Outlander 2004 startti

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Ykköskoppanen Outlander 4G63 koneella ja startti antautunut.
Lähteekö tuo irti ilman pakosarjan irrottamista?
 

Liitetiedostot

  • 16635911951657964741022287574791.jpg
    16635911951657964741022287574791.jpg
    319 KB · Lukukerrat 92

mc662

Member
Liittynyt
28 Marraskuu 2017
Ykköskoppanen Outlander 4G63 koneella ja startti antautunut.
Lähteekö tuo irti ilman pakosarjan irrottamista?
Tällänen video löytys startin vaihdosta. Amerikkalaiseen tyyliin selostaja rakastaa ääntään ekan minuutin verran ja sitten asiaan.

 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Sopihan se sieltä tulemaan kun otti pakosarjan suojan ja ykköskatin lämpö suojapellin, mutta ei siinä tilaa liikaa oo ja tulee vaan yhdessä kulmassa , näin pähkäilin.
Tuossa oli startti menny jumiin, ei kestä nykyään mikään kohtuudella, vajaa 450tkm vasta ajettu. Tilasin uuden.
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Jäänyt kertomatta että startti ostettu, uusi Puolassa tehty.
Toimii hyvin, hinta oli jtn. 100 € luokkaa.
Itse vaihtotyö ei loppujen lopuksi ole kummonen homma.
Pakosarjan lämpösuojat tarvii irrottaa samoin kuin startin lämpösuojapelti, katalysaattorin suojapellit ja tietysti lambda ja virtapiuha startilta.
Nuo lämpösuojien eristeet on herkkiä hajoomaan irrotettaessa peltejä.
Orkkis oli jumissa, lie laakeri hajonnu niin ankkuri veti kiinni staattorin kehään..oottaa tutkimista vielä.
 
Ylös Bottom