mitsu varaosa tarjous

T

tk

Guest
onkos muut saaneet tänään postissa kirjeen HELL-kamalta jossa luvataan -25% alennukset -88-93 mallin mitsujen alkuperäisistä varaosista ??

TÄMÄ TARJOUS KOSKEE MYÖS KIRKKAITA SIVUVILKKUJA joista oli huutava pula/puute ;D ;D

-tk
 
joo kyllä sellanen tänään postissa tuli :) just ajattelin tossa että pitää käydä kysyy niitä ETUvilkkuja ;D onkohan jo 91-92:ssa kirkkaat etuvilkut ???
 
eli vilkut ois käypiä mun autoon vai ?

mulla o tullu porukoille se kirje varmaa...
täytyyki pirautella.. :)
 
Hauska homma sinänsä että. isä on varaosapäälikkö mitsuliikkeessä. Mutta sai kuulla tosta tarjouksesta vasta saatuaan tuon kirjeen koska omistaa -91 lancerin.
 
Mitenkäs on Galanttien kohdalla? Kannattaako mennä kysymään, onko kirkkaita etuvilkkuja tarjolla?
 
Mitenkäs on Galanttien kohdalla? Kannattaako mennä kysymään, onko kirkkaita etuvilkkuja tarjolla?

jos meinaat niitä etukulmavilkkuja?? ni niitä saa Moto-
netistäkin n. 60 ekee pari.
mut kannattaahan nyt kysästä Hell-kamaltakin ;)

t:Arska
 
E33 galanttiin ei taida olla helkamalla kirkkaita etukulmavilkkuja saatavilla.
 
Siis tää tarjous o sellanen että pitää omistaa ko. vuosina rekisteröity auto... Eli ei tule mulle sitä tarjousta... Ja varaosat siis koskee noita malleja.. eli ei ole niitä kirkkaita vilkkuja saatavissa, mun automalliin  :mad:
PS. toisessa jutuss o lisää niistä Galant -99 mallin kylkivilkuista...(Tapaus kirkkaat sivuvilkut..)
 
Hei hei.. katsokaas kun olen juuri liittynyt kerhoon, niin en ole saanut postista vielä mitäään :-[ Kiinnostaisi hiukan ne kirkkaat sivuvilkut.. miten, mistä jne. ne saisi hommattua ja hinta oli? 25% alennus kuullostaa ihan hyvältä,vaikka mitsun omistaakin ;D
Omistan lancerin -92 (uudempi korimalli), löytyisköhän siihen mistään? Olen niitä vähän jokapuolelta kyselly ja aina sama vastaus.. tyyliin: "ette saa" ...et näin ???
 
Jäsenet kohdassa näet nyt mun autossa ko. vilkut.
(H.Kivimäki)

tilausnro helkamalta on osanumero: MR574781
Lokasuojavilkut loppuivat tässä maahantuojalta, mutta luulen että ne o tilannu jo lisää niitä. OVH on 16,96e/kpl.

Villkku on L-200 mallin mutta kirkas, ja aivan sama rungoltaan. Vain polttomon kanta on vaihdettava vanhasta vilkusta.

Mitä siihen tarjoukseeen tuli, niin se ol Helkaman lähettämä kirje eli kaikille Drivers Klubin jäsenille ilmeisesti. ( Tarjous jo vanhentunu ? )
Eli Helkaman myyntipisteissä voit tiedustella siihen liittymistä.
Jos auton on ostanu käytettynä muualta kuin Mitsun myynnistä, niin yleensä ei ole liittynyt Drivers Klubiinkaan. Mullaki ol niin...
 
Siis tää tarjous o sellanen että pitää omistaa ko. vuosina rekisteröity auto... Eli ei tule mulle sitä tarjousta... Ja varaosat siis koskee noita malleja.. eli ei ole niitä kirkkaita vilkkuja saatavissa, mun automalliin  :mad:
Kirkkaita etuvilkkuja on olemassa sekä 89-92 että 92-> uusikoriseen Lanceriin. Sivuvilkkuja ainakin uusikoriseen.
 
juu 89-92:seen ei löydy niitä "kylkivilkkuja" alkuperäisenä :mad: mutta ei hätää ostaa golffin sivuvilkut niitä löytyykin joka sateenkaaren väreissä ja sitten vaan sikafleksillä kiinni 8) eikä häpeä alkuperäisten koossa ;)
 
Kirkkaita etuvilkkuja on olemassa sekä 89-92 että 92-> uusikoriseen Lanceriin. Sivuvilkkuja ainakin uusikoriseen.

Tarkotin että ei sen tarjouksen aikana ollu...ku en omista 92 autoo...ja tarjous ol vaa sen ikäselle ei nuoremmille
Tilasin ne vilkut kuten edellä luki ja kuvist voi katella :)
 
Takaisin
Ylös Bottom