Mitsubishi Sapporo turbo...

Dano500

New Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2003
Sijainti
PORI
...ja vielä 4d. Minä vuosina tuollaista mallia tehtiin ?
Hieman autohulluna kysyisin, että onko tuollaisen mallin hankita mahdollista ?! (lue mistä niitä löytää?)
Eli OSTAN/VAIHDAN jos löydän !

Jo etukäteen kiittäen


-Dano-
Homepages
 
onko neliovista Sapporoa tehty turbona?

Etuvetoista, neliovista Sapporoa on tehty -87-90 (noin) välisenä aikana 2,4 efi koneella, mutta että turbolla?

Oletko siis nähnyt jossain moisen laitteen vai..?
 
En todellakaan tiedä, sen tähden poikkesin tänne kysymään.

Täytyypi soittaa tosta Espoossa olevasta 4d sapporosta

-Dano-
 
voipi olla, että joutuu turbottamaan itse...

Nooh, sittenpähän ei tarvii olla heti vaihtamassa isompaa ahdinta, kun laittaa heti kärkeen tarpeeksi ison... ;D
 
VOI PRKL...PRKL...Sunnuntaina soitin autoliikkeeseen missä oli Mitsu Sapporo -88 myynnissä, ja sanoin lähteväni maanantai aamuna ajelemaan ja hieromaan kauppoja. Tuli maanantai ja lähdin kohti Espoota, matkalla soitin myyjälle ja sanoin tuleva paikanpäälle...Noin 150 km. ajettuani myyjäliike soitti ja sanoi, että " Olit tulossa katsomaan tuota Sapporoa" ; Sanoin "kyllä" MYYJÄ ; "juu, sen myyty" MITÄ ****TANAA !!! No keula takaisin kotia kohti...soitin vielä liikeeseen takaisin ja mainitsin "hiukan" heidän menettelystään... Että näin meillä !
Myyjäliikkeen nimi : ESPOO Kehäkartano (Makkonen)

-Dano-
Homepages

ps. en oikolukenut ;-)
 
tietääkseni ainoa sapporo malli, jossa on turbo on ollut 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa. Viimeisimmässä sapporo 4d:ssä ei ole ollut kuin 2.4 129hv ja 3.0 tai 2.5 v6 150hv.
 
tietääkseni ainoa sapporo malli, jossa on turbo on ollut 70-luvun lopussa ja 80-luvun alussa. Viimeisimmässä sapporo 4d:ssä ei ole ollut kuin 2.4 129hv ja 3.0 tai 2.5 v6 150hv.

Tarkemmin sanottuna vuosina 81-83 4g63 turbolla.
Suomessa oon tavannu ainakin yhden -84 puolella
rekisteröidyn(ylivuotinen) ;)
t:Arska :)
 
Takaisin
Ylös Bottom