HALVAT HUOLLOT

  • Viestiketjun aloittaja Colt_Gti_-91
  • Aloituspäivämäärä
C

Colt_Gti_-91

Guest
jep jep kävin ostaa uudet kesä kumit ja laitatin ne paikoillee + tasapainotus (195/45/15) sais olla isommat. no ne makso viel ihan normaalisti 250¤uroa.

sit kattelin että paljos maksais aurauskulmien säätö ni siitä tahtoivat 40¤ +öljyn vaihto öljy suodattimen vaihto ja öljykellon vaihto ois varmaan maksanu toiset 40¤ eli sen 80¤. no mä kysyin kaverilta mistä sais halvalla noi laitatettuu. ni HAAGAN AMMATTIKOULULLA =) epäilytti vähän mut hinta ei ollu paha ostin ite öljykellon, öljyt, suodattimen makso huimat 30¤ sit ajoin ammattikoululle ja kysyin et teettekö ni siin meni semmonen tunti ja koko paska kustans 8¤ siis KAHDEKSAN euroa :D ei paha

et harkitkaa mis tekee tommosia pikku töitä. ja katoin ite vieressä ku ne sen teki että ei ne nyt mitään tumpeloita ollu vaikka opiskelijoita olivatkin. OLEN TYYTYVÄINEN TUOHON HINTAAN :D ja saatampa käydä uudestaankin siellä.
 
noi on toiset koulut ihan hyviä mut toiset on sit semmosia mestoja et en veisi koskaan edes 100¤ autoa sinne esim keravan amis ;D
 
No ite oon ollu ammattikoulussa ajoneuvoasentaja linjalla niin voin sanoa, että on se uhkapeliä viedä auto sinne.

Osa tekee ihan hyvin ja siististi. Toiset taas sellasia sankareita, että voi morjes. Eräskin asensi autoon jarrupalat väärinpäin :) ja toinen koitti laittaa pyörän muttereita väärinpäin ennen kun muut kerkis hätiin. Näin muutaman esimerkin mainitakseni :)

Yleisohjeena sanoisin, että jos autossasi vaalea sisustus älä edes harkitse :D
 
Aikoinani amiksessa hitasasin Skodaa ja kuinka ihmettä hajos autosta bensapumppu :)
Ford Granadaan tein peräkontin uusiksi niin vaihdelaatikko hajosi ;D

Nyt on kuri erilainen amiksella. Oppilaat eivät saa yksin enää koeajaa autoja 8)

Silloin kun oli vielä nuori niin ei paljoa päätä palellut :-/
 
Mä kysyin siltä maikalta että miten tänne uskaltaa tuoda auton ni se sano suoraan että ne joihin se ei ite luota ni ne se jättää suosiolla tonne luokan puolelle ihmettelemään mikä ero on renkaalla ja penkillä :D :D :D :D
 
Mä kysyin siltä maikalta että miten tänne uskaltaa tuoda auton ni se sano suoraan että ne joihin se ei ite luota ni ne se jättää suosiolla tonne luokan puolelle ihmettelemään mikä ero on renkaalla ja penkillä :D :D :D :D
on ne jotkun opettajat järkipäässä ;D tää aihe olisi ehkä paremmin kuulunut tonne yleiselle jutustelu puolelle :p
 
Takaisin
Ylös Bottom