Outlander diesel jälkikäynti

Jii

Mitsubishi Outlander Intense 2011 diesel
Liittynyt
15 Huhtikuu 2009
2011 mallin 2.2 Mitsun diesel herjaa vesipumpun merkkivaloa lähes koko ajan. Jokin aika sitten vaihdettiin rikkoutunut suutin ja vähän aikaa sen jälkeen vika ilmeni. Käytettiin töpselissä ja koodi oli tunnistamaton häiriö. Nyt tuntuu että kone käy vielä vähän aikaa liian pitkään kun sammuttaa auton. Silloin tällöin konehuoneesta tulee käryä. Mitään ideaa mistä vikaa etsiä? Muuten kulkee ja vetää normaalisti
 

Jii

Mitsubishi Outlander Intense 2011 diesel
Liittynyt
15 Huhtikuu 2009
...kokeillaan EGR-venttiilin vaihtoa, siihen vikakoodi viittasi.
 

Jii

Mitsubishi Outlander Intense 2011 diesel
Liittynyt
15 Huhtikuu 2009
No, se keltainen moottorihäiriövalo. Ehkä vesipumpun merkkivalo onkin harhaanjohtava :)
 

Jii

Mitsubishi Outlander Intense 2011 diesel
Liittynyt
15 Huhtikuu 2009
Tarvike-egr:t tuntuu vain olevan loppu joka paikasta, lienee syytä katsoa alkuperäistä.
 

JSO

Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2016
Mikä moottori tuossa on, 4N14 vai PSA? Onko turbon putki välijäähdyttimeltä kaasuläpälle ehjä?

EDIT: tuskimpa tuo kun DPF vikavalo ei pala, kiitos ja anteeks.
 
Viimeksi muokattu

Jii

Mitsubishi Outlander Intense 2011 diesel
Liittynyt
15 Huhtikuu 2009
4N14 Mitsun oma 177hv diesel. Täytyy tarkistaa tuo turbon putki kuitenkin.
 
Ylös Bottom