Mitään erikois työkaluja ei tartte ja homma on nopsaan hoidettu. Tuulettimen metallinen suoja vain pois ja kaikki mikä tiellä on.
Minä ainakin käyttänyt korvike osia ja hyvin pelanneet.
Ainut mikä voi aiheuttaa suurempia ongelmia on kampiakselin päässä oleva jakopään hihna ratas :seina. Tämän alla on stefa jonka lähes aina saa vaihtaa kun jakopään hihnankin (tihkuttaa öljyä jakopään hihna koteloon). Ongelma ratas on vanhoissa V6 myllyissä mallia vaihdetaan vain lentävällä, eli ei mahdollisuutta käyttää ulosvetäjää ja monesti ainoa vaihtoehto on halkaista rulla lentävällä ja uusi tilalle(on joskus naputeltu, toholla lämmitetty, irrotus öljyllä voideltu monta päivää ilman tulosta) Ja tuota ratastahan ei tietysti saa korvikkeena vaan alkuperäisosana edullisesti...