Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

dinin

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2008
Moi!

Onko suosituksia jarrupaloista / ostopaikasta? Pitäisi tohon evo kasiin saada uudet palat eteen ja taakse. Frendi suositteli Ferodon DS2500 paloja. Katselin, että http://www.ferodoracing.fi/ myisi niitä suoraan. Onko jotain muuta paikkaa mistä kannattaisi kysellä?

Muita suosituksia?

Orkkispalat ois ollu jonku 900e.. Ei kiitos :)
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

dinin sanoi
Moi!

Onko suosituksia jarrupaloista / ostopaikasta? Pitäisi tohon evo kasiin saada uudet palat eteen ja taakse. Frendi suositteli Ferodon DS2500 paloja. Katselin, että http://www.ferodoracing.fi/ myisi niitä suoraan. Onko jotain muuta paikkaa mistä kannattaisi kysellä?

Muita suosituksia?

Orkkispalat ois ollu jonku 900e.. Ei kiitos :)

900e? Täh?!
Tilaa camskilliltä. Vakiopaloja vastaavat reilu £60 eteen ja taakse YHTEENSÄ (+pienin rahtimaksu £20).

http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2329p0

Tohon 900e saat melkein kaksi settiä levyjä ja paloja joka nurkkaan tuolta ja taitaa jäädä pennosia vielä rahtiinkin...
 

dinin

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

No huhhuh.

Tuolta camskill.co.uk kautta EBC palatki tulis olee jonku reippaan 253e toimitettuna, kun suomesta tuolta ne ois 448 eur..

Ehheh, taidanpa tilata tuolta :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Mulla vois olla ajamattomat vakio etupalat myynnis...
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Harri K sanoi
ovat nostaneet tuon £25 jos oikein ny muistan.,..

Ja no se voi olla. Tilasin viimeksi muistaakseni jouluussa tuolta, silloin oli vielä tuo parikypää.

Hyvin perinteistä briteille tuo ylimääräisen rahan vetäminen pakkaus&postikulujen kanssa. Pikkupaketti tulee royal maililla sieltä tänne kuitenkin viidellä punnalla. :)
 

dinin

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Hmm, onks tossa front pads -setissä sitten kummatkin etupään palat ja samoin takapään setissä kummatki takapään? Eli ettei tartte tilata kahta settiä kumpaakin? =)... En oo meinaan noita ennen tilaillut, niin toikin tieto vois olla ihan kohdallaan..

http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2329p1224

esim?
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

dinin sanoi
Hmm, onks tossa front pads -setissä sitten kummatkin etupään palat ja samoin takapään setissä kummatki takapään? Eli ettei tartte tilata kahta settiä kumpaakin? =)... En oo meinaan noita ennen tilaillut, niin toikin tieto vois olla ihan kohdallaan..

http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2329p1224

esim?

on 4 palaa eli koko akselille.
 

Cirrus

Member
Liittynyt
26 Marraskuu 2007
Sijainti
Oulu
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Saahan tuohon rahaan paloja vaikka ja mistä ja mitä:
Vaikka black diamondin ilmoitus race.fi:Stä http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24473.0

Kasin palat on mallit PP 430 ja PP 438 ja hinnat näille (http://www.race.fi/hinnastot/bd/palat.pdf) 71,92 € ja 65,47 €. Ja oma oletus on kyllä että sisältää kahden pyörän palat kuten yleensä.
 

dinin

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Hmm, taidanpa taipua suoraan noihin EBC yellow stuffeihin ja tilaan tuolta camskill.co.uk:sta. Katotaan kui käy =)
 

e15mitsubishi

Active Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
Hyrylä
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

www.usparts.fi
Bremboo suoraan hyllystä esim. etupalasarjan 177 eur.
Sitten myös EBC:n red-/yellow stuff:it sieltä suoraan viel vähä halvemmalla.

-A
 

Cirrus

Member
Liittynyt
26 Marraskuu 2007
Sijainti
Oulu
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

dinin sanoi
Hmm, taidanpa taipua suoraan noihin EBC yellow stuffeihin ja tilaan tuolta camskill.co.uk:sta. Katotaan kui käy =)

Yleisesti en osaa ottaa niin kantaa EBC:n tuotteisiin, kun en ole hirveästi jaksanut jarruista lueskella, mutta omalla kohdallani ebc-levyt + ebc-greenstuff palat -yhdistelmä kieroutui puolessa vuodessa pahasti. Loppuajan ajelinki motonetin levyillä ja nekään ei kieroutuneet.

Voi siis hyvinkin olla yksilövika, mutta itse välttelen enää ostamasta.
 

dinin

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Joo, tää homma päättyi itseasiassa niin, että tilasin Ferodon DS2500 palat eteen ja Mintexin palat taakse tuolta camskill.co.uk:sta. Koko setti toimitettuna 275e, joten homma paketissa :)
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

dinin sanoi
Joo, tää homma päättyi itseasiassa niin, että tilasin Ferodon DS2500 palat eteen ja Mintexin palat taakse tuolta camskill.co.uk:sta. Koko setti toimitettuna 275e, joten homma paketissa :)

:peukku hyvä valinta!
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Noita Ferodoita aikanaan kutosessa käytin ja olin oikein tyytyväinen. Siitäkin huolimatta, että tuppasivat kylmänä hieman vinkumaan.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Cirrus sanoi
Yleisesti en osaa ottaa niin kantaa EBC:n tuotteisiin, kun en ole hirveästi jaksanut jarruista lueskella, mutta omalla kohdallani ebc-levyt + ebc-greenstuff palat -yhdistelmä kieroutui puolessa vuodessa pahasti. Loppuajan ajelinki motonetin levyillä ja nekään ei kieroutuneet.

Voi siis hyvinkin olla yksilövika, mutta itse välttelen enää ostamasta.

Mulla on nisukassa ollu vuosia EBC:n levyt ja greenstuffit eikä kyllä pahaa sanaa. Palat kesti sen mitä muutkin, mutta tuntuma oli parempi. Nykyään kyllä säästän nekin rahat ja ajelen motonetin paloilla. Naurettavan halpoja. :)
 

Merliini

Evo IX
In Memoriam
Liittynyt
11 Tammikuu 2007
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Biim sanoi
Mulla on nisukassa ollu vuosia EBC:n levyt ja greenstuffit eikä kyllä pahaa sanaa. Palat kesti sen mitä muutkin, mutta tuntuma oli parempi. Nykyään kyllä säästän nekin rahat ja ajelen motonetin paloilla. Naurettavan halpoja. :)

Mulla oli säästöaudissa red stuffit jotka saattais olla evoonkin vielä parempi valinta. Green stuffeilla ajnu myös, ja ne oli hyvät. :peukku
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Carbotech XP8, onko edes muita vaihtoehtoja jos käy radalla? :)

Jos ajaa vain kadulla niin Camskillin perus tarvikepelat ovat ihan jees.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

ast sanoi
Carbotech XP8, onko edes muita vaihtoehtoja jos käy radalla? :)

Jos ajaa vain kadulla niin Camskillin perus tarvikepelat ovat ihan jees.

Ainakin jääradalla Camskillin perustarvikepalat toimivat oikein mainiosti :)
 

Cirrus

Member
Liittynyt
26 Marraskuu 2007
Sijainti
Oulu
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

ast sanoi
Carbotech XP8, onko edes muita vaihtoehtoja jos käy radalla? :)

Jos ajaa vain kadulla niin Camskillin perus tarvikepelat ovat ihan jees.

No mitä kaverin ferodoja olen koittanut, niin sanoisin että siinä on kyllä kova vaihtoehto. Jos DS2500 on liian löysää kamaa, niin löytyyhän sieltä vielä paljon jämäkämpääkin tavaraa! :)

Omat palat tulee olemaan suurella todennäköisyydella ferodot ja levyt nuo black diamondit. Bremboja en kyllä laita, kun nekään ei pysy suorana sitten millään.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Cirrus sanoi
No mitä kaverin ferodoja olen koittanut, niin sanoisin että siinä on kyllä kova vaihtoehto. Jos DS2500 on liian löysää kamaa, niin löytyyhän sieltä vielä paljon jämäkämpääkin tavaraa! :)

Omat palat tulee olemaan suurella todennäköisyydella ferodot ja levyt nuo black diamondit. Bremboja en kyllä laita, kun nekään ei pysy suorana sitten millään.

Komppaan tuota brembojen vääntyilyä. Kerran kuivalla kelillä jouduin äkkijarruttamaan kun jänis meinasi karata eteen ja samantien levyt kieroiksi. Seuraavat ei oo mullakaan vakiolevyt.
 

dinin

New Member
Liittynyt
23 Toukokuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

No tuli sitte vissiin valittua ihan oikein :).. Ainakin eteen! Hyvä homma.
 

Heppara

New Member
Liittynyt
7 Heinäkuu 2007
Sijainti
Valkeakoski
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Ferodot myös täällä. Muuten olen tyytyväinen niihin, mutta silloin tällöin vähän vinkuu.
 

Makeko

V RS & Civic FK
Club Member
Liittynyt
17 Syyskuu 2008
Sijainti
Lappeenranta
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

timanttitiskil palat joka nurkkaa 915€ ja levyt 1254€.

itse ostin joku aika sit ton koko satsin uusia 650€...

saa nähä mite rata-ajoo kestävät noi vakiopalat.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Makeko sanoi
timanttitiskil palat joka nurkkaa 915€ ja levyt 1254€.

itse ostin joku aika sit ton koko satsin uusia 650€...

saa nähä mite rata-ajoo kestävät noi vakiopalat.

Siis onko nää hinnat oikeesti totta? Ja mä luulin että autokeskus ryöstää. Tää menee vielä pidemmälle. Camskilliltä kun saa "hieman" halvemmalla samaa kamaa.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Camskill myy tarvikeosia jarruihin, ei Mitsun alkuperäisosia. Laatu voi olla ihan hyvääkin, mutta samasta tavarasta ei ole kyse.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

ast sanoi
Camskill myy tarvikeosia jarruihin, ei Mitsun alkuperäisosia. Laatu voi olla ihan hyvääkin, mutta samasta tavarasta ei ole kyse.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä uskallan sanoa, että Brembon palat ja levyt ei varsinkaan hintaansa nähden ole kovinkaan laadukkaita. Palat kesti puolet Ferodoista ja levyt olivat jatkuvasti kierossa.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Juu siis ajan itsekin Camskillin levyillä ja ne ovat ihan ok mutta eivät siis samaa tavaraa mitä saisin timanttitiskiltä. Selittänee miksi hinnoittelu voi olla niin erilaista.
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

nokonzok sanoi
....Brembon palat ja levyt ei varsinkaan hintaansa nähden ole kovinkaan laadukkaita. .....levyt olivat jatkuvasti kierossa.

Olen ajellu varmaan sit liian hiljaa tai jarrutellu liian vähän... :) No palat vaihtuu ny keväällä ainakin ,kun tuo Euroopan kiertue lähestyy.
 

overboost

New Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

nokonzok sanoi
Kokemuksen syvällä rintaäänellä uskallan sanoa, että Brembon palat ja levyt ei varsinkaan hintaansa nähden ole kovinkaan laadukkaita. Palat kesti puolet Ferodoista ja levyt olivat jatkuvasti kierossa.
Ei todellakaan kannata laittaa rahojaan kiinni alkuperäisiin Bremboihin, etenkään levyihin.
Taitaa olla lähes kaikki kasit ja ysit käyneet takuuna sorvauttamassa levyjä.
Mun autossa on vaihdettu etupalat 45tkm:ssä ja takapalat 70tkm:ssä. Ferodoa tilalle.
Jarrulevyt sorvattu 45tkm:ssä ja vaihdettu Taroxeihin 65tkm:ssä.
Takalevyt alkuperäiset.
 

Cirrus

Member
Liittynyt
26 Marraskuu 2007
Sijainti
Oulu
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

overboost sanoi
Ei todellakaan kannata laittaa rahojaan kiinni alkuperäisiin Bremboihin, etenkään levyihin.
Taitaa olla lähes kaikki kasit ja ysit käyneet takuuna sorvauttamassa levyjä.
Mun autossa on vaihdettu etupalat 45tkm:ssä ja takapalat 70tkm:ssä. Ferodoa tilalle.
Jarrulevyt sorvattu 45tkm:ssä ja vaihdettu Taroxeihin 65tkm:ssä.
Takalevyt alkuperäiset.

Niinpä. 28tkm takana ja toista kertaa kierona brembot. Nuo brembot taitaa olla kuivan kelin levyt. Sateelle ja lumelle tarvii jotain muuta.
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

overboost sanoi
Ei todellakaan kannata laittaa rahojaan kiinni alkuperäisiin Bremboihin, etenkään levyihin.
Taitaa olla lähes kaikki kasit ja ysit käyneet takuuna sorvauttamassa levyjä.
Mun autossa on vaihdettu etupalat 45tkm:ssä ja takapalat 70tkm:ssä. Ferodoa tilalle.
Jarrulevyt sorvattu 45tkm:ssä ja vaihdettu Taroxeihin 65tkm:ssä.
Takalevyt alkuperäiset.

Ajoin uutena hankitulla kasilla 25 tkm jonka aikana jouduin vaihtamaan kaikki palat kerran. Lisäksi etulevyt vaihdettiin kerran ja toisella kierroksella sorvattiin :) Levyt meni onneksi takuuseen, mutta ei kauhean vakuuttava kuva laadusta jäänyt.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Voisikos tähän topickiin muuten spekuloida mikä olisi sellainen levy evon vakiosatuloille, joka ei niin helpolla mene kieroksi? Mieluiten ihan empiirisesti kokeiltuja.
Mulla on levyjen vaihto edessä seuraavan vuoden sisällä, mutta hyvähän tuota olisi jo nyt speksata minkä alle laittaa. :)

Nykyiset vakiot tosiaan surahti kieroksi yhdellä painalluksella kun väistin jänistä.
 

e15mitsubishi

Active Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
Hyrylä
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Noista Bremboista senverran, että se mitä Vemic-auto(vai mikä se oli) tuo maahan on Brembon orggis umpinaista j-levyä ja niissä on kuulemma ollut materiaalivirhe(kieroutuvat) joka on sitten jostain vuosi/kuukaudesta muutettu paremmaksi ja ongelmaa ei pitäisi olla?? ..tosin hinta on kyllä edelleen niitten ongelma!!
Brembolta saa myös niitten HP GranTurismo settejä ks. autoihin jotka ovat joko rei'itettyjä tai uritettuja. Esim etu j-levy(reikämalli) pari 434 eur -15% clubmembereille. Samaa sarjaa etu j-palat 177 eur -15%. Us Parts:ista
Jonkun verran myyty ja hyvää palautettakin on tullut :) tosin henkilökohtaisia kokemuksia ei ole...vielä!
Yksi tärkeä pointti: Uusien jarrulevyjen/palojen sisäänajo!! Se on aika monelta unohtunut varmaan myös noitten orggislevyjenkin kanssa. Yleensä tämä muodostuu vielä tärkeämmäksi kun levyn halkaisija kasvaa/materiaalit erikoistuvat tiettyyn käyttöön(kuten just esim. näitten eevojen kohdalla)
-A
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Biim sanoi
Voisikos tähän topickiin muuten spekuloida mikä olisi sellainen levy evon vakiosatuloille, joka ei niin helpolla mene kieroksi? Mieluiten ihan empiirisesti kokeiltuja.
Mulla on levyjen vaihto edessä seuraavan vuoden sisällä, mutta hyvähän tuota olisi jo nyt speksata minkä alle laittaa. :)

Nykyiset vakiot tosiaan surahti kieroksi yhdellä painalluksella kun väistin jänistä.

AP Strap Drive Disc. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta Brittipojat väittävät olevan mahdoton "kierouttaa". Viimeksi kun tarkistin, hintaa oli n. tonnin / pari, mutta eiköhän punnan kurssi ole näitäkin halventanut varsin reippaasti.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

nokonzok sanoi
AP Strap Drive Disc. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta Brittipojat väittävät olevan mahdoton "kierouttaa". Viimeksi kun tarkistin, hintaa oli n. tonnin / pari, mutta eiköhän punnan kurssi ole näitäkin halventanut varsin reippaasti.

Ok, no korjataas sen verran ettei mitään örsöhintaisia. ;D Mulle riittää hyvä, ei käyttikseen tarvi olla paras.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Ostaa vakiot ja laittaa 600-800asteiseen uuniin ja ottaa pois ja antaa jäähtyä huoneenlämmös.. ja kestää ;) tosin en vakio evon levyille ole tätä tehny mut muute kyllä...
Mitsu säästi jossai vaihees ja materiaali/lämpäkäsittelyis tapahtui tämmösiä "säästö"juttuja...
 

e15mitsubishi

Active Member
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Sijainti
Hyrylä
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Harri K sanoi
Ostaa vakiot ja laittaa 600-800asteiseen uuniin ja ottaa pois ja antaa jäähtyä huoneenlämmös.. ja kestää ;) tosin en vakio evon levyille ole tätä tehny mut muute kyllä...

Tätä en kyllä pitäis mitenkään yleis-suosituksena!? vrt. mainintani ns. sisäänajosta/materiaalit huomioiden.
Toki ei tolla nyt varmaan "lämpöshokkia" saa niihin aikaan, mutta... ;D

Brembo mm. suosittaa N-ryhmä luokitettujen Mitsun j-levyjen/palojen sisäänajossa, että lämpötilaa n.450 C'
EI saa ks. toimenpiteen aikana ylittää!

-A
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Jep. Ja jos kyse onkin jo materiaaliviasta niin eipä siinä auta kuin vaihto...
 

overboost

New Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

nokonzok sanoi
Ajoin uutena hankitulla kasilla 25 tkm jonka aikana jouduin vaihtamaan kaikki palat kerran. Lisäksi etulevyt vaihdettiin kerran ja toisella kierroksella sorvattiin :) Levyt meni onneksi takuuseen, mutta ei kauhean vakuuttava kuva laadusta jäänyt.
On tainnut mun auto olla "vähän" rauhallisemmalla ajolla ;D
 

overboost

New Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Biim sanoi
Voisikos tähän topickiin muuten spekuloida mikä olisi sellainen levy evon vakiosatuloille, joka ei niin helpolla mene kieroksi? Mieluiten ihan empiirisesti kokeiltuja.
Mulla on levyjen vaihto edessä seuraavan vuoden sisällä, mutta hyvähän tuota olisi jo nyt speksata minkä alle laittaa. :)

Nykyiset vakiot tosiaan surahti kieroksi yhdellä painalluksella kun väistin jänistä.
Viime kesänä yritin herätellä keskustelua aiheesta, mutta hiljaista oli...
 

pexi

Evo V -98, V70 D4 AWD -14, Octavia TDi RS -15
Liittynyt
22 Huhtikuu 2003
Sijainti
Lohja
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Jos löytyy sopiva määrä halukkaita, niin voisin kysyä tarjousta tuolta.
Saadaan firman kautta tuolta hyvät alet.
Mulla IX:ssä tuollaiset ja en niitä ainakaan kieroiksi ole saanut, toisin kuin vakiolevyt.
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Nyt olisi camskillillä houkuttelevasti £99.00 per pääty levyt ja palat. Onkohan noi nyt niin sontaa kuin hinta antaisi olettaa? Mulla alkaa evosta olla etulevyt kiusallisen kierot ja muutenkin kuluneet vaihtokuntoon. Rahti näyttäisi olevan £21 vaikka ottaisi takasetinkin samaan pakettiin.

Täytyy muistaa, että toi automaatti rasittaa jarruja vähän normaalia keppivaihteista enemmän.
 

ast

Z27AG
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Järvenpää
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Camskillin levyt on ihan hyviä peruslaikkoja, mutta paloilla ei luonnollisesti kovemmassa ajossa tee mitään.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

ast sanoi
Camskillin levyt on ihan hyviä peruslaikkoja, mutta paloilla ei luonnollisesti kovemmassa ajossa tee mitään.

laikat ainakin gallu/leguun oli todella hyvän näköiset ja täysin orkkiksia vastaavat (myös sisäkehän jäähdytysreiät löytyivät)
ostin tuon 99e paketin itse..
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

ast sanoi
Camskillin levyt on ihan hyviä peruslaikkoja, mutta paloilla ei luonnollisesti kovemmassa ajossa tee mitään.

Joo toki noilta ei voi hintaakin katsoen vaatia paljonkaan. Kysymys vaan kuuluu olisko noi palat ok normaaliin rivakkaan käyttöajoon? Radalle tuskin evolla olen menossa. Suhteellinen hinnannousu kunnon paloihin on kuitenkin aika valtava. Aivan hyvin mulle on kuluneissa vakioissakin teho riittänyt, mutta tuo vääntymisherkkyys vähän ärsyttää. Toki toi camskillin setti on niin halpa että voi vaihdella vaikka joka vuosi.

Edit: Väkisinkin vaan tulee mieleen nissanissa käyttämäni motonetin halpispalat (jotain 18e/akseli), joita nyt saa vaihtaa joka kesä, mutta jarrutuspito vaikuttaa melkein yhtä hyvältä kuin kalliissa merkkipaloissa. Tuntumakin täysin hollillaan. Mitään muuta huonoa en noista keksinyt kuin runsaan pölyämisen. Jos noi camskillin halvat palat on yhtään samaa luokkaa niin riittää mulle komeasti.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Luulisin että ovat samaa kastia motonet palojen kanssa...
 

Biim

New Member
Liittynyt
24 Elokuu 2007
Sijainti
Vantaa
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Harri K sanoi
Luulisin että ovat samaa kastia motonet palojen kanssa...

No eikun tilaukseen sitten. Jos harri tarvit jotain samaan pakettiin niin pirauta.
 

overboost

New Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2008
Vs: Jarrupalat EVO VIII, mistä ja mitkä?

Ajelin aikoinaan cossulla kaatosateessa Alastaron radalla. Uudet "motonetin" takapalat oli noin viiden kierroksen jälkeen raudalla :peukku
Sen jälkeen siirryin Ferodoihin.
 
Ylös Bottom