Misubishi Outlander käyttöohjekirja.

Jurikka

New Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2024
Ostin juuri Misubishi Outlanderin. 2,4 bensa automaatti vm 2010. Auto on tuotu Ruotsista 2018 eli omistajan käsikirja on ruotsinkielinen ja sen kielen taitoa minulla ei juurikaan ole. Netistä en löydä muuta kuin englanninkielisen version ja siihenkään ei kielitaitoni oikein riitä. Eli mikä neuvoksi. Onko kenelläkään joutavana kyseistä teosta suomenkielellä? Olen valmis kyllä maksamaan siitä. Tai osaako joku sanoa, miten sellaisen voisi netistä löytää. Maahantuojalta sanottiin, ettei heiltä sitä löydy.
 
Ostin juuri Misubishi Outlanderin. 2,4 bensa automaatti vm 2010. Auto on tuotu Ruotsista 2018 eli omistajan käsikirja on ruotsinkielinen ja sen kielen taitoa minulla ei juurikaan ole. Netistä en löydä muuta kuin englanninkielisen version ja siihenkään ei kielitaitoni oikein riitä. Eli mikä neuvoksi. Onko kenelläkään joutavana kyseistä teosta suomenkielellä? Olen valmis kyllä maksamaan siitä. Tai osaako joku sanoa, miten sellaisen voisi netistä löytää. Maahantuojalta sanottiin, ettei heiltä sitä löydy.
Moron

Auto varmaankin vm 2020 kun koneena 2,4.
Meillä mallia 2019 ja poika osti Suomenkielisen käsikirjan käsittääkseni Hedin Automotive Tampereelta (ex Delta auto).
Opeteltavaa itsellä joten omaa kirjaamme emme myy mutta kyseleppä tuolta josko onnistuisi
 
Hei.
Sori mutta tietoni oli rajallinen.
Mitsuja ollut jo 2010 tuolla 2,4 koneella, selvisi kun tutki asioita.
Mutta tuosta ohjekirjasta kysyminen ei kuitenkaan maksa kun vaivan josko sattuisi vaikka heidän kauttaan sen saamaan.
Toivottavasti etsintä tuottaa tulosta
 
Kiitos neuvosta. Otan yhyeyttä Tampereelle. Katselin ennen tämän ostoa 2009 mallia ja kyllä sekin oli 2.4 bensakoneella.
 
Ei nyt välttämättä ratkaise asiaa, mutta laitanpahan kuitenkin. Ainakin tuoreimmista Android-luureista löytyy "Kääntäjä"-niminen sovellus. Sovelluksella voi ottaa valokuvia ja ohjelma sitten kääntää tekstit, toimii jopa "livenä", suosittelen testaamaan. Toki käännöskukkasia varmasti löytyy, mutta helpottaa mm omaa elämääni...
 
Takaisin
Ylös Bottom