legnum ei käynnisty.

Shami

New Member
Liittynyt
30 Huhtikuu 2011
elikkäs, tämmönen ropleema tällä kertaa että tuota ohjaustehostimen hihna katkes. Auto ei sen jälkeen oo sanonu muutakun parikertaa putkesta jotain pikku pauketta. Ei ainakaan johdot ulospäin näytä kärsineen. Mikä mahtaa olla vika tällä kertaa?
 
Vs: legnum ei käynnisty.

Nopeasti epäilisin kampiakselin asentotunnistinta. Tästä on juttua vastaavassa aiheessa, kannattaapi käyttä hakua!
 
Vs: legnum ei käynnisty.

Ainut vaan että vika on täysin erilainen kun mulla oli, mulla sammuili auto.. Startti vaan pyörii ja muutama vaisu tuhahdus kuuluu putkesta? Voiko silti olla anturivika? Vai jotain muuta, kenties koko kone paskana?
 
Vs: legnum ei käynnisty.

ei kylläkään mitsu, mutta emännän autossa oli samat oireet, siinä oli juurikin kampiakselin asentotunnistin sökö.
 
Vs: legnum ei käynnisty.

2bad4you sanoi
Rajusti OFFTOPIC missä toi Clarkson sanoo noin ?
hmm, jostain sivulta sen löysin. Mutta tuoreimman top gearin perusteella vähän epäilen tuota kun ensin luulivat kuvassa ollutta legnumia lanceriksi, sitten ei tiedetty mikä se oli kunnes yleisöstä joku totesi galantiksi. Jos en kuitenkaan väärin katsonut oli vr4 legu. Voihan se myös olla ea farkku vr korisarjalla...
 
Vs: legnum ei käynnisty.

Varpunen sanoi
Ainut vaan että vika on täysin erilainen kun mulla oli, mulla sammuili auto.. Startti vaan pyörii ja muutama vaisu tuhahdus kuuluu putkesta? Voiko silti olla anturivika? Vai jotain muuta, kenties koko kone paskana?

Lähtisin tuosta silti liikkeelle, kun tämä osa tuppaa olemaan se joka hajoaa hihnan katketessa. Voipi olla että eri asteisesti menneet anturit rikki...
 
Vs: legnum ei käynnisty.

tarkemman tutkiskelun jälkeen tuo kampiakselinasentotunnististimen johto näytti ottaneen itseensä ainakin kun vertas varpusen samaiseen johtoon. Ei sinnepäinkään saman näkönen. Illalla siis tutkimaan tarkemmin. :peukku
 
Vs: legnum ei käynnisty.

kyllä tuo auto lähtee ''timanttihiomolle'' niin pian ko mahdollasta.
 
Vs: legnum ei käynnisty.

akio sanoi
hmm, jostain sivulta sen löysin. Mutta tuoreimman top gearin perusteella vähän epäilen tuota kun ensin luulivat kuvassa ollutta legnumia lanceriksi, sitten ei tiedetty mikä se oli kunnes yleisöstä joku totesi galantiksi. Jos en kuitenkaan väärin katsonut oli vr4 legu. Voihan se myös olla ea farkku vr korisarjalla...

Se on muuten joskus koeajanut tommosen vr4 GALANTIN, ei legnumia. Ei missään tv:ssä mutta oli kirjottanut raportin aiheesta, siihen oli joku linkki club vr4:llä. Vanha höperö alkaa vaan oleen.

:eek:fftopic
 
Takaisin
Ylös Bottom