Pajero/L-200 koneet/laatikot?

M

Marco

Guest
Tervehdys,

Mitenkähän nuo Pajeron, L-200:n ja jopa Canterin koneet/ laatikot käyvät keskenään?

Olis nuhapumpulla (2,5D) varustettu L-200, johon voisi vaihtaa pirteämmän koneen ja laatikon: 2,5TD; 2,8TD ja miksei vaikka Canterin yli kolmelitrainenkin kiinnostaisi. En ole vielä päättänyt tuleeko laite laillisesti kilpiin, joten mieli on avoin...

Onks kukaan vaihtanut onnistuneesti ja kohtuuvaivalla koneita toisista malleista... Koneitahan tuntuu olevan tarjolla...

Marco
 
Olis nuhapumpulla (2,5D) varustettu L-200

Höh, mun ei mun pumpussa ole mitään vikaa, vähä aikaa sit kävin lekurissa ja mengele sanoi jotta hyvässä kunnossa olet.... :eek: ;D ;D ;D

Ei ole lootat vaihtokelpoisia keskenään, eri kiinnityspisteet joka koneella(2,5 td, 2,8 td, canter:n kone).
Vanhaan 2,5 vapari 200:n ei mene kuin lupa-anomuksen kautta 2,5 turbo(turbokone rinnastetaan koneenvaihtoon>>AKE lupa).
cantterin konetta ja kilpiin niin älä edes unta näe... :p :-[
Tuo 2,5 turbo voisi mennä jotenkin kun oikein runoilee, ja uudempiin jo turbollisiin voisi jollain sairaalla ilveellä saada luvan perästä vaihdettua 2,8:n
 
L-200 sanoi
Vanhaan 2,5 vapari 200:n ei mene kuin lupa-anomuksen kautta 2,5 turbo(turbokone rinnastetaan koneenvaihtoon>>AKE lupa).


jaa mistä lähtien? ainakin vanhaan bensakoneeseen turbo menee ihan muutoskatsastuksella jos hevoset pysyy kurissa
(-88 ja vanhemmat)
 
Takaisin
Ylös Bottom