Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Hurjia mällejä ollut kyllä, onneksi molemmissa ilmeisesti ihmiset selvisivät vammoitta. Aika hyvä tuon korin kolariturvallisuus näyttää jo olevan.

Onko mitään käsitystä törmäysnopeudesta?

Hopeisen kuski tais sanoa että oli kerenny jo vitosen pykältää että vauhtia oli.
 
Vs: Olitko se sinä?

Harmaa Evo4 lähti tänään Leppävaarasta perään Turunmotarille ja käänty Espoon Ikean suuntaa. Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

lauantaina tuli puolenpäivän aikaan punainen evo 9 vastaan espoossa kauklahdenväylällä kehä 3 päässä,molemmilla nousi lapanen :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen äxä aamu yhdeksältä e18 motaribturkuun päin. Tulin kaarteessa vastaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen vitonen rusan lähellä eräällä parkkipaikalla! Ja äsken eräs bmw-galant ;D juvanmalmilla!
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Valkoinen vitonen rusan lähellä eräällä parkkipaikalla! Ja äsken eräs bmw-galant ;D juvanmalmilla!
hep, tuli avk:lla käytyä
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajelikos Harri K eilen rautatienkatua puhelinkädessä siinä 17-18 välillä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Mystisillä pyöräretkillä (kylmä alkaa tulee jo) bongattu tummanvihree bmw pariin otteeseen lohjan puolella ja hopeinen kymppi täällä kylillä. Aika perus.
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Mystisillä pyöräretkillä (kylmä alkaa tulee jo) bongattu tummanvihree bmw pariin otteeseen lohjan puolella ja hopeinen kymppi täällä kylillä. Aika perus.
vaihteeksi en bongannu konkelia
 
Vs: Olitko se sinä?

Tunnustaako joku ajaneensa Helsingintietä Mäntsälässä mustalla Evo X:llä, jossa oli kattoscooppi minua vastaan tänään?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tuli tuossa nurmijärven poikkitiellä äsken (vai mikä hitto se on jo menee hankohyvinkäältä rajamäen ja kirkonkylän läpi motarille) vastaan ekaks yks pfl galant ja sitten harmaa pfl galant vr4. Itse ajoin valkoisella legnumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
hopeanharmaa ysi bongattu illalla klo 18 aikaan nelostiellä kemin ja oulun välissä siinä kärkkäisen kohdalla.

hep! sama punainen evo mikä näky eilenkin menevän iin nesteen ohitse? klo 18?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli tampereella teiskontiellä tuossa ennen puoltapäivää, autona valkoinen evo4/5/6. Satuin vilkaseen TAYS:n ikkunasta niin en kerenny näkemään tarkemmin.
 
Vs: Olitko se sinä?

perkule :D mä olin vähä myöhäs ton asian kanssa johtu ehkä siitä et pieni humala itsellä ja broidi ajeli evol :-\ ens kerralla kyl onnistuu :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Evo 7-8? mustalla konepellillä tänään 13.40 aikoihin Hyvinkään Teboilin (Sveitsinhovi) parkkiksella.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas Jykylän "karvanaama" oli tuossa aamulla puol 7 jälkeen valoissa kääntymässä Kilpisenkadulle valkoisella Evo 4-6:lla? Outlander jäi maalle ja obelixillä lähdin töihinpäin..

-Eki
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli sinisellä Evo4:llä eilen Kuopiossa Tasavallankadulla? Ja kuka punasella Evo8-9:llä, jossa musta konepelti motaria etelän suuntaan?
 
Vs: Olitko se sinä?

eki75 sanoi
Kukas Jykylän "karvanaama" oli tuossa aamulla puol 7 jälkeen valoissa kääntymässä Kilpisenkadulle valkoisella Evo 4-6:lla? Outlander jäi maalle ja obelixillä lähdin töihinpäin..

-Eki

Hep, töihin menossa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen Eclipse "mettässä" STX:n telkalta Raisioon päin Turussa, olitko se sinä :nykii
 
Vs: Olitko se sinä?

AYE_GTI sanoi
Ensimmäinen livenä bongattu g8 VR-4 Galantti maanantaina n.18.00 Torniossa torpin liikennevaloissa... Olisko ollu KOP- tjsp...

Joo KOP- se oli. Bongattu tännään samaan kellon aikaan, melkeen samassa paikassa... Joku londi sillä ajo...
 
Vs: Olitko se sinä?

cudoe sanoi
Punanen Eclipse "mettässä" STX:n telkalta Raisioon päin Turussa, olitko se sinä :nykii

Mulla on ollu Eclipse Raisiossa kaverin parkkipaikalla, toivottavasti ei oo kukaan sitä nussinu siitä :D (kerran on jo yritetty murtautua)

Eihän ollu isoa hiilikuitusiipeä? :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen tuli Hankotiellä Hämeenlinnan motarin päällä vastaan hopeanvärinen 8g farmari Galant tai Legnum. Niin viime tingassa huomasin kun motarille olin kääntymässä.
Tapahtui muistaakseni vähän ennen kello viittä iltapäivällä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään aamulla ajeltiin kahden valkoisen tonnarin voimin peräkkäin 3-tietä Keimolan liittymästä III-kehälle itään päin, kunnes käännyin Tuusulan väylälle. Rekkari EOY-xxx. Joskus ennenkin lapasta nosteltu, eli tuskin käyt täällä lueskelemassa, mutta kysellään nyt kuitenkin...
 
Vs: Olitko se sinä?

kenen valkoinen legu kuninkaantien abc:lla, noin klo 15, rekkari KOS-xxx?

oli myös kerhotarrat laseissa :)
 
Vs: Olitko se sinä?

kenes valkoinen cb lanceri isolla clubin tarralla? ja tuunatulla takapuskurilla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

T. Kiili sanoi
kenen valkoinen legu kuninkaantien abc:lla, noin klo 15, rekkari KOS-xxx?

oli myös kerhotarrat laseissa :)

Jos oli PFL niin suottaapi olla mun ex, sinne suuntaan se kuulemma meni (Juvan sälli jolle myin auton laittoi sen kiertoon ja Loviisasta löytyi uusi omistaja). Ainakin rekkarin alku täsmää ja ite olin laittanut klubitarrat laseihin...
 
Vs: Olitko se sinä?

punanen evo9 ajeli motarilla vastaan Simo-kemi välillä. ilta kuuen aikoihin.....
 
Vs: Olitko se sinä?

_AH_ sanoi
Eilen tuli Hankotiellä Hämeenlinnan motarin päällä vastaan hopeanvärinen 8g farmari Galant tai Legnum. Niin viime tingassa huomasin kun motarille olin kääntymässä.
Tapahtui muistaakseni vähän ennen kello viittä iltapäivällä.

Taisin olla minä! Kattelinkin että oon tuon auton ennenkin nähny, foorumin kuvatopikissa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla oliskohan ollu kahdeksan maissa meni kehä kolmosella valkoinen Evo 5 (vai 6?) ohi, rekkarin loppu muistaakseni 582. Riittääkö tunnistamiseen? Alicen valkealla ratsulla (Sigmalla) oltiin liikkeellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tanja ja Tepi bongattu juuri nousemasta ihan väärän merkkisen taksin kyytiin.
 
Vs: Olitko se sinä?

DaJackal sanoi
Eilen illalla oliskohan ollu kahdeksan maissa meni kehä kolmosella valkoinen Evo 5 (vai 6?) ohi, rekkarin loppu muistaakseni 582. Riittääkö tunnistamiseen? Alicen valkealla ratsulla (Sigmalla) oltiin liikkeellä.

Minä.

Juikkipuikki bongattu kolmostiellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Wlooffy sanoi
Tanja ja Tepi bongattu juuri nousemasta ihan väärän merkkisen taksin kyytiin.

;D Vähän tingattiin siinä keskenään että millä pirssillä mennään. Yritettiin kyllä että jos olisi löytynyt joku sammakko muttei löytynyt joten otettiin se paalulla oleva Huihai.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tamus sanoi
;D Vähän tingattiin siinä keskenään että millä pirssillä mennään. Yritettiin kyllä että jos olisi löytynyt joku sammakko muttei löytynyt joten otettiin se paalulla oleva Huihai.

Vaiks mäkin olisin ollu vapaana siinä 5min sisällä :/
 
Vs: Olitko se sinä?

Järvenpäässä lahden motarilta - jokelantien risteykseen asti stalkkas mun perässä evo 8/9(?) tummanpuhuva :) Itse köröttelin siinä edessä hiacella listat takaovesta roikkuen. Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajeleeko joku foorumilainen valkosella legnumilla töihin autotehtaalle? Useesti samaan aikaan ajellaan parkkiksella.
 
Takaisin
Ylös Bottom