Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

M

Matu

Guest
Noniin, ajattelin kirjoittaa pikkasen mun projektista joka alkoi n. vuosi sitten moottoririkosta ja jatkuu edelleen toisen moottoririkon takia :seina

Mielipiteitä sekä viritysosa ehdotuksia otetaan vastaan

Modit tällä hetkellä: (todennäköisesti yks kiertokanki paskana ja samalla kampiakseli mennyt korjauskelvottomaan kuntoon)
Wiseco 1400HD 9.0:1 86mm männät
BC H-profiili kanget ARP pulteilla
ARP runko sekä kansi studit
BC imu sekä pakoventtiilit
Jäykemmät venttiilijouset
Portattu kansi
AMW special metallikärkisuuttimet 1300cc
Walbro 255 pa-pumppu
Alempi putki välijäähdyttimeen (MAPerformance)
HKS Turboback kotitekosella de-catilla
Apexin imu kitti
CompetitionClutch kevennetty vauhtipyörä sekä stage 3 kytkinpaketti
Innovate laajakaista lambda/Prosport öljynpainemittari/Auto Gauge ahtopainemittari
Säädetty RE85:elle
Ulkopinta Pro Coating kristallikäsittely fluori pinnoitteella

Keskustelu http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=55947.0

Eli auto haettu n. vuosi sitten (06.2014) Kuopiosta Paraisille tiedätte varmaan kuinka siistii on ajaa evolla 600km nonstop 8) (Perse vieläkin hellänä)
1598646_752791368074743_4594182389442042178_o.jpg
 
M

Matu

Guest
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Alusta massattu ja pari viikkoa tämän jälkeen...

10392417_812997085387504_3859302163191713689_n.jpg


Kone nakutti täyskiihdytyksessä ja männästä irtos pala, onneks jäi sylinteriin eikä menny turbosta läpi :palvo

1656198_812997145387498_9092149828443245866_n.jpg
 
M

Matu

Guest
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Armoton osien etsintä foorumien lueskelu ja osien tilaus.

10556926_826274377393108_5613811103029510930_o.jpg


10153862_836481343039078_2741374095166060668_n.jpg
 
M

Matu

Guest
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Lohko koneistukseen ja kansi porttaukseen.

10356323_856224534398092_2399309470702135486_n.jpg


10392353_856224557731423_4486473796536255031_n.jpg


10960425_884381451582400_3716593905294407146_o.jpg


1800325_884381481582397_3656756662087107731_n.jpg
 
M

Matu

Guest
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Kaikki osat tullu ja kasaus voi alkaa

Uus vs wanha
10362936_869380899749122_4408548657532122096_n.jpg


1503426_870625699624642_8861125943057040900_n.jpg


10960401_884383011582244_5628974849231039694_o.jpg
 
M

Matu

Guest
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Mylly koloon, sisäänajo, ja AMW dynoon

11069958_900948749925670_4236770345837425741_n.jpg


603781_915791935108018_722929325828586267_n.jpg
 
M

Matu

Guest
Vs: Matun Evo VIII GSR Medium purple mica

Dynossa viimeisellä tarkastusvedolla säätäjä kuuli stetoskoopin kautta koneesta raksuttavaa ääntä luojan kiitos että huomasi ajoissa :palvo , eli todennäköisesti kiertokangen laakeri mutta tiedän varmuudella vasta ku olen ehtiny avata koneen

Korostan vielä että tämä moottoririkko oli rakentajan (eli minun) vika EIKÄ säätäjän.

Veikkaan että oli liian tiukka öljyvälys näille tehoille (0,025mm) kallishan tää opetus on mutta ens kerralla rakennan semmosen mylly että voi että. 8)

Ja nyt taas armoton osien etsintä ja parannuksia ja lukemista ja...
 
Ylös Bottom