Keskuslukon kauko-ohjain E3-Galanttiin

J

Jukkis

Guest
Tästä aiheesta saataa olla aikaisempaa keskustelua, mutten onnistunut löytämään. Siispä kysyn teitä tietävemmiltä: millainen operaatio on kauko-ohjauksen laittaminen E3-Galantin keskuslukitukseen?

Autossani näyttäisi olevan moottori myös kuskin puolella ja ohjausreleet molemmissa ovissa. En tiedä onko tämä vakiotilanne Galantissa, vai johtuuko siitä, että autossani on edellisellä omistajalla ollut Cobran hälytin kiinni. Eikö asennustoimenpiteeksi periaatteessa siis riittäisi kauko-ohjainhärpäkkeen liittäminen keskuslukon ohjausyksikköön? Mistäpäin autoa moista lootaa kannattaisi hakea?
 
Kyllä siellä on joo molemmilla puolilla moottorit ovissa.
kyllähän se tiietääkseni riittää kun liität vain sen ohjaimen siihen keskuslukituksen releeseen.
Rele on siinä kuskin jaloissa (ainakin mulla). Sellainen musta iso rele. oiskohan ollu joku 5cm korkee ja 2-3 cm levee. Kuulee kyllä vierestä mikä rele on kun painelee ovia lukkoon ja auki. jos nyppäät releen pois niin lukitus ei toimi.
Itse kyllä pistin hälyttimen heti. se pelkkä radioohjain maksaa niin paljon että päätin ostaa hälyttimen kanssa.
 
Enforcer häly asennettuna iskututkalla (lisävaruste) + sisä/ulkotutkat ja kaikke mahollist ohjaussälää 400 e asennettuna liikkees !
ilman iskututkaa 350 e
 
Noniin, kuulostaa hyvältä eli varsin helpolta hommalta, kiitokset :)

Saako hälyn tosiaan asennettuna hintaan 350e? Mistäpäin suomea? Olisiko tuo jopa sellainen hyväksytty vehje, josta saa vakuutusalennukset?
 
Alfatech 200 BB maksoi 345€ asennettuna -03 kesällä Kajaanissa.
Toiminut hyvin 8)
 
Enforcer Tampereella asennettuna Ikuisella asennustakuulla (kaveri korjaa jos o asennuksesta johtuvaa ja säätää viel ilmasiks jos tarve jälkikäteen) on toi 350 e.
VAT- hyväksytty hälytin ( Tapiolasta sain omavastuut varkaustapauksissa pois kokonaa ja -10% vakuutukseen viel alennusta.)

Nii ja hälyn kans ei ole ollu mitää ongelmia. Ny ollu kiinni 1½ vuotta ja paristoo vaa kerran vaihtanu kauko-ohjaimeen. Iskututka pelaa hienosti (aika herkällä viel) mut tietää heti jos joku o kolauttanu naapuri ovella.
PS. "Naapureitten" kolauttelut loppu ja lommot ovista heti ku hälyn asenti ku se vollahti niille pari kertaa.. mm eräs bemu alko parkkeeraa "vähä" kauemmas mun autost :p


http://www.worldcomp.fi/product/07/01/seco_enforcer_750-4.htm

HÄLYTINASENNUS JUKKO T:MI
LOKOMONKATU 11
33900 TAMPERE
0400- 838 393

tää jannu asentaa teollisuushälyjä yms.. myös kait tota alfateciä...
 
Jo on halpaa ;D Tällä Riihimäellä ottaa 500 eskoa Cobran hälystä ja asennuksesta yhteensä. Taidanpa ajaa mieluummin tampereelle, kun maksaa enempää täällä. Sama se minkä merkkinen, kunhan on vaan VAT-hyväksytty ;D Tosin mulla on jo Cobran ajonesto, joten josko siihen saisi ton hälynkin ja kauko-ohjaimen ??? ??? ??? Nyt pitää aina koskea huoltoavaimella siihen blugiin, muuten ei autoa saa käyntiin :-[
 
jihaa sanoi
Jo on halpaa ;D Tällä Riihimäellä ottaa 500 eskoa Cobran hälystä ja asennuksesta yhteensä. Taidanpa ajaa mieluummin tampereelle, kun maksaa enempää täällä. Sama se minkä merkkinen, kunhan on vaan VAT-hyväksytty ;D Tosin mulla on jo Cobran ajonesto, joten josko siihen saisi ton hälynkin ja kauko-ohjaimen ??? ??? ??? Nyt pitää aina koskea huoltoavaimella siihen blugiin, muuten ei autoa saa käyntiin :-[

Se onkin cobra. Varmaan saa sielläkin noita halpis hälyjä samaan hintaan mitä täälläkin.
 
Olen asentamassa defan hälytintä galanttiini ja keskuslukitus on vielä kytkemättä.

Olen löytänyt releen joka ohjaa keskuslukitusta mutta en tiedä mihin kohtiin hälyn johdot pitäisi kytkeä.

Eli tietääkö kukaan kyseisen releen "sähkökaaviota"?? ???
 
Rele löytyy juu siit ratin alapuolelta, ja vilkkujen relehän on suoraan hätävilkkukytkimessä. alfatech 200 BB maksa 200e ja iskutunnistin on 20e. 200 BB on myös VAT hyväksytty.

oikeet johdot löydät ku otat jännitemittarin, mittaat et mistä navasta tulee 12v. Sit otat johdonpätkän, kuorit päät ja yhdistät toisen pään siihen 12 kantaan, sit toisella päällä käyt lävitte muut navat. Muistaakseni ne ko. kannat on ylimmällä rivillä ja molemmissa reunoissa. Sit ne pakkauksen mukana tulevat rosvoliittimet voit unohtaa suosiolla. Kunnon tinattu liitos ja suoja päällä ni minimoit turhat hälytykset & häiriöt.
 
Takaisin
Ylös Bottom