Taisipa käydä huono tuuri, että loskassa ja jarrutuksessa meni takalevy kieroksi. Noh se on oma tarinansa se.
Nyt kuitenkin kun sähköisen käsijarrun ajaa auki vaikka 9v paristolla niin mites palautuminen. Täytyykö ajaa paristolla lähemmäksi ja sitten auton oma käsijarrunappi ymmärtää toimia oikein? Eikös tuo mene niin, että jossain ajassa moottorien ottaman virran täytyy kasvaa jyrkästi = palat tiukasti levyssä?
Ehdotuksia miten tehdä vaihto levyt/palat diy?
Nyt kuitenkin kun sähköisen käsijarrun ajaa auki vaikka 9v paristolla niin mites palautuminen. Täytyykö ajaa paristolla lähemmäksi ja sitten auton oma käsijarrunappi ymmärtää toimia oikein? Eikös tuo mene niin, että jossain ajassa moottorien ottaman virran täytyy kasvaa jyrkästi = palat tiukasti levyssä?
Ehdotuksia miten tehdä vaihto levyt/palat diy?