vähentää koska ecukin sen tekee sen kättelyssä.. + oktaaninkorjaus
Itsellä keskimäärin nakuttamaton veto on semmonen 25-28 asteen tienoilla, ja kun naulaa se vetäseekin sitten sen 10 astetta lisää pois (12-15 astetta or so)
Eli jos kenelläkään on mittään mielenkiintoista jaettavaa, näkemyksiä, kokemuksia, niin please share.