Oma ketju 3xx Outlander murheille

3xx

Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2021
- Ohjekirjoja autoon löytyy https://www.mitsubishi-motors.fi/hinnastot-ja-esitteet , mutta valitettavasti radion/kosketusnäytön ohjekirjaa ei taida olla. Itse olen pärjännyt tuolla, kun puhelimesta voi hakemalla hakea tekstiä ja oikea kohta löytyy aika nopeasti.
- Mielestäni kulutuslukemien nollautumista sai muutettua radion valikoista, kannattaa penkoa niitä valikoita.
- En ole löytänyt tarkkoja kilowattituntilukemia, mutta suuntaa antavat euromäärät näkee, kun asettaa charging cost -"ohjelmaan" sähkön hinnan ja muistaakseni kun katsoo sen jonkun "short terms" (vai mikähän oli) kuvaajan. Tämä riippuu paljolti omasta sähkösopparista yms, itsellä taitaa olla arviona 0,12 €/kWh (energia+siirto).
- Itse olen ladannut kohta puoli vuotta pistorasiasta, hyvin toimii. Kannattaa se pistorasia tarkastaa, että liitospinnat ovat puhtaat ja rasia näyttää hyvältä. Lataile autoa pari tuntia ja kokeile, kuumeneeko pistorasia. Jos merkittävästi kuumenee, kannattanee pistorasia vaihtaa.

Vinkkinä uusille omistajille, jos ette jo keksineet. Jos auton haluaa käynnistää akkukäytöllä ja lähteä ajamaan ilman polttomoottorin käynnistystä. --> Laita virrat päälle ilman jarrupolkimen käyttöä, paina EV-painikkeesta auto EV-tilaan ja sitten käynnistä auto painamalla jarrua ja virtanappia. Itsellä tämän keksiminen kesti jonkin aikaa, alkoi etenkin kesäaikaan ärsyttämään "turha" polttomoottorin käyttö. Toki konetta on hyvä välillä käytellä, mutta itsellä se nyt vähän väliä tulee ajettua lämpöiseksi muutenkin...
Tulee mieleen että PHEV on kuin Speden pelit ,...painele / väännä/ käännä/ kieputa / huijaa.
Jokaisella omistajalla tuntuu olevan eri softa autossaan.
Ostin KIA Sorento -- huoletonta menoa.
Outtis menossa paaliin..on se sen verran tullut hintoihin.
 

Miixxa

Member
Liittynyt
20 Helmikuu 2011
Tulee mieleen että PHEV on kuin Speden pelit ,...painele / väännä/ käännä/ kieputa / huijaa.
Jokaisella omistajalla tuntuu olevan eri softa autossaan.
Ostin KIA Sorento -- huoletonta menoa.
Outtis menossa paaliin..on se sen verran tullut hintoihin.
Mikä ihmeen tarve sulla on jatkuvasti parjata sitä sun loppuun raiskattua nokivasara Outtista täällä PHEVi ryhmissä? Ihan niinkuin sillä olisi mitään tekemistä Phevin kanssa muutakuin mallinimi...

Hyvä jos menee paaliin niin voit siirtyä Köyhien Immeisten Auto -foorumille jatkamaan.(y)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Ja sitten rauha kaikille ettei tarvi alkaa mykistelemään
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Toivon todella että Sorento on unelmiesi täyttymys, eikä sen kanssa ilmene mitään ongelmia.
 

3xx

Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2021
Ei ollu tarkoitus loukata ketään vaan kertoa omista kokemuksistani Mitsu Outtiksen kanssa -- kun kerran kysyttiin.
 
Ylös Bottom