Miksu from Kuopio (JBL GALANT)

M

Miksu

Guest
ei h**v***i miten huvittavaa juttua tyypit on kirjoittanut foorumiin, minä olen miksu kuopiosta joka omistaa JBL galantin!!!

Ja kaikki asiat joista puhuitte muuta ei pidä paikkaansa, kukaan teistä ei tiedä oikeesti mitä autolle on tehty ja miten heh, joten turha tulla sanomaan,

Liityin muuten kerhoon tänne mutta aika paska vastaanotto!!!

1. Auton osti isä mutta joudun maksamaan joka pennin omilla rahoillani!!! Olen ollut 11 vuotiaasta lähtien isän luona töissä!!! Raadan nytkin sellasta 50 tunnin työviikkoja kevyeen ja kuukaudessa sellaset yli 200 tuntia menee yli kevyeen!!! Popit ostin itse ja yms....

Asennukset on todellakin itse tehty eikä missään asentamossa. Alusta loppuun kaverin kanssa väsättiin ja projekti kuviakin löytyy mutta ei niissä ole mitään nähtävää.

19" alut kunhan lumet sulaa!

Auto on muuten vakio tällä hetkellä mutta konepellissä on skooppi. Tänään tuli uusi takaspoikka ja kun japanista tulee niin tulee uusi etupuskuri ja sivuhelmat, takahelmaa en oel löytänyt katselemisen arvoista.

Mutta kantsii muuttaa vähän asennetta jo alkuun, jos ei kerran tiedä mistään mitään.

Junnukin ole vaan hiljaa vaikka keskiviikkona sua viimeks näin heh ....


Mutta tää kuulostaa hyvältä ja haluisin liittyä kerhoon jos vaan sallitte. Mutta ylhäällä on vähän faktoja asioista josta te ette tiedä mitään !!!!

Niko kuulostat reilulta tyypiltä.

Voisimmeko joskus pitää ison miitin, olisis mukava todellakin tavata teitä ketä nyt täällä onkaan ja keskustella asioista livenä ku toi kommentointi luistaa ainakin tuolla foorumin puolella niin hyvin heh :)

Mut ei hätiä mitiä, mä tästä lähden takaisin töihin.

Moi ja ottakaa yhteyttä!

Kiitos!
 
Ja mitä ihmeen haittaa siitä on jos rahaa on, kunhan osaa arvostaa sitä oikealla tavalla.

Ei käy tasan onnenlahjat.

Eikä se mikään isän auto ole, isä osti uuden E-mersun itselleen joten miten mitsu isukkiin liittyy, sen verran vaan että isukki antoi "vähän" lainaa heh :) eikä mua hävetä ajaa sillä yhtään.

Ja en todellakaan ole mikään kusipää, jos tulee sellaisia mielikuvia päähän..........

Onko niitä miittejä sovittu milloinka tapahtuvaksi?
 
Hyvä, että selvitit ihmisten olettamukset vääriksi.

Miittejä on ollut ja lisää on tulossa. Niistä enemmän jäsen alueilla jonne saat oikeudet jossain vaiheessa jos olet Nikolle ilmoittanut halusi liittyä kerhoon.
Uudet jäsenet ja uudet kirjautujat huom!

On kyl nätti peli se sun Galanttis.
 
Joo, ja kuten oot varmaan huomannut on juttu täällä mennyt sellaiseksi, mikä on toisaalta hyväkin että kaikki purkavat tuntemuksiaan avoimesti.. niin eipähän jää kauhiasti selän takana puhuttavaksi..

arvostan rehellisyyttäsi, ja ehkäpä moni muukin.. Älä pahastu kommenteista, vaan kommentoida voit itsekin tuntemuxiesi mukaan.

Voimasanojen käytöstä olemme kuitenkin kaikki osapuilleen säästytty, vaikka kaikenlaista skismaakin on jo ajoittain esiintynyt..

Nyt vasta ainakin minä osaan yhistää tuon nicknamen ja auton..
 
Joo teretulemast vaan 8) no nyt ei jää enää mitään huhuiksi vaan tiedetään että asioilla on aina kaksi puolta ;D
 
tervelua vaan klubiin..
ja toivottavasti nähdään jollain meetillä, pääsee sitte lähempää tarkastelee gallua :)
 
Joo ja tervetuloa munki puolesta ;)!

Äläkä välitä kateellisten puheista vaan muista et Koirat haukkuu ja karavaani kulkee ;D ;D

Tietty sen verran täytyy sunkin myöntää että siinä lehtijutussa puhuttiin ihan täysin siihen tyyliin et se ois pappabet. auto ;) Eli kolikolla on kaksi puolta ::)... (tai jotain ;D)

Joka tapauksessa Hieno peli ei voi muuta sanoa ;D
Nähdään kesän miiteissä!!!
 
olen janin kanssa samaa mieltä et sen lehtijutun perusteella asiasta saa ihan toisenlaisen käsityksen ja onhan se totta et ei aina kannata uskoa mitä lukee ;D
 
Terve Miksu.

Pahoittelen omasta ja muidenkin puolesta jos luokkaannuit kirjoituksistammme, ainoana puolustuksena voin vain sanoa, että käsitys perustui juuri em. lehtijuttuun. Mutta niinkuin kuitenkin huomasit, sinunkin autoasi kyllä kaipailtiin kerhoon. Olen itse samaa mieltä, että sensuuri ei ole oikea ratkaisu, vaikkakin TAHDIKKAAMPAA OLISI ITSE KUNKIN PITÄÄ KITANSA KIINNI silloin kun tulee kysymykseen toisten autojen arvosteleminen negatiiviseeen sävyyn. Se ei aina ole kauhean rakentavaa, mutta ei sitä kieltääkään kannata, kyllä mielipide vapaus silti pitää olla.

Mutta nyt kun olet itse foorumissa, minun puolestani voit kuitata muiden jupinat kateellisten panetteluna ja oikaista ***ka puheet ;D

En tiedä huomasitko jo, mutta kerhon jäsenille (ei siis sama asia kuin foorumiin kirjautuneet) on olemassa omat foorumin osansa, jossa käsitellään juuri näitä tapaamisia ja muita kerho juttuja.

Eli jos (kaikesta huolimatta) päätät liittyä kerhoon, niin tapaamis kuviotkin selviävät sitä kautta.
 
jeah, tervetuloa tiimiin 8)
mr P. on aivan oikeassa, jos ei ole 100% dataa asiasta niin pitää kuononsa supussa, jokainen touhuaa tahollaan mitä lystää, minä ainakin teen mitä haluan ja muut mitä osaavat ::)
t: seniiliosasto ;D
 
:D
Täytyy vain sanoa että kuulostatte tajuttoman mukavalta porukalta, että iso kiitos siitä teille :)

En kyllä yhtään kadu että liityin tähän jutskaan.

Tiedän että täällä ei saisi myydä mitään, mutta ei kukaan tartteis mun auton takaspoikkaa? pitäis miettiä vaan hinta kohdalleen, voi tarjota jotain?

Just sain mallattua uutta spoikkaa ja hyvin kävi, pitää vaan käyttää maalauttamassa.

MUtta toivottavasti nähdään jossain meetillä ja keskustellaan lisää foorumeilla....

Kiitti Moi!
 
:D
Täytyy vain sanoa että kuulostatte tajuttoman mukavalta porukalta, että iso kiitos siitä teille :)

En kyllä yhtään kadu että liityin tähän jutskaan.

Tiedän että täällä ei saisi myydä mitään, mutta ei kukaan tartteis mun auton takaspoikkaa? pitäis miettiä vaan hinta kohdalleen, voi tarjota jotain?
kuvia löytyy lehdistä joista jo oli puhetta.

Just sain mallattua uutta spoikkaa ja hyvin kävi, pitää vaan käyttää maalauttamassa.

MUtta toivottavasti nähdään jossain meetillä ja keskustellaan lisää foorumeilla....

Kiitti Moi!

Kyllähän lehtijutusta saa sellaisen kuvan vähän että pappa betalar yms...mutta ei anna sen häiritä, nyt tiedätte mitä olen mieltä asioista ja miten asiat on :)
Lehtijutuissa kaikki on liioiteltua.Kuvat on paljon kauniimpia kuin luonnossa.

Heh, joo moi!
 
Tervetuloa vaan clubiin. Sitä ei ole kiistäminen etteikö autosi ole kaunis. menneet on menneitä ja väärinkäsityksiä täynnä. Joten ne on jo unohdettu. Tervetuloa värikkääseen ryhmään. Kiva kun sekaan on nyt tullut melkein kaima .
Joo eipä si muuta kun odotteleen sitä et näkee sun kaunottaren livenä. ;D ;D
 
Viitaten tuohon nikon kommenttiin "TAHDIKKAAMPAA OLISI ITSE KUNKIN PITÄÄ KITANSA KIINNI silloin kun tulee kysymykseen toisten autojen arvosteleminen negatiiviseeen sävyyn... " niin ainakin mun käsittääkseni kukaan ei missään vaiheessa(en ainakaan minä ;D) arvostellut autoa negatiiviseen sävyyn, vaan lähinnä jutun pappa betalar luonteen luomaa kuvaa..

Hyvä että hommat selkis, meillä onkin jo hintaneuvottelut takaspoikasta menossa:)
 
No huhhuh, vauhdikasta väkeä täytyy myöntää! Saas nähdä miten miiteissä tunteet pelaa ;)

Itsekin olen liittymässä, toivottavasti clubiin vielä sopii yksi sekopää :)

PS. 19" alut, varmasti stylit!
 
Takaisin
Ylös Bottom