Mitsubishi Pajero di d 3.2 invite vm. 2013 . Onko muita sopivia ja toimivia polttoaine lisälämmittimiä kuin webasto ja Eberspächer?

Rensell

New Member
Liittynyt
17 Tammikuu 2021
Onko muita sopivia ja toimivia polttoaine lisälämmittimiä kuin webasto ja Eberspächer?
 
Se venäläinen taitaa olla yksi ja sitten kiinalaiset kopiot.
Eberi ollu meillä Pajerossa -08 alkaen, uusin laitteen 2020 kun palopesä kulu puhki.
Outlanderissa on myös Eberi vuodesta 2017 .
Hankin laitteet itse netistä suomalaiselta Eberi nimeä käyttävästä verkkokaupasta..
 
Kiinalainen kopio on ainakin halpa. Kaikilla himmeleillä saa ~300€ hintaan. Kannattaa kyllä olla palovakuutuksen kunnossa, jos moisen asentaa ;)


Huutokaupassa noita on vähän välilä ollut myynnissä, mistä itselle 300€ moisen ostin. En ole osin vielä asentanut mihinkään.
 
Korvaako vakuutus jos olet polttanut autosi/tallisi itse asentamallasi laitteella?
 
Korvaako vakuutus jos olet polttanut autosi/tallisi itse asentamallasi laitteella?

Ei kai auton omatoimista korjaamista vielä ole kielletty, mihin luulisi lisävarusteiden asentamisenkin kuuluvan? Tosin mahtaako nuo kiinawebat olla EU:ssa hyväksyttyjä autokäyttöön, mikä voi koitua ongelmaksi.
 
Takaisin
Ylös Bottom