Missä Galant?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
I

Ilkka

Guest
Mihin on kadonnut www.mitsubishi.fi sivuilta Galant?
Eikö Galanttia tuoda enää suomeen? :-/
 
vähissä nuo muutkin mallit tuolla on :eek:


Carisma
Space Star
Pajero Wagon
Pajero Sport
Canter
L200

tuossa on mallisto ::)
 
Joo Galanttia ei oo enää tuotu suomeen :( käsittääkseni suhteettoman kovan hintansa vuoksi ??? Mut eikös nyt keväällä pitäis tulla se Citymaasturi ja vissiin Coltistaki on tulossa uus versio piakkoin
 
tosiaankin galantia ei tuoda enää suomeen. Tuo mallisto mikä mainittiin tuli jo viime vuonna voimaan. Ja nyt helkamalla vaan odotetaan uusi malleja jotta myynti saadaan taas vetämään.
 
Saas nähä alkaako kuinka iso mainoskampanja kun tämä uusi citymaasturi outlander saapuu. vai jääkö se yhtä laimeeks kun uuden pajeronkin mainostaminen (00-01). Sitäkään mainosta ei kovin usein nähny.
Kumma et sitä ei mainosteta nytkää vaik onhan tuo paras maasturi täll hetkel markkinoil olevista. (Hintalaatu suhde kohdallaan.)
 
Mikähän tossa Galantissa mahtaa niin paljon sitten maksaa..
On se toki hienoin japanilaisista kokoluokassaan, voisivat suomalaiset oppia ostamaan muutakin, kuin pelkkää avensista. ???
 
ei siinä mikään maksa liikaa, mutta kun suomalaiset ei uskalla ostaa erilaista (hienompaa) autoa kuin naapurilla on. Sen vuoksi parkkipaikat on täynnä jotain säälittäviä Volvoja, ei ainakaan erotu joukosta, vahingossakaan.

"myydään mielikuvitus, ostetaan volvo"
 
Eikös tuon farmari-mallin valmistus mahtanut kokonaan loppua? Sedan-mallista en tiedä.
Olisihan tuossa markkinonnissakin parantamista. Ei Galant niin kallis ollut, kun vertaa Camryyn. Avensishan on Carisma-luokasta.

Mutta Suomi-pojat on pitkälti traktori-kansaa, eivätkä ymmärrä hyvän päälle. :-/
 
ei toi galant niin kallis ole loppupeleissä kun kattelee volvojen hintoja tai muiden isojen kulkuneuvojen ;D
 
;D Minäkin vaihdoin juuri mitsun VOLVOON! Eipä tulisi mieleenkään ostaa uutta mitsua! Ehkä joskun palaan mitsuun, JOS tulee jotain uutta ja mielenkiintoista! Nyt ovat mallit niin vanhoja että ei käynyt edes mielessä!
 
eiks sun pitäs olla jonkun muun klubin jäsen vai löytyykö vielä toinen mitsu tallista minkäs volvon ostit ;D
 
Muistattekos sitä Civic-mainosta kun Hondan omistaja huokasi helpotuksesta kun hänellä ei ollut aamulla samanlaista Volvoa tallissa kuin naapureilla. Halusi erottua vissiin joukosta.... ;D
 
;D Minäkin vaihdoin juuri mitsun VOLVOON! Eipä tulisi mieleenkään ostaa uutta mitsua! Ehkä joskun palaan mitsuun, JOS tulee jotain uutta ja mielenkiintoista! Nyt ovat mallit niin vanhoja että ei käynyt edes mielessä!


Ostitko farkku volvon? Muuten en ymmärrä syytä. ::)mitsulla kun ei ole nyt täl hetkel yhtään farkkua.
Eikä tuota farkku galantin tekoa ole lopetettu. En usko ainaskaa. Lahen alueellakin niit on ainaki n.4 kun yhteensä n.8 sedanit mukaan laskettuna. Se oli kumminski jokseenkin suosittu vaihtoehto galant mallistosssa. JA TILAVA. Varmasti näin on muuallakin maailmassa. En ymmärrä silti sanon suoraan. Miksi joku haluu ajaa traktorilla. No makuasioista ei sais kiistellä. itse en volvoa ostais ellei si joku muu maksais sitä mun puolesta. Mitsu jäis kyl varmasti kotiin talliin kiillotettavaks. Minkä mitsun vaihdoit ruotsalaiseen traktoriin? :-[ :'(
 
GTI coltin vaihdoin V40 farkkuun... Siis käytetty n.63tkm ajettu 2.0 TOSI hyvillä varusteilla... Ei tosiaan löydy mitsulta kilpailijaa tohon luokkaan! Lancer on rimpula ja carismasta ei farkkua tuoda suomeen! Eikä minulta mitsua löydy enää joten kaipa mun on täältäkin häivyttävä...
Kävi kieltämättä mielessä jättää coltti harrasteautoksi, mutta en näe mieltä harrastaa etuveto rimpulalla yhtään mitään! Maku asioita...
Kyllähän toi mitsu kiva auto oli ajaa, mutta volvoon tuntuu olevan varaosat puoli-ilmaisia jos gti:n osiin vertaa... Eikä tuo nyt niin "traktori" ole, päinvastoin tuntuu kuin olisi coltti alla jos moneen muuhun vertaa!

Ja mitä tohon merkki fanaattisuuteen tulee, niin sitä minulta ei onneksi löydy, seuraava on varmasti taas joku muu merkki... Ihan turha haukkua muita merkkejä/malleja jos sellaista ei ole omistanut saati ajanut! Kaikkea pitää kokeilla... Ja mulle on ihan sama jos puolisuomea ajaa samanlaisella autolla kuin minä, toi on käyttöauto, harrasteautot on erikseen (-59 kupla) ja kesällä toivottavasti joku historic ralli projekti!
 
no jos positiivista haetaa niin onhan siinä volvossa mitsun tekniikkaa kuten esim pohjalevy.... ja t-4 volvossa on mitsun ahdin yms....
 
Ja Volvo taisi ostaa jossain vaiheessa lisenssin GDI tekniikkaankin jos en ihan väärin muista.
 
kuulin kaverilta jolla on v40 volvo vm-2000 1.8l et ennen vuotta 2000 kaikki alle 2l volvoissa käytetyt koneet on rellun koneita ja vuonna 2000 jälkeen kaikki on volvon omia pannuja en mene asiasta takuuseen mut näin kuulin ja esim laguna rellu 2.0s on volvon 140heppasella konella siis vanhempi korimalliset
 
Minun tietääkseni kaikki 40 sarjan volvot käyttävät omaa konetta. 440 sarjassa oli rellun koneet! Alusta on tosiaan sama kuin carismassa, liekö syy siihen että tuossa volvossa ei muuta "huonoa" olekkaan... ;D Toisin minä sen pilaan kuitenkin 17" kumeilla ja alustasarjalla...
 
Molempia olen ajanut Carismaa ja 40-sarjan "traktoria", mutta kyllä mielestäni Lancerini sopii paremmin minun käteen. Carismakin on liian eurooppalaistunut, ei oikein Mitsuksi tunnista. Mun mielestä näin.
"Traktoreissa" tosiaan omat koneet, joista vanhassa Lagunassa käytettiin tuota 2.0-16V konetta. Dieselit sen sijaan, niin Carismassa kuin 4kymppisessä, Rellusta lainattuja. No seuraavassa 4kymppisessä lienee voortin tekniikka ja alusta, joten ainakin huollon tarvetta tulee seuraavassa mallissa olemaan. ;)
 
ai tulee uuteen volvoo foortin tekniikka. Se tietää sit sitä että citikka ja pösö tuo kans siihen näppinsä peliin. Ford ja psa:n on tehnyt yhteistyössä uusia moottoreita(diesel 1.4 ja 1.6) Perustuen hyhyHYVÄKSI havaittuihin komponenteihin perustuen. ??? :eek: Nämä ovat niitä talvella hajonneita koneita nämä hyväksi havaitut.
Niihin perustuen on siis tehty uusia pienempiä koneita. Ei hyvältä näytä. Kohta kaikki on yhtä muukalaislegioonaa. ;D :eek:
No positiivisinta on et ei loputyöt. ;D :D

Oli pakko kirjoittaa vaik ei galanttiin liittynytkään. Vaikkakin oon kuullu huhua et psa olis kanss ostanu mitsulta gdi koneen lisenssin. :-/
 
Jos niitä Galantin sivuja/kuvia haluaa katella niin kyllä ne vielä sieltä mitsun sivuilta löytyy, http://www.mitsubishi.fi/mallisto/galant/

Ite ei onneksi tarvi ku kävellä pihalle :D
 
V40 käytti tosiaan rellun konetta aluksi. Ongelmana oli se että öljyt ei tahtoneet pysyä sisällä. Stefat vuoti melkeen uudessa V40:ssä. Siksi faija sen myikin pois alle 40000km ajettuna...
 
joo niistä koneista, Fordin pääjohtaja oli sanonut näin asiasta: "uuteen S40 Volvoon tulee Mazdan ja Fordin koneet, koska Volvon nelisylinteriset eivät koskaan ole olleet kauhean hyviä"

Rivien välistä lukien tämä tarkoittaa myös niitä Rellun koneitakin, jotka myös Volvolla siis todettiin kehnoiksi.

Vaikka olenkin osin samaa mieltä, ihmettelen vaan, että mitkähän Fordin nelisylinteriset herra sitten mahtaa luokitella hyviksi. Jos joku on ollut tekemisissä esim. kuuluisan 8v OHC moottorin kanssa niin yhtyy varmaan ihmettelyyni, ziiiiisus.......
 
"Pitää paikkansa, ei saa mitenkään erota naapurista, ettei naapuri vain arvostele "

Ja tuolla -91 galantillako sinä erotut massasta... tuskin...
Eiköhän kuintenkin tuommoinen GLS galant ole niin pappa kuin olla ja voi! ;) Ei millään pahalla, mutta esim v40 volvo tuntuu olevan varsinkin nuorten suosiossa, isompaa volvoa ajavat vanhemmat, ja ne ei mua kiinnosta...
 
Täällähän alunperin puhuttiin uudesta Galantista. Ja -91mallisella Galantilla erottuu edukseen traktoriin-verrattuna, ainakin jos kuuluu Mitsu-klubiin, eikö? ;) ;D
Jos suosikki malleja haluaa niin voihan sitten ajaa Corollan tai Avensiksenkin kanssa, mutta jos Auton haluaa niin...

lisätty:täältä löytyy traktorikerho http://www.suomenvolvokerho.com/
 
"Pitää paikkansa, ei saa mitenkään erota naapurista, ettei naapuri vain arvostele "

Ja tuolla -91 galantillako sinä erotut massasta... tuskin...
Eiköhän kuintenkin tuommoinen GLS galant ole niin pappa kuin olla ja voi!  ;) Ei millään pahalla, mutta esim v40 volvo tuntuu olevan varsinkin nuorten suosiossa, isompaa volvoa ajavat vanhemmat, ja ne ei mua kiinnosta...

Joopa joo mä yritin ehdottaa (myönnän erheen ;D) yhdessä vaiheessa emännälle 850R mallia johon emäntä totes olevansa liian nuori ajamaan pappamallilla
sen jälkeen kysyin josko V40 turbo ois mitään ni se sai ihan saman tuomion!! ;) Joillakin tuntuu olevan sellanen käsitys että kun ne ajaa vulvalla ni ne on vähän niinku muitten yläpuolella! toinen vastaava ryhmä on nää pikku-mersuilijat... ;D ;D Noh jokainen valitsee tiensä itse, ja onhan keskustelu aina mukavaa, mut jos tähän klubiin liitetään volvoilijat ni mä otan kyllä nopeesti eron ;D
 
Toihan kuulostaa siltä että SÄ olisit halunnut VOLVON, mutta hallitus halusi MITSUN... ;D

Meillä onneksi autoista päättää ne ketkä niistä ymmärtää... ;)
 
jokohan tähän ois aika panna piste...ettei mene ny kovin "tappeluks"  :)

Keskustelu o Off-Topic jo liikaakin...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom