G
GTRapid
Guest
Juu, kohteena on ympärivuotisena käyttöautona oleva Lancer 88- 1,3. Tarkoituksena on rakentaa hieman hifejä nyt talvella ja keväämällä rakentaa ulkokuorta uusiksi..
Nyt hommattu VDO dayton Mp3 -soitin (paikallaan), SPL Dynamics 5,25" erkkasatsi (asentamatta), 15"alut (ed. autosta)
Tulossa: vahvistin, 12"subi, isommat alut, hillitty korisarja, madallusta, maalaus luultavasti mustaksi, sisustaan jotakin jänskää ja kaikkee mitä nyt keksii matkan varrella..
Auto tosiaan toimii käyttöautona ja rakennetaan sen mukaan eli mitään älytöntä levikehirmua tästä ei tule (jos ei mopo karkaa käsistä).. Mutta ideoita ja kommentteja
kuunnellaan enemmän kuin mielellän.
Mutta asiaan, oon koittanu pähkäillä miten sais noi erkkasatsin midit asennettua ku ovissa ei ole minkään näkösiä vakiopaikkoja ja näin ollen läpivientejä johdoille, eikä
kojelaudalle mahdu ja jalkatilassakin on aika ahdasta.. Että (varsinkin Lancer kuskeilta) ideoita otettas vastaan, minne kannattas "törkätä" ne.
Nyt hommattu VDO dayton Mp3 -soitin (paikallaan), SPL Dynamics 5,25" erkkasatsi (asentamatta), 15"alut (ed. autosta)
Tulossa: vahvistin, 12"subi, isommat alut, hillitty korisarja, madallusta, maalaus luultavasti mustaksi, sisustaan jotakin jänskää ja kaikkee mitä nyt keksii matkan varrella..
Auto tosiaan toimii käyttöautona ja rakennetaan sen mukaan eli mitään älytöntä levikehirmua tästä ei tule (jos ei mopo karkaa käsistä).. Mutta ideoita ja kommentteja
kuunnellaan enemmän kuin mielellän.
Mutta asiaan, oon koittanu pähkäillä miten sais noi erkkasatsin midit asennettua ku ovissa ei ole minkään näkösiä vakiopaikkoja ja näin ollen läpivientejä johdoille, eikä
kojelaudalle mahdu ja jalkatilassakin on aika ahdasta.. Että (varsinkin Lancer kuskeilta) ideoita otettas vastaan, minne kannattas "törkätä" ne.