Muistui mieleen muutaman vuoden takaa Outlanderia vaivannut nykiminen. Nykiminen alkoi yleensä kovemman kiihdytyksen jälkeen ja jatkui määräämättömän aikaa. Mitään varsinaista vikaa ei löydetty mutta korjaamoreissujen jälkeen vaiva pysyi jonkin aikaa poissa.
Sitten muistin entisen työkaverin kertomuksen omasta Audi A6 2,7 Quatrosta. Viaksi oli paljastunut ylitankkaus, eli kun tankkauspistooli oli jo katkaissut oli jatkettu vielä lirutellen tankkin aivan täyteen.
Lopetin sen jälkeen "liruttelun" ja Mitsun nykimiset loppuivat siihen.
Tämä on kyllä asiantuntijoidenkin ohje, että tankkaaminen on lopetettava kun pistooli ensimmäisen kerran katkaisee.
Sitten muistin entisen työkaverin kertomuksen omasta Audi A6 2,7 Quatrosta. Viaksi oli paljastunut ylitankkaus, eli kun tankkauspistooli oli jo katkaissut oli jatkettu vielä lirutellen tankkin aivan täyteen.
Lopetin sen jälkeen "liruttelun" ja Mitsun nykimiset loppuivat siihen.
Tämä on kyllä asiantuntijoidenkin ohje, että tankkaaminen on lopetettava kun pistooli ensimmäisen kerran katkaisee.