legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

artowa

New Member
Liittynyt
24 Helmikuu 2009
jos on jotain tietoo tän romun ongelmista kertokaa ihmeessä, se halvin ei ole aina paras :)
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

No minkälaista vikaa autossa ilmennyt? SJ-importin tuoma varmasti niin kertoohan sekin jotain jo??. Ravistaako ajossa, siel on varmaan kardaanintukilaakeri mennyt

EDIT: Ei vaiskaan, toivottavasti sait rahoille vastinetta :peukku
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

artowa sanoi
jos on jotain tietoo tän romun ongelmista kertokaa ihmeessä, se halvin ei ole aina paras :)

hehe ;D kävin 1,5 vuotta sitte koeajamassa tota romua sj-importilla ;D eipä tullu ostettua :D

autossa oli sillon bensamittari hajalla
täristi kiihdyttäessä niin paljon et hyvä ettei tullu kojetaulu syliin ;D
jokanen pusla/nivel kolisi sillo
mittaristo on vaihettu eli kilsoja huomattavasti enemmän mitä mittaristossa lukee (huomasin kun oli jakopäätarra konehuoneessa missä oli enemmän kilsoi ku oli sillon mittaris :peukku
nostajat naputti hullun lailla
ymymym..!

ei olis kannattanu tuolta sj importista ostaa yhtään mitään! sen verta surkeita noi kaikki autot mitä siel on ja moni haukkunu et huijaa aika paljon asiakkaita yms..

ei mulla muuta onnea ja menestystä :peukku

mitäs sii nyt sit on hajal???
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

Juu, on tuo sitten nähty auto. Tosiaan jakopäätarra juttu muakin ihmetytti. Ja ainakin 3-4v sitten kun tuo on tuotu, niin tärisi kiihdyttäessä ja silloin jo ostettu tukilaakeri, mutta eikö sitä vieläkään ole korjattu? xD

Ja tuo legnum on päätynyt kai jo 3 kertaa takaisin importille..
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

Sau sanoi
Juu, on tuo sitten nähty auto. Tosiaan jakopäätarra juttu muakin ihmetytti. Ja ainakin 3-4v sitten kun tuo on tuotu, niin tärisi kiihdyttäessä ja silloin jo ostettu tukilaakeri, mutta eikö sitä vieläkään ole korjattu? xD

Ja tuo legnum on päätynyt kai jo 3 kertaa takaisin importille..

joo :peukku ja onneks ite odottelin iha rauhas etten hätiköiny ostamaan tota :p nykyään alla 99 facelifti legnum ja pirun hyvä yksilö ja olen ensimmäinen omistaja suomessa ;)
99-importin tuoma ja siellä on ne parhaimmat tuontiautot mitä olen nähnyt ja palvelu toimii erittäin mallikkaasti :peukku
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

ja se tärinä on vetarien maljat eikä kardaani aika varmasti... juttua löytyy foorumilta tästä tyyppiviasta.
Vr4 ja vikaa on jo tämän ikäisissä kyllä monessakin, jossei ruostetta ole vielä pahasti niin ei paha yksilö välttämättä.
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

Zimbabwe sanoi
Eikös ne 99importillakin rahtaa autot Briteistä?

juu rahtaa mut eipä oo ruostekasoi nää britit mitä ne tuo :peukku omakin on irlannista ja pohja oli kuin uus ja heti ku ostin sen ni massasin pohjan ettei lähekää ruostuu nii helpol ;D
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

Sau sanoi
Juu, on tuo sitten nähty auto. Tosiaan jakopäätarra juttu muakin ihmetytti. Ja ainakin 3-4v sitten kun tuo on tuotu, niin tärisi kiihdyttäessä ja silloin jo ostettu tukilaakeri, mutta eikö sitä vieläkään ole korjattu? xD

Ja tuo legnum on päätynyt kai jo 3 kertaa takaisin importille..
Oon korjannu siit melkein kaikki viat mut minuu askarruttaa perät/vetolaitteisto. Ja se oli muuten aivan PASKA KOKO LEGU.sähköissä hyppylenkkii hyppylenkin perään. :)
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

Harri K sanoi
ja se tärinä on vetarien maljat eikä kardaani aika varmasti... juttua löytyy foorumilta tästä tyyppiviasta.
Vr4 ja vikaa on jo tämän ikäisissä kyllä monessakin, jossei ruostetta ole vielä pahasti niin ei paha yksilö välttämättä.
Kyl se Harri voi olla kardaanikin joka täristää tosin en tästä ko. yksilöstä sano mitään kun en tiedä ;)
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

kaverin vanha legnum, sj:ltä ostettiin kilvitettiin. Vikoja vaan ilmeni jatkuvasti. Oikein murheen kryyni. 2011-2012 pyöri lahdessa

mamasania suosittelen kyllä lämpimästi kaikille että unohtakaa vaan ne ylihitaset 99importin ja halvat sj:n autot
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

TJ.U sanoi
mamasania suosittelen kyllä lämpimästi kaikille että unohtakaa vaan ne ylihitaset 99importin ja halvat sj:n autot

OT: Tuoko Mamasan edes briteistä autoja? Siinä on iso ero onko auto Japanista vai Briteistä. Ja hinnassakin eroa, mutta hyvästä kannattaa maksaa. KBC Garagea voin myös suositella japsituonneista kiinnostuneille.
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

plodi sanoi
OT: Tuoko Mamasan edes briteistä autoja? Siinä on iso ero onko auto Japanista vai Briteistä. Ja hinnassakin eroa, mutta hyvästä kannattaa maksaa. KBC Garagea voin myös suositella japsituonneista kiinnostuneille.

Se vähän riippuu minkä raadon sieltä Briteistä valkkaa. Kyllä sielläkin ihan hyviä on, kun on ollut hyvällä pidolla. Ihan sama kuin Suomesta ostaessa. Tahtoo vaan olla nää eräiden firmojen raahaamat niitä hinnat alkaen malleja, koska suomalainenhan ostaa halvimman, ei parasta.

Ite valkkasin aikoinaan oman Vitosen Briteistä ja siinä ei ole yllätyksiä ollut vieläkään. Tosin ei ollut halvin ja aikaa on se +5v? Ajalta kun niitä ei vielä tänne sieltä erityisemmin raahattu. Tais olla kaks vitosta ennen tuota kilvissä. Japanissa on paljon vähemmän ruostevikaa, mutta suoraan ei kannata maahan tuijottaa vaan tän ikäluokan laitteissa se on aika pitkälti ylläpidosta kiinni. Tarkkuutta ostessa.
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

Tossa vaiheessa ku olin omaa autoo ostamassa ni en ollu kyllä pahemmin tietoa mistään nuista kunto asioista ja sillon sitä oli yleensäkkin vähemmän tarjolla. Onneks mulle suositeltiin Mamasania.
 
Vs: legnum koo-328 onko tuttu se on mul nyt.

Samppa sanoi
Se vähän riippuu minkä raadon sieltä Briteistä valkkaa. Kyllä sielläkin ihan hyviä on, kun on ollut hyvällä pidolla. Ihan sama kuin Suomesta ostaessa. Tahtoo vaan olla nää eräiden firmojen raahaamat niitä hinnat alkaen malleja, koska suomalainenhan ostaa halvimman, ei parasta.

Ite valkkasin aikoinaan oman Vitosen Briteistä ja siinä ei ole yllätyksiä ollut vieläkään. Tosin ei ollut halvin ja aikaa on se +5v? Ajalta kun niitä ei vielä tänne sieltä erityisemmin raahattu. Tais olla kaks vitosta ennen tuota kilvissä. Japanissa on paljon vähemmän ruostevikaa, mutta suoraan ei kannata maahan tuijottaa vaan tän ikäluokan laitteissa se on aika pitkälti ylläpidosta kiinni. Tarkkuutta ostessa.

Totta tuokin että on siellä hyviäkin yksilöitä, mitä yksityiset ovat hakeneet esim. britti autoharrastajilta suoraan itse. Huonoja kokemuksia kolmen eri firman toimesta (ei 99-import) jotka tuovat näitä briteistä. Itse olen kelpuuttanut vain tekniikan luovuttajiks noita halpoja ruosterytöjä. Yksi firma ylitsemuiden kyllä pilaa brittituontien mainetta vauhdilla, eikä noilla myynti- eikä varsinkaan ostohinnoilla yllätäkään. Muutaman kauppakirjan nähnyt missä ollut brittien hinta merkattuna. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom