Pajero 3,2DiD kestävyys/viat

Hunteri

New Member
Liittynyt
5 Huhtikuu 2010
Moro,
Kiinnostaisi tälläinen iso pajero 3,2 did mutta kun dieselhuollossa varoittelivat että älä vain sellaista osta. Ruiskutuspumpuissa ongelmia ja vain tanskassa onnistuu korjaus ja uusi pumppu tuhottoman kallis. Näitä kuulemma kulkee huollossa suutin/pumppuhuolien takia heilläkin paljon. Nykyinen maasturi on Jeep Cherokee mutta kun tarttis lisää tilaa ja istumapaikkoja niin vaihtoehtoja ei ole kun Pajero tai Land Cruiser. Pajero vain tuntuisi muuten hyvältä vaihtoehdolta ja uutta en ole ostamassa vaan alle 200tkm. ajettua. Vaunuakin tulee vedettyä niin mitenkä automaattilaatikko sellaisessa hommassa toimii? Kertokaa nyt 3,2 DiD.n omistajat ostaakko vaiko eikö ::)
 
Vs: Pajero 3,2DiD kestävyys/viat

Enpä kyllä ole kuullut pumppumurheista noissa... Itsellä nyt vuosi takana 3,2 did pajeron kanssa ja hyvähän tuolla on ollut matkaa tehdä. Puhti riittää vaununkin kanssa ja tuo automaattikin pelaa hyvin vetopuuhissa. Eikä oo ees normaalihuoltojen lisäksi tarvinnu remppaa juurikaan tehä. Jakoketju pitää muistaa noissa vaihdella 200 tkm välein.

Viime autonvaihdolla kattelin lähinnä pajeroita ja samanikäsiä land-cruisereita (120 sarjalaisia sillä 3.0 litrasella d4d konnella mikä pajeron kokoluokkaa) ja pajeroon jotenkin tykästyin enemmän. Land Cruiserin d4d konneissa kans ollu kuulemma ongelmaa suuttimien ja öljypumpun sihdin tukkeutumisen muodossa. Muistaakseni 15 tkm välein toyotan huolto ohjelmassa suosittaavat tarkistamaan öljypumpun sihdin.
Jos nyt lähtisin autoo hakemaan ni varmaan valinta olis taas pajero. Senverta tyytyväinen tohon oon ollu.
 
Vs: Pajero 3,2DiD kestävyys/viat

joo mulla -03 did 3,2 ajet.250tkm etulaakeri meni,ja nyt jarrulevyt täristää,on ne kyllä täristänny jo aika kauan.tarkista,että 4wd toimii.niin ja laita automaatti se on hyvä,toimii tosi nätisti.on tällä hyvä ajella vähän pirempääki matkaa.vaikkei se niin kauhian hilijanen ookka.ja iso takajalka tila.hyvä lähtemään käyntiin kylmästä.mutta haaveissa land cruiser 100 v8 diesel.
 
Vs: Pajero 3,2DiD kestävyys/viat

Taitaa johtua nuo ruiskupumppu- ja suutinviat yleisesti nykyautoissa virran antamisesta. Ei kestä enää Diisselistäkään mennä antamaan apuvirtaa, vaan voi aiheuttaa esim. juurikin noita ruiskupumppuongelmia.
 
Vs: Pajero 3,2DiD kestävyys/viat

Jasitten ei mitään lisäaineita polttoaineen joukkoon, käy silleen sitten kuivana kuin vanha piika ja on sen jälkeen kulmat kurtussa :peukku
 
Vs: Pajero 3,2DiD kestävyys/viat

Joo. Eli raati on sitä mieltä että kestävä peli olisi. Katselin tuossa että hinnat on Pajeroissa ja Land-cruisereissa aika lähellä toisiaan jos sellaisen vaikka saksasta noutaisi. Onkos nämä varustelumerkinnät sitten pajeroissa millaiset eli mikä on se paras varustelutaan? Onko Elegance?
 
Vs: Pajero 3,2DiD kestävyys/viat

Jep, elegance tuossa edellisessä ja instyle(olikohan oiken kirjoitettu) näissä kulmikkaammissa ???
 
Takaisin
Ylös Bottom