Lancerin lämmityslaite !?!?

H

Henkka_with_Lancer

Guest
Tietäiskö joku sattumalta et mikä mahtaa olla vikana,kun se naviska mistä säädetään lämmin-ja kylmä ilma,niin se jumitti,sitten väänsin sen paskaksi,ja nyt avasin sen ja se vaijeri EI ollut poikki (jota epäilin)... eli se johtuu jostain muusta,mutta MISTÄ???
Avasin jonkun verran sitä kojelautaa ja ei ei ei....
irrotin vaijerin ja yritin käsin vääntää niitä vipuja eri asentoihin, mutaa EI :mad:
Antakaa joitakin vinkkejä jos vaan suinkin jotain tiedätte tai tulee mieleen..
Haluaisin kyllä ite korjata,mutta jos ei vikaa löydy niin..
toivottavasti mitsuystävät auttaa.. (?) ::)
 
Ookko kattonut hanskalokeron takaa sitä vipua joka säätää kylmä/lämpimän ilman kulkua?
Jos liikutat säädintä niin liikkuuko toi vipu?
 
No mä oon purkanu nyt jo meilkein koko hiton kojelaudan!!!
Hansikaslokeron takana ne lämmityslaitteen vivut on nyt esillä kaikki,mutku en sit oikein tie et mikä on mihinkin ku niit on niin hiton monta,ja n.3 vipua liikkuu ku nyppäät siit vaijerista!
Se vaijerikin jumittaa hiukan,pitäis kai vaihtaa!
...onko siellä joku suodatin tms. joka kannattais puhdistaa/vaihtaa,ku luin muiden juttuja ni sain ihan sellasen kuvan et sielläkin olis jotakin!
Ei meinaan puhalla edes kunnolla ja kylmää.. ihan kylmää,ei edes haaleaa :mad:
 
Ei siellä pitäis olla raitisilmasuodatinta. Jälkikäteen sen voi laittaa mutta omassa ei ainakaan ole vakiona moista :p
 
No eipä juu olekaan...
mutta mulle kun sanottiin että siellä hansikaslokerikon takana missä on mm. moot. + hiilet ym. ni mitäis olla joku suodatin?? En sit tie.. tarvii avata ja katsoa että pitääkö puhe paikkaansa.. nop,tarvii vaan penkoa,kyllä se vika jostain löytyy... ;D
 
Liittyen hieman asiaan...

Saattaa siellä olla suodin:

Väittivät että joissain CB-malleissa olisi raitisilmasuodatin ensiasennuksena - muistaakseni Motonetin tuoteluettelostakin tämä löytyy.

Minulla on kyllä tuo Haynesin korjausopas, siinä on aika hyvät kuvat lämppäristä, mutta eipä taida tuo nyt sinua auttaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom