Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Vensku123

New Member
Liittynyt
31 Joulukuu 2011
Eli ton ikänen bensa Grandis onnistuin vetämään n 50 km/h vauhdissa sillankaittesta pompulla toiseen kaiteeseen,
Korista rikki etuvalot umpiot, kuskin ovi, etupuskuri, vanteita ja rengas..

Kolaripaikalla oli tullut jostain jäähdytysnesteitä vähän ulos? Syyläri ilmeisesti ehjä, onko valistuneita arvauksia mistä olisi vuotanut?

Jos tulee mitn muuta mieleen mitä kannattaisi tuosta tarkastuttaa niin kertokaa ihmeessä..
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Kyllä tosta aika herkästi toi jäähdytin hajoaa, jos ei sitte olis paisuntasäiliö hajonnu.
Mulla hajos omasta aikoinaan molemmat peurakolarissa :)
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Osumat tuli käytännössä etukulmiin hankaavina, auto ei ole vuotanut kuulemma alleen nesteitä nyt, törmäyksissä ainoastaan..
Saapahan nähdä mitä kaikkea tuolta nyt menny rikki, eturenkaat harittaavat minne sattuu ym ym.
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Odottavan aika on kyl pitkä, perhana tekis miel mennä tutkii ite sitä autoa ku korjaamon sedät ei ehdi..
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Odottele rauhas vaan... Kyllä ne sitte kertoo :D
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

EN malta :) Broidi viel hämmensi lisää mun päätä ja sano olevansa liki varma että tuo menee lunastukseen, ni nythän sit iski kammottava autokuumekkin päälle :seina
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

No mulla oli koko keula läjässä ja siitä myös toinen kylki kokonaan ni lunariin meni, ihan hilkusti kylläkin. Sain valita korjataanko vai otanko rahat :)
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Tossa on, Molemmat lokasuojat.
-molemmat etuvalot
-puskuri
-kuskin ovessa pitkä ja syvä hankauma.
-renkaat osottaa mihin sattuu
+ se mysteeri nestevuoto
ja varmaan alustassa jonnin verran juttuja sellanen pomppu tuli kumminkin tehtyä.

Mitä kattelin varaosa hinnastoja ni aika kallis paukku toi on korjaa autolla arvoa nyt joku 11-12k€
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Menee vähän off-topic, mutta autokuumeesta puheen ollen: tässä olis todellinen herkku-Grandis! Onkohan tuolla Luxury Packillä tuotu Suomeenkin maahantuojan toimesta? Lienee Suomen ainoita tuolla varustetasolla (nahkasisusta, Xenonit, tehtaan navi, 2 kattoluukkua...)?

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/grandis/5127187
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Ohhoh Mitsusta oli saatu laskelma aikaiseksi +7000€..
yhtiö ei luonnollisesti antanut korjauslupaa, Ja seuraava vaihe on että alkavat etsimään käytettyjä varaosia mikä ei taas luonnollisesti kuulosta minusta kovin hyvältä vaihtoehdolta?
Voiko tähän vaikuttaa itse jollain tapaa?
 
Vs: Kysymys , "05 vm Mitsun Grandis kolarissa..

Korjaus tarkka korjaus summa 8541€ :driver ja autossa ei päällisin puolin kovin kummoiset vahingot ole.
 
Takaisin
Ylös Bottom